Страница 2 от 3

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 13 Яну 2019 18:26
от julian7981
Запушен ДПФ ,причини много от нафтата в БГ до повредена дюза/дюзи,мойте бяха с мн. добри стойности.
Аз сложих една добавка на Бардал за почистване на ДПФ,но досега няма ефект.
В момента карам само гратско и не знам дали ще успее да подейства добавката.
С момчето от сервиза ще направя принудителна регенерация на ДПФ през седмицата.

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 14 Яну 2019 14:31
от slowtraveler
Основната причина за запушване на ДПФ е неподходящата експлоатация... Като причина - за проблем заради 'нафтата в БГ' не съм съгласен, нито пък съм имал какъвто и да е проблем...
В същото време запушени ДПФ има и например в Германия (дори имаше съдебни спорове, защо ще ги карат да излизат извън града за да продухват ДПФ)...
Ако неколкократно прекъснеш започнала регенерация на ДПФ (спиране на двигателя докато е в регенерация), това може да доведе до по-активно запушване на ДПФ и/или директно влизане в авариен режим ....
Доколкото се сещам - на някои модели/марки при неколкократно прекъснала регенерация първо светва лампа за проблем ДПФ, и чак тогава ако не я оставиш да си приключи регенерацията - влиза в авариен режим...

П.С. Колеги, пише се 'граДско' - вие в кой граТ живеете ? :whistle:

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 16 Яну 2019 09:42
от infrasonic
Най-вероятният проблем при мен е с някаква клапа на турбото, не затваря добре и, за да не надуе двигателя колата влиза в авариен режим.
Или е това или нещо с геометрията на турбото, тези дни ще разбера повече.

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 16 Яну 2019 10:21
от slowtraveler
Често се получава 'пренадуване' при запецнала геометрия на турбото..
Това би трябвало да може да го видиш със скенер..

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 17 Яну 2019 11:40
от infrasonic
Явно има проблем с геометрията на турбото, та ще трябва ремонт на турбината... no.gif

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 14 Май 2019 14:15
от ivaylo todorov
Здравейте, имам проблем със Toyta Aris 2.0 D4D 126 p.h. светват лампите Check VSC и Check Engine не ограничава оборотите . При ускоряване забива за няколко секунди и се оправя ( не го прави постоянно ) . След пробег около 300 км лампите гаснат и след това след около 50 км светват отново . При диагностика има записана грешка P0546 . Някой има ли идея в каква посока да се търси проблема . Благодаря предварително !

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 14 Май 2019 14:18
от slowtraveler
Ами защо не тръгнете от там, където сочи грешката?! Датчикът, включително куплузите и кабела към датчика...

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 14 Май 2019 15:11
от ivaylo todorov
Как се обяснява цикличноста и забиването

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 14 Май 2019 16:01
от slowtraveler
Можете сами да си го обясните - вариантите са много... Например - лоша връзка, която от вибрациите ту дава контакт, ту не ...
Или датчикът е повреден и дава 'гранични стойности' - от време на време превишава 'граничната' и ЕКУ-то генерира грешка, влизайки в авариен режим (ограничавайки мощността)....
Или пък ДВГ не успява да загрее над 60С и съответно EGT не успява да генерира грешка в част от времето... Или... Или....
То ако ставаше само по телефона / форума, сервизите нямаше да си наемат халета и хора да си цапат ръцете tooth.gif
Грешката те насочва къде да търсиш проблема. Ама там вече трябва някой да си изцапа ръцете за да провери какъв точно е проблема...

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 23 Юли 2020 18:18
от ifififif
Здравейте!Реших да ви споделя моя скромен опит и ходене по мъките цял месец по повод светенето на тия лампички"Check VSC и Check Engine"
Аз съм с Авенсис Д4Д 126к.с. от 2008г. Двигателите са едни и същи и на Аурис и на Корола.Та светнаха и при мен на диагностика показа грешка P 2002 което значело проблем с ДПФ.Колата е на около 200 000 вече и живота на дпф е там някъде.Отидох в сервиз къдто махат дпф и софтуерно и механично.С Уговорката да направим диагностика и да видим как са нещата и дали е за махане или чистене.Присъда махане равно на 250лв. като остава при тях това което махнат.Речено сторено.Запуших и ЕГР с пластинка както те казаха.След интервенцията колата взе да върви тегаво,пушеше яко и харчвше повече.Брех викам какво направих.Реших ,че имам проблем с дюзи или турбо.Направих диагностика при друг човек всичко е ок.Накрая отидох в друг сервиз където махат ДПФ ЕГР чипват и тн.За да разберат какво става хората сложиха оригиналния софтуер карах така половин час докато не сетна Check VSC и Check Engine направиха диагностика и се оказа ,че ония не са ми спрели петата дюза не са изключили датчика на дпф и нещо с егр но не го разбрах.Пичовете първо спряха физически пета дюза изключиха датюика за дпф и преинсталираха софтуера с нов чипнат който вдига мощноста до около 150к.с. Резултата колата стана друга върви страхотно не пуши изобщо и харчи по малко.Така ,че при правилно премахване на ДПФ нещата много ок.Аз заради тия първите отидох с доста кинти назад,но поне сега колата е супер.Ако някой иска повече инфо нека ми пи'е на лични ще споделя.Поздрави!

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 02 Авг 2020 02:14
от mmdim76
Здравейте! Нов съм във форума, както и съм нов собственик (от 2 дни) на Тойота Корола Версо 2.2 D4D 136 к.с. За моя неприятна изненада, още на 10 - ия километър, при прибирането ми с нея, светнаха първо Check Engine и малко след това TRC и VSC.На направената диагностика на място преди покупката, не отчете грешки и стойностите бяха добри.
Колата е нов внос, но е стояла 2 месеца (а може и повече) на открито и доста и бяха ръждясали спирачните дискове. При натискане на спирачката, усещах и чувах стържене и ритане в педала. Няма промяна в мощността и вървежа. Сега, като я пораздвижих малко, предните дискове се изчисти ха, но по задните има още ръжда и продължавам да усещам стържене. При стартиране, светва само Check Engine, другите съветват, като натисна спирачките 1-2 пъти. Направих наново диагностика, дава грешка в ламбда сондата.
Решил съм да сменя задни дискове с накладки и се надявам да изчезнат VSC и TRC. Друго какво да правя?

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 02 Авг 2020 09:13
от mapamop
mmdim76 написа: 02 Авг 2020 02:14 друго какво
Диагностика с техстрийм. За да светне ламата за авария в двигателя има записана грешка. После споделете резулатите, за да може да има по-конкретни мнения.

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 02 Авг 2020 10:01
от slowtraveler
Точно така... Доколкото виждам - сте прочели грешки само от ДВГ - т.е. вероятно сте ползвали устройство, което не чете другите системи (АБС и т.н.)...
Ползвайте диагностика, която може да прочете всички системи (за предпочитане 'оригиналната' - Техстрийм) и това ще Ви насочи към вероятна причина... И споделете (включително решението) за да знаят и другите колеги...

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 02 Авг 2020 11:01
от mmdim76
Направена е с Textstream. Не мога да постна снимките. Цитирам:
P2237 Oxigen (A/F) sensor Pumping Current/Open (for A/F sensor (Bank 1 Sensor 1)
На табличка та под Current има x.
ABS/VSC/TRC Live :
Number of IG On - Value 20.

Check VSC и Check Engine Auris

Публикувано на: 02 Авг 2020 12:52
от mmdim76
Съжалявам, че може би създавам спам, но съм притеснен и търся помощ...
Току-що прочетох и темата "Полезно да се знае за TRC и VSC" и видях, че има връзка между тези светлини, реглажа, някаква калибровка на волана и т. н.
Та воланът беше леко завит наляво, а колата дърпа ше вдясно. Вчера направих реглаж на преден мост в сервиза в Дружба, до зеленчуковата борса и се изправи волана и дърпане то почти го няма. Има много леко, но според човека от сервиза, се дължи на гумите. Няма усукано купе или силен челен удар.
След реглажа въпросните лампи пак светна ха.
Знам, че допускания та са много-дискове, калибровка на волан, нещо друго, но всяко мнение или помощ ще посрещна с благодарност.
Не смея да се зарадвам на колата, а отдавна мечтаех за такава...