Странно нулиране на средния разход от борд-компютъра

Оги
Мнения: 1093
Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
Местоположение: Пазарджик
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Странно нулиране на средния разход от борд-компютъра

Мнение от Оги » 16 Апр 2020 16:15

Като вдигаш щеката да гледаш маслото я опри в средата на окислената клема да изтече от нея каквото може, а и 2-3 пъти няма да е излишно. Не е никаква беда това, от мазното ще спре да се образува.
Навремето слагахме шайби от кече под клемите да задържат повече масло но и без такива става.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;

Himbo
Мнения: 105
Регистриран на: 08 Сеп 2016 12:40
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Странно нулиране на средния разход от борд-компютъра

Мнение от Himbo » 16 Апр 2020 18:05

memorex написа: 16 Апр 2020 09:32акумулатора
12 V, 60Ah, 356A, Pb, maintainance free.

Пак свалих само минуса, почистих с мазен парцал колкото можах /не ми се занимаваше пак с разтвор и четка/ и върнах обратно - този път притегнах още малко, с малко над оборот. Не знам колко е нормално да се затяга, но не мърда. Мисля, не е прекалено затегнато, едва се докосват двата края- ушите на "обувката" или скобата, но без да се деформира. Макар, че от химични реакции/температурни разлики, знам ли.. То може и от това да е било първото ми разхлабване.

Интересно, че като стартирах двг, врътна но немощно и не можа да запали. Изчаках секунди, пак пробвах, запали, но се появи лампа жълт триъгълник с удивителна - знак за обща неизправност. Не угасна, докато не угасих. След минута две пак стартирах, лампата я нямаше, всичко нормално. Покарах в града, свърших малко работа - гаси, пали, не виждам проблеми.

Досега не съм обръщал такова голямо внимание а един акумулатор. Ще го приема за бял кахър и ще видя така как ще се държи, пък след 2 месеца я камилата, я камиларя.

Само един въпрос: на необслужваем акумулатор да следя ли ниво на електолит и може ли да се добавя? От това, че се окислява минуса разбирам че по-скоро не бих търсил причината в електролита. Да отбележа, че не виждам следи от удари или пукнатини около клемата.

Много Ви благодаря на всички! Светли празници!

memorex

Странно нулиране на средния разход от борд-компютъра

Мнение от memorex » 16 Апр 2020 19:03

Himbo ,здр.
Не изглежда да има проблем като цяло.Дето се вика ,"бял кахър". Може и да сте забравили шофьорската врата отворена при старта .След разкачане акумулатор пък стават разни неща .Но всичко се оправя явно.Успех.

milenchou
Мнения: 22
Регистриран на: 28 Ное 2013 22:59

Странно нулиране на средния разход от борд-компютъра

Мнение от milenchou » 13 Май 2020 01:11

Колега, не мисля че проблема е акумулатор щом пали, за това че сам ти се занулява километража или средния разход ще ти кажа следното: карам три идентичени, чисто нови Киа сийд, имат опции за такова зануляване, както и за светлините някакви настройки когато я загасиш, но не съм си играл да ги разгадавам, защото е на чужд език и колите са служебни. Просто едната като се кача е със забулен разход, дали е дневен (за конкретната дата) или след някакъв интервал го прави автоматично незнам, но пробвай да си поиграеш с менюто на борд компютъра.
корола версо 2002г 2.0 д4д 90к.с. 5/100 , 7/100
АВЕНСИС комби 2011г. 2.0д 126к.с.

Himbo
Мнения: 105
Регистриран на: 08 Сеп 2016 12:40
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Странно нулиране на средния разход от борд-компютъра

Мнение от Himbo » 14 Май 2020 17:32

Аз по-скоро зануляването го отдавам на липсата на добър контакт с акумулатора (клемата) от разхлабване, окис или и двете. Всичко коригирах преди време и това повече не се е получавало засега. Не ми се вярва да е от менюто, но ще погледна. Мерси, колега!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 177 госта