Corolla Verso - Връзка между съединител и запалване

plamen_79_
Мнения: 11
Регистриран на: 13 Яну 2018 20:34
Местоположение: Бургас
Автомобил: Корола Версо 2.0 d4d 116 КС.

Corolla Verso - Връзка между съединител и запалване

Мнение от plamen_79_ » 21 Авг 2021 19:35

Не сме открили проблема. Баща ми си я пали като пуска веднага съединителя и пали нормално

s_mih
Мнения: 22
Регистриран на: 15 Юни 2018 07:47
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Тойота Корола Версо D4D 2005 1

Corolla Verso - Връзка между съединител и запалване

Мнение от s_mih » 09 Дек 2021 16:45

Пичове, не можах от 2018г. до сега и 100 майстора да реша проблема. В момента съм оставил колата в София и чакам вече 4-ти ден.. Ще пиша, ако нещо се оправи най-накрая.
Само като съвет, не се хвърляйте на дюзи, защото всички започват от там... :-)

s_mih
Мнения: 22
Регистриран на: 15 Юни 2018 07:47
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Тойота Корола Версо D4D 2005 1

Corolla Verso - Връзка между съединител и запалване

Мнение от s_mih » 17 Дек 2021 07:06

Колата вече работи нормално! За толкова години и ходене по мъките, резултатът е, че всяко едно нещо, което е пипано по колата не е правено, както трябва...
Първоизточник на проблема е бил клапанът за високо налягане, но в моя случай с натрупване - водни помпи, горивни помпи, дюзи...и какво ли още не...
Важното е, че най-накрая намерих човек, който разбира от Тойоти (и тъпанари) и успя да се справи със свинщинана на всички останали преди него!
При нужда търсете Мартин - гр.София, Дружба, срещу Поликлиниката на Искърско шосе ( в уличката на Лаборатория Рамус).
Няма да с грешите, ако ползвате услугите на този човек!
Поздрави!

s_mih
Мнения: 22
Регистриран на: 15 Юни 2018 07:47
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: Тойота Корола Версо D4D 2005 1

Corolla Verso - Връзка между съединител и запалване

Мнение от s_mih » 12 Фев 2023 12:14

Здравейте, пак съм аз.
Отново застудяване, отново същите проблеми.
Влизане в авариен режим до 2000 оборота. Трудно палене сутрин, докато накрая не спря.
Както по-рано съм писал, няма нещо, което да не е сменяно по колата - дюзи, клапан за високо налягане, горивна помпа, стартери и т.н.
След 3 години мъки, и поредния път, в който започнаха да ми обясняват, че проблемите са в дюзи, клапани, горивни помпи и т.н.,намерих човек, който започна отзад напред.
Ето това на приложените снинки е цедката в резервоара.
Никога не беше пипвана.
Иначе казано, "чакайте" вярна диагностика на мотор, при липса на доставено гориво до него.
Колата най-накрая работи, хубавото в случая е че съм тъп и упорит и не се отказвам.. 🤣
Прикачени файлове
IMG-b1352fddcf675ad4ee9e5feaafc388bb-V.jpg
IMG-b1352fddcf675ad4ee9e5feaafc388bb-V.jpg (500.04 KiB) Преглеждано 1287 пъти
IMG-0d3e4978b6480678e02a5af01c4507f4-V.jpg
IMG-0d3e4978b6480678e02a5af01c4507f4-V.jpg (626.83 KiB) Преглеждано 1287 пъти

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта