Здравейте, колеги!
Предстои ми обслужване на колата и почвам да се чудя коя марка филтри да избера. Преди за Пасатора вземах Mahle и Mann, но при японеца не знам как седят нещата и затова реших да се допитам до Вас, че марки много!
Знам, че Aisin правят някои части, с които колите излизат от завода, но едва ли са всички. Отделно има марки като Ashika, Nipparts, Japanparts и други японско звучащи към които бих се насочил. Видях и добри мнения в някоя и друга тема за HERTH+BUSS JAKOPARTS.
В крайна сметка бих желал да чуя и Вашите мнения, относно предпочитаните марки за филтри/части.
Мисля, че това са нужните филтри, които ще ми трябват:
Маслен филтър - 04152-0R010
Горивен филтър - 23390-33020
Филтър купе - 88568-02030
Въздушен филтър - 17801-0R010
Всяко мнение е добре дошло!
Toyota и предпочитаните марки за авточасти
- veso_hds
- Мнения: 1429
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
Toyota и предпочитаните марки за авточасти
Вече 10г. за равката използвам само Филтрон- Полша.Нямам оплаквания.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- Cealtex
- Мнения: 362
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Toyota и предпочитаните марки за авточасти
Благодаря на адаша за мнението.
Идеята за темата беше общо взето да разделим сеното от плявата. Или с други думи да класифицираме по-добрите марки и т.н., за да е полезно за всички. Изключвам опцията за червените кутийки с надписи Тойота, защото е ясно, че те уж са най-добри.
Очаквам още мнения.
Идеята за темата беше общо взето да разделим сеното от плявата. Или с други думи да класифицираме по-добрите марки и т.н., за да е полезно за всички. Изключвам опцията за червените кутийки с надписи Тойота, защото е ясно, че те уж са най-добри.
Очаквам още мнения.
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 16 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Toyota и предпочитаните марки за авточасти
Аз лично се ориентирам по цените и импровизирам дали конкретната част трябва да е добра или може да е евтина. Впечатлението ми е че японско звучащите имат общо с Япония колкото аз имам със цигулка от камерен оркестър. Всички са търговски марки, т.е. пакетаж, една от горните е италианска, за другите не знам.
Евтините вършат работа, но имат забележки или не издържат. Филтър на мотора бях решил да е евтин- понеже не дишам през него. С един такъв се оказа, че да го монтирам трябва да бъда виртуоз. Заради отклонения в размерите.
Иначе филтрите са Ман, Кнехт, Маале, Хенгст , за Филтрон мнението ми е същото като на колегата. Спирачки АТЕ, ТРВ, Цимерман, Брембо с испански не съм имал проблем, но италиански кучи марки винаги отбягвам. Метални части - Фебест ако има конкретната част са яки. Окачване Сваг, Мууг, Лемфьордер, Билщайн, Феби- по-загубени от тези не купувам. 555- заобикалям както дявол заобикаля тамян. Сложих такава биалетка от едната страна на окачването, след година колата се разтропа отново. Помислих, че е трябвало да сменя и от другата страна. Да ама не. Като се наврях под колата- новата цъфнала като майска роза, старата- 20 годишна от другата страна- о.к. Друго ако ми е трябвало може да съм го взел от някоя морга. В този ред на мисли японско звучащи освен бранд Тойота смятам да купувам като стана пенсионер.
Евтините вършат работа, но имат забележки или не издържат. Филтър на мотора бях решил да е евтин- понеже не дишам през него. С един такъв се оказа, че да го монтирам трябва да бъда виртуоз. Заради отклонения в размерите.
Иначе филтрите са Ман, Кнехт, Маале, Хенгст , за Филтрон мнението ми е същото като на колегата. Спирачки АТЕ, ТРВ, Цимерман, Брембо с испански не съм имал проблем, но италиански кучи марки винаги отбягвам. Метални части - Фебест ако има конкретната част са яки. Окачване Сваг, Мууг, Лемфьордер, Билщайн, Феби- по-загубени от тези не купувам. 555- заобикалям както дявол заобикаля тамян. Сложих такава биалетка от едната страна на окачването, след година колата се разтропа отново. Помислих, че е трябвало да сменя и от другата страна. Да ама не. Като се наврях под колата- новата цъфнала като майска роза, старата- 20 годишна от другата страна- о.к. Друго ако ми е трябвало може да съм го взел от някоя морга. В този ред на мисли японско звучащи освен бранд Тойота смятам да купувам като стана пенсионер.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
-
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Toyota и предпочитаните марки за авточасти
От познат от Русе чух, че много зависи какви опаковки имат в момента за опаковане в израелската фабрика там, дали ще са Ман, Кнехт, Маале, Хенгст, Пурфлукс...
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 23 пъти
Toyota и предпочитаните марки за авточасти
Точно пък в Израел ще ги правят! Що за измислици?
Японските коли да не са извънземни, че да искат custom made части! Даже някои компоненти по електрониката са същите като за GM, някои французи и италианци от по-старите поколения. И аз се учудих, когато го открих, но е истина.
До автора на темата - ползвай същите марки филтри, каквито си ползвал и за Пасатора.
Mahle-Knecht са едно, така, че е без значение коя от двете марки ще пише. Behr са към същата група. По едно време филтрите бяха австрийски, има румънски, но са перфектни. Filtron не съм ползвал.
На Астрата съм с Knecht, за купето - Topran (Hans Pries) - китаец, но с въглен и съм доволен много. А пък е доста по-евтин от Knecht, май почти два пъти.
За окачването Лемфьордер, Билщайн, Delphi. Swag, MOOG, Febi са пакетажи. HERTH+BUSS са китайски и пакетаж.
Японските коли да не са извънземни, че да искат custom made части! Даже някои компоненти по електрониката са същите като за GM, някои французи и италианци от по-старите поколения. И аз се учудих, когато го открих, но е истина.
До автора на темата - ползвай същите марки филтри, каквито си ползвал и за Пасатора.
Mahle-Knecht са едно, така, че е без значение коя от двете марки ще пише. Behr са към същата група. По едно време филтрите бяха австрийски, има румънски, но са перфектни. Filtron не съм ползвал.
На Астрата съм с Knecht, за купето - Topran (Hans Pries) - китаец, но с въглен и съм доволен много. А пък е доста по-евтин от Knecht, май почти два пъти.
За окачването Лемфьордер, Билщайн, Delphi. Swag, MOOG, Febi са пакетажи. HERTH+BUSS са китайски и пакетаж.
- LEXUS
- Мнения: 3718
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Toyota и предпочитаните марки за авточасти
Аз точно тях ти препоръчвам, защото са с качество за оригинално вграждане. Сменяш ги един път в годината, хубаво е да си сигурен в качеството и, а не да пробваш. Иначе каквито и да сложиш все ще вършат работа и колата ще върви, но дали със същото качество ще си вършат работата, това само може да предполагаме.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 165 госта