Студен старт - притрисане на мотора
Публикувано на: 28 Май 2018 13:11
Здравей колеги,
От около половин година имам един проблем, на който и до сега не съм обърнал достатъчно внимание, но постепенно започва да се задълбочава.
При студен старт на мотора, без значение зима или лято, пали от първия път и след 5-6 секунди оборотите спадат под 700 и двигателя започва да се тресе, емен емен да изгасне, минават още 5-6 секунди, оборотите се вдигат на 1400-1600 и постепенно с минутите работа оборотите падат докато се достигне оптимална раб. темепература на двигателя и там оборотите се закрепят на перфектни 800 и мотора си мърка....
Та моето притеснение е свързано с този отрязък в началото след първите 5-6 секунди и притрисането на мотора.
Акумулатора ми е на 1 година. Паля от първия път - чакмак. 13.5 V
Кабели и свежи също са сменянни преди половин година.
Колата е с ГИ - Romano монтирана 2016г.
Филтри и масло сменяни буквално тия дни.
Някак си нещата ми изглеждат като някой датчик да не си върши работата като хората, но досега след като съм закачал на диагностиката, не ми излизат каквито и да е било грешки. Или софтуера е скапан и не показва обсолютно всичко...
Има един датчик след въдушния филтър, който измерва температурата и количеството на входящия въздух, почистих го и него - няма промяна в поведението.
Възможно е да тръгвам в изцяло грешна посока - казвам какво съм правил до сега...
Явно ще трябва да се отиде при някой сервиз за по-сериозна диагностика..., но все пак ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и може да сподели опита си, ще му бъда благодарен!
Поздрави!
От около половин година имам един проблем, на който и до сега не съм обърнал достатъчно внимание, но постепенно започва да се задълбочава.
При студен старт на мотора, без значение зима или лято, пали от първия път и след 5-6 секунди оборотите спадат под 700 и двигателя започва да се тресе, емен емен да изгасне, минават още 5-6 секунди, оборотите се вдигат на 1400-1600 и постепенно с минутите работа оборотите падат докато се достигне оптимална раб. темепература на двигателя и там оборотите се закрепят на перфектни 800 и мотора си мърка....
Та моето притеснение е свързано с този отрязък в началото след първите 5-6 секунди и притрисането на мотора.
Акумулатора ми е на 1 година. Паля от първия път - чакмак. 13.5 V
Кабели и свежи също са сменянни преди половин година.
Колата е с ГИ - Romano монтирана 2016г.
Филтри и масло сменяни буквално тия дни.
Някак си нещата ми изглеждат като някой датчик да не си върши работата като хората, но досега след като съм закачал на диагностиката, не ми излизат каквито и да е било грешки. Или софтуера е скапан и не показва обсолютно всичко...
Има един датчик след въдушния филтър, който измерва температурата и количеството на входящия въздух, почистих го и него - няма промяна в поведението.
Възможно е да тръгвам в изцяло грешна посока - казвам какво съм правил до сега...
Явно ще трябва да се отиде при някой сервиз за по-сериозна диагностика..., но все пак ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и може да сподели опита си, ще му бъда благодарен!
Поздрави!