Страница 1 от 1

Corolla 2.0 D4D 116кс, няколко въпроса

Публикувано на: 17 Юли 2019 09:55
от Denisx
Здравейте,

Приятелката има Corolla 2006 2.0D4D 116кс. Понеже японските са ми тъмна индия, имам няколко въпроса.

1. Всяко палене е тегаво, няма значение топла, студена, зима или лято. Акумулатора е нов, свещите са като нови. Къде да търсим проблем? Прилагам и клип ->
2. Не знам дали е нормално, но забелязах че докато е в движение изключена от скорост държи около ~970 оборота и като спреш на място падат на околко 920. Въпросът ми е породен, понеже забелязах, че когато седиш на място примерно 5-6 минути и се изфорсира до 970 оборота и падат пак. Ако е проблем, насоки къде?
3. Това вече е претенция, но таблото свети силно (вижда се и на клипа) докато са спрени фаровете, като се пуснат фаровете и таблото свети много слабо. Как може да се коригира това?
4. Оригиналната музика чете само аудио диск, има ли вариант да се запише нормален мп3 диск или трябва да се търси някакъв трансмитер за запалката (примерно)?
5. Изпълнението е SOL (каквото и да значи), нормално ли е да няма ESP ?

Иии имаше още, но не мога да се сетя, ще питам допълнително.

Corolla 2.0 D4D 116кс, няколко въпроса

Публикувано на: 17 Юли 2019 11:40
от valioman
1.На клипчето не се чува звука от паленето но като гледам запали за 1 секунда .. което за комън рейл е нормално да направи поне един оборот преди да запали. т.е. в норма си е
2.Не е проблем ... при движение постъпва повече въздух и е нормално екуто да коригира празните обороти в някакъв диапазон ... а и тези 50 Rpm едва ли са болка .
3.Подсветката на таблото се оправя от копчето за смяна на TRIP -овете .. т.е. на празен ход с вкл. фарове смени ОДО->ТрипА->TripB->|| ||||| ||||| ... т.е. след tripB трябва да можеш да промениш осветеността ... по подразбиране е на min след разкачане на акумулатора.
4.Така е .. само аудио дискове .. за mp3 или сменяш радиото или трансмитер в запалката
5.SOL е максимално изпълнение за модела .. моята е 2003г. SOL и също няма ESP .

Corolla 2.0 D4D 116кс, няколко въпроса

Публикувано на: 26 Сеп 2019 09:48
от Denisx
Здравей, късно отговарям, но нямаше как.

Първо благодаря за насоките.

Относно втория ми въпрос, падането на оборотите като спреш ясна работа явно си е така, но се оказа, че това леко изфорсиране на място е защото се пуска перката (разбираемо на загрял мотор). By design от Toyota ли е или колата има проблем с охлаждането? Питам, защото всичко е сменено и може да си има някакъв често срещан проблем с това.

Corolla 2.0 D4D 116кс, няколко въпроса

Публикувано на: 26 Сеп 2019 10:19
от valioman
Особено при студено време пуснеш ли парното при студен двигател .. оборотите задължително се вдигат на 1100-1200 . Просто така си е направено заводски.

Corolla 2.0 D4D 116кс, няколко въпроса

Публикувано на: 30 Сеп 2019 09:58
от Denisx
Това ясно да, но не се разбираме явно.

Колата е загряла на 90 градуса на място. Държи 910 оборота(примерно) и след 5-6 минути за момент както си седиш вдига до 980~ и падат и причината е, че се пуска перката. Въпроса ми е дали е нормално или колата не се охлажда добре?

Corolla 2.0 D4D 116кс, няколко въпроса

Публикувано на: 30 Сеп 2019 10:02
от valioman
Според мен си е нормално.А дали се охлажда или не показва стрелката за температурата на охладителната течност.Ако искаш да си по-прецизен гледай живи данни на Techstream-a и виж дали се вдигат градусите над допустимите за двигателя.

Corolla 2.0 D4D 116кс, няколко въпроса

Публикувано на: 30 Сеп 2019 21:42
от mapamop
Denisx, явно ти работи динамото коректно. На Опела се беше прецакало, и докато не ми източи акумулатора и да си оправя динамото не мърдаха оборотите. След смяната с ново динамо, оборотите започнаха да мърдат нагоре - надолу като:
- Светна късите светлини
- включа перката в купето, особено силно се усещаше разлика на последната степен
- когато се пусне вентилатора на двигателя.
Логиката е че вдигаш консумацията на ток и динамото започва да "товари" мотора.
Ако това ще те успокои - поведението на Авенсис 1.8 бензин, 129 к.с., 12.2005г. е същото...

Corolla 2.0 D4D 116кс, няколко въпроса

Публикувано на: 05 Дек 2019 10:58
от Denisx
На радиото може ли да се спре автоматично да сменя честотата ? Знам, че го прави като няма сигнал хубав, но тъй като жената не иска да си сменя радиото пък иска мп3 и взех някакъв трансмитер да си слуша през флашка. Обаче звука е хубав (като за трансмитер) и не се усеща да има загуба на сигнал, но въпреки това след 10тина сек сменя честотата по някаква причина. Може ли да се спре това ?

Corolla 2.0 D4D 116кс, няколко въпроса

Публикувано на: 05 Дек 2019 23:41
от ppeneva
Denisx написа: 05 Дек 2019 10:58 На радиото може ли да се спре автоматично да сменя честотата ? Знам, че го прави като няма сигнал хубав, но тъй като жената не иска да си сменя радиото пък иска мп3 и взех някакъв трансмитер да си слуша през флашка. Обаче звука е хубав (като за трансмитер) и не се усеща да има загуба на сигнал, но въпреки това след 10тина сек сменя честотата по някаква причина. Може ли да се спре това ?
Трябва да се запамети станцията на трансмитера ръчно. Намирате си честотата и натискате един от бутони с числа отдолу. Задържате докато подаде сигнал, че станцията е запаметена успешно. happy.gif