Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Аватар
SwollenMember
Мнения: 20
Регистриран на: 09 Ное 2019 19:30
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Verso 2.2 D4D, 2008

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от SwollenMember » 17 Дек 2019 19:55

Здравейте, колеги.
Нямам никакъв проблем с колата като вървене, пъргавина или палене дори на минусуви температури.
Днес вързах колата към Техстрийма и ми направиха впечатление стойностите на дюзите.
Може ли, някой да каже дали са ок или не са. И евентуално какви са допустимите стойности при този двигател?

ПП. Ако е от значение, колата беше студена докато съм я тествал.

Прилагам снимка от данните.
Прикачени файлове
hj.png
hj.png (72.79 KiB) Преглеждано 4555 пъти

Аватар
Kiki
Мнения: 8210
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 13 пъти

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от Kiki » 17 Дек 2019 20:30

Работата с дюзите не е добре. Трябва да се рециклират или да се сменят с нови. Зависи от финансите Ви.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 23 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от veso_hds » 17 Дек 2019 20:31

Втора и четвърта дюза направо са заминали.Интересно как тая кола върви без проблеми.Освен да си я караш докато върви и после 4 нови дюзи или рециклиране.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Аватар
SwollenMember
Мнения: 20
Регистриран на: 09 Ное 2019 19:30
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Verso 2.2 D4D, 2008

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от SwollenMember » 17 Дек 2019 22:22

Така и предполагах. Без да разбирам, ми се видяха доста "шарени" стойностите.
Има ли някакъв шанс за подобрение, ако я наблъскам с Бардал БДЦ-то и я изкарам на дълго?

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 23 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от veso_hds » 17 Дек 2019 22:27

Вероятно ще имаш някакво временно подобрение,но няма да ти реши проблема.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Аватар
SwollenMember
Мнения: 20
Регистриран на: 09 Ное 2019 19:30
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Verso 2.2 D4D, 2008

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от SwollenMember » 17 Дек 2019 22:41

veso_hds написа: 17 Дек 2019 22:27 Вероятно ще имаш някакво временно подобрение,но няма да ти реши проблема.
Това е ясно. Но ми е много чудно, защо нито пуши отзад, нито имам проблем с паленето.
Нарочно една вечер, слязох на -8 да я запаля за да видя какъв ще е резултата.
Запали без проблем, а знам, че не е така, когато има проблемна дюза. За две вече да не говорим.

Аватар
Kiki
Мнения: 8210
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 13 пъти

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от Kiki » 18 Дек 2019 07:39

SwollenMember написа: 17 Дек 2019 22:41 Но ми е много чудно, защо нито пуши отзад, нито имам проблем с паленето
Сега може още да не се усеща никакъв проблем, но ще го усетиш, когато прегори някое бутало, ако дюзата пръска повече от необходимата нафта.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
SwollenMember
Мнения: 20
Регистриран на: 09 Ное 2019 19:30
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Verso 2.2 D4D, 2008

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от SwollenMember » 18 Дек 2019 08:51

Ясно. Ами след празниците ще се рециклира :)
Мерси за отговорите и весели празници :thumbsup:

Аватар
SwollenMember
Мнения: 20
Регистриран на: 09 Ное 2019 19:30
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Verso 2.2 D4D, 2008

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от SwollenMember » 18 Дек 2019 10:48

Тествах на загрят двигател отново 90 градуса.

Има някакво подобрение. №4 падна на -2.8/-3.0 като стойност. №2 на 1.7-2.0
Май не са чак толкова заминали, но ще имам едно на ум.

todorakis
Мнения: 185
Регистриран на: 05 Яну 2019 00:40
Местоположение: Пловдив

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от todorakis » 18 Дек 2019 11:37

Колега, горе на снимката колата не е студена. Coolant temp- 61. Тествай я на сутринта, на наистина студен двигател. Знам, че искаш да се само- поуспокоиш, но стойности около +/-3,0 не са добри. Наистина добри стойности са под +/-1.0
Може да пробваш на първо време с добавката на ProTec. Като стойност, няма да натовари финансово, кой знае колко евентуално бъдещо рециклиране, ако не помогне. Имаше тема из форума от колега, който пускаше директно двигателя да работи само на добавка, докато свърши и имаше добри резултати. Ако не се справиш сам, Bardahl имат една машина- Bardahl 360, която по същество също се свързва директно към рейла и колата работи час- час и половина само на препарат за почистване на дюзи. Но там цената е около 100лв. BDC е по- скоро за превантивно използване, а при теб проблемът е налице.
Успех!

IvoKrastev
Мнения: 116
Регистриран на: 06 Юли 2018 15:16
Местоположение: София
Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от IvoKrastev » 18 Дек 2019 11:55

Диагностика на дюзите се прави при студен двигател. Стойности от +/-3 мм3 са в норма. Всичко над 3 не е добре. Когато купих моята кола имах 1 дюза със стойност 3.3 и още една под 3, но с близка стойност. Нямах никакви проблеми с палене, вървене, разход на гориво и пушек. Чувах само едно специфично чукане. Повозих се 20000км и реших да рециклирам дюзите. Освен това, че 2 пъти ми светва чека енджина заради ЕГР, други проблеми не съм имал. А се возя само извънградско с колата. Подозирах, че може да се цапа от дюзите, дразнеше ме чукането, знаех, че нещата не съвсем наред и реших да не чакам до последно. 'Пикаещи' дюзи може да са причина за много сериозни проблеми при конУмрел дизела :D
ИзображениеИзображение

Аватар
SwollenMember
Мнения: 20
Регистриран на: 09 Ное 2019 19:30
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Verso 2.2 D4D, 2008

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от SwollenMember » 18 Дек 2019 11:56

todorakis написа: 18 Дек 2019 11:37 Колега, горе на снимката колата не е студена. Coolant temp- 61. Тествай я на сутринта, на наистина студен двигател. Знам, че искаш да се само- поуспокоиш, но стойности около +/-3,0 не са добри. Наистина добри стойности са под +/-1.0
Може да пробваш на първо време с добавката на ProTec. Като стойност, няма да натовари финансово, кой знае колко евентуално бъдещо рециклиране, ако не помогне. Имаше тема из форума от колега, който пускаше директно двигателя да работи само на добавка, докато свърши и имаше добри резултати. Ако не се справиш сам, Bardahl имат една машина- Bardahl 360, която по същество също се свързва директно към рейла и колата работи час- час и половина само на препарат за почистване на дюзи. Но там цената е около 100лв. BDC е по- скоро за превантивно използване, а при теб проблемът е налице.
Успех!
Прав си, да. Писах "студена", защото не е стигнала оптимална темпетарута. Не се изказах правилно :)
Относно добавката, коя точно е, защото имат доста голям набор тези ProTec.
Това с машината на Бардал е интересно. Ще разпитам г/д какъв би бил ефекта и дали си струва да се дават ~200лв за подобно почистване.
Ориентировъчно, колко горе-долу излиза рециклиране на една дюза? Знам, че цената силно може да варира според проблема и сервиза, но все пак ориентировъчно.
IvoKrastev написа: 18 Дек 2019 11:55 Диагностика на дюзите се прави при студен двигател. Стойности от +/-3 мм3 са в норма. Всичко над 3 не е добре. Когато купих моята кола имах 1 дюза със стойност 3.3 и още една под 3, но с близка стойност. Нямах никакви проблеми с палене, вървене, разход на гориво и пушек. Чувах само едно специфично чукане. Повозих се 20000км и реших да рециклирам дюзите. Освен това, че 2 пъти ми светва чека енджина заради ЕГР, други проблеми не съм имал. А се возя само извънградско с колата. Подозирах, че може да се цапа от дюзите, дразнеше ме чукането, знаех, че нещата не съвсем наред и реших да не чакам до последно. 'Пикаещи' дюзи може да са причина за много сериозни проблеми при конУмрел дизела :D
Ами, колата е карана 2 години от мой роднина, който не е тествал със сигурност дюзите до колкото го познавам. Не е имал проблеми с палене, разход гориво и пушек също. Аз карам от 2 месеца колата и ако не бях си поръчал кабел от АлиЕкспрес да си играя с Техстрийма и да видя стойностите, също не бих предположил, че колата има проблем.
Градско харчи 8.2-3 / 100 по задръстванията. Черен пушек не съм видял никога за тези месеци. И пак казвам, че никога не е имала проблем с паленето. Натискаш бутона и вече работи.
Ще наглеждам стойностите и ще взема препоръките на колегите по-горе. Живи и здрави, то ще си каже като му дойде времето :)

todorakis
Мнения: 185
Регистриран на: 05 Яну 2019 00:40
Местоположение: Пловдив

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от todorakis » 18 Дек 2019 14:30

Ето я темата- viewtopic.php?f=23&t=31387

Щом се оправяш с Техстрийм, вярвам, че ще можеш да изпълниш и тази процедура. Още повече, че и темата е на колега с кола със същия мотор, като твоя.
Успех и да качиш резултати, ако се решиш да я направиш.

IvoKrastev
Мнения: 116
Регистриран на: 06 Юли 2018 15:16
Местоположение: София
Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от IvoKrastev » 18 Дек 2019 14:33

SwollenMember написа: 18 Дек 2019 11:56 Ориентировъчно, колко горе-долу излиза рециклиране на една дюза?
Аз преди 1 месец платих 220лв само за рециклирането на брой.
ИзображениеИзображение

Аватар
SwollenMember
Мнения: 20
Регистриран на: 09 Ное 2019 19:30
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Verso 2.2 D4D, 2008

Стойност на дюзите на Corolla Verso D4D 2.2

Мнение от SwollenMember » 18 Дек 2019 15:57

IvoKrastev написа: 18 Дек 2019 14:33
SwollenMember написа: 18 Дек 2019 11:56 Ориентировъчно, колко горе-долу излиза рециклиране на една дюза?
Аз преди 1 месец платих 220лв само за рециклирането на брой.
Може ли координати? :)
todorakis написа: 18 Дек 2019 14:30 Ето я темата- viewtopic.php?f=23&t=31387

Щом се оправяш с Техстрийм, вярвам, че ще можеш да изпълниш и тази процедура. Още повече, че и темата е на колега с кола със същия мотор, като твоя.
Успех и да качиш резултати, ако се решиш да я направиш.
Супер, благодаря! Мисля да пробвам. При колегата доста добър ефект е имало worthy.gif


Една добавка към темата:

Преди малко минах покрай едно магазинче и реших да взема на Бардал инжектор клийнъра. Имах точно около 20 литра гориво и го набухах цялото, както си пише.

от -4.3 (вчера) в момента 4-та дюза е на -2.0. Вероятно е нещо моментно и дори не знам дали добавката има заслуга.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 160 госта