Страница 9 от 12

Писмо от Тойота България - кампания за БЕЗПЛАТНА подмяна на въздушни възглавници

Публикувано на: 02 Сеп 2018 20:14
от krasengn
Моята Корола от подписа излиза, че трябва да мине тази сервизна кампания. Въпреки, че е произведена през 2005г. Чудя се дали да ходя. Не ми се иска да я разглобяват.

Писмо от Тойота България - кампания за БЕЗПЛАТНА подмяна на въздушни възглавници

Публикувано на: 02 Сеп 2018 22:25
от WoLF
От една страна може да ти я остваят с трайни белези от друга страна тя може да те остави с трайни белези (не дай си Боже) no.gif

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 19 Сеп 2018 10:28
от tora
Вчера ми се обадиха и сутринта минах по тази последната сервизна акция, за около 20 мин., вкл. и подписване на протокола.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 19 Сеп 2018 10:55
от YoKK
tora написа: 19 Сеп 2018 10:28 Вчера ми се обадиха и сутринта минах по тази последната сервизна акция, за около 20 мин., вкл. и подписване на протокола.

Е как те оправиха за 20мин?! То само бумащината е 10мин. , а за смяната на пиропатрона си отиват още 1,5ч.
Между другото в момента тече и кампания за следгаранционна подмяна на някаква гарнитура на бензиновата помпа. Аз успях да ги мина и двете наведнъж. Отне половин ден.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 19 Сеп 2018 11:14
от tora
Нищо не сменят, поглеждат дали в правилната посока е монтиран патрона. Вероятно февруари при смяната е сложен случайно правилно.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 03 Окт 2018 20:02
от krasengn
Преминах в ТМ Ауто София Изток сервизната кампания за еърбега на пътника до шофьора.
Когато я оставях, приемчика в сервиза ми даде документ и каза, че ще свалят цялото предно табло. А когато я взимах друг там ми каза, че само от към вратата се отваря... Видях парченца дунапрен и прах по седалките и стелките. Нищо друго не се вижда.
Друг приемчик ми я върна, подписах му се, а документа смачка и хвърли в кошчето. Мислел, че няма да го искам. Но ми копира техния екземпляр. Тръгнах си и чак тогава видях, че ми е копирал документ за друга кола. Записах се за 16.30, за да мога да я взема в 18ч. Оставих им я сутринта в 8.30ч. и след работа вечерта, си я взех.
Доволен съм, че минах кампанията.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 03 Окт 2018 20:38
от Пламен_Вн
Аз също минах сервизната кампания във Варна.Записах се преди около 15-тина дена за петък 28 септември.Обадиха ми се ден по-рано за потвърждение.Оставих колата сутринта в 8.30.В 11 часа ми се обадиха че колата е готова.Отидох да си я взема,подписах документ на който ми дадоха и копие и си тръгнах като преди това я огледах за оставени негативни белези но такива нямаше.Каквото и да са (не са) правили минах по реда си. :D

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 04 Окт 2018 12:09
от rovers
Аз минах лятото през София Запад. Сваляли са таблото, щото не бяха закрепили добре горната щипка на декоративния капак на лявата колонка.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 10 Окт 2018 21:10
от mgdesign
Здравейте, нека споделя и моя опит с тази кампания за момента. Обадих се в Тойота тиксим Пловдив месец юни 2017 г. Отговорът бе, че поръчват частите по сервизна кампания - еърбег и кормилен прът за Авенсис и ще ми се обадят. По принцип съм търпелив. Година по - късно на 10.10.2018 г. ме вкараха в сервиза за смяна. Същия ден вземам колата от сервиза и тръгвам. Страничните колонки с черни линии отдолу към таблото. Отговорът бе, че са опирали в таблото и така се е получило!!?? И при другите смени на други автомобили се получавало така като се сваля таблото!!! След 50 метра светна VSC и се върнах. Отговорът бе, че не са направили калибриране на позиционния сензор на волана. Последва час и половина настройка. При която настройка единия от техниците няколко пъти пробва колата, като оборотомера на първа имах чувството, че влиза в червения сектор. Търпеливо изчаках, но така не се пробва автомобил. Качвам се пак и потеглям и какво да видя - по средата на таблото към челното стъкло пластмасовата част на таблото издута нагоре. Поглеждам отвън през челното стъкло таблото и какво да видя - премачкан въздуховода който обдухва предното стъкло от неправилен монтаж на арматурното табло. Хайде пак обратно в сервиза. Утре щели да оправят проблема. Тръгвам си пак от сервиза и по пътя ми става леко горещо. Поглеждам климатика - той е на студено. Изглежда има нещо разместено. Чудя се в 21 век така ли трябва да бъде извършвана тази услуга???? Иначе човека на приемна сервизно обслужване го хвана срам, но той няма вина. Не може да разглобиш нещо и поради не знам какви си причини като го сглобяваш да го закърпиш някак си и да правиш поразии и да кажеш ТАКА СЕ ПОЛУЧАВА!!!!
ДА, но така се получава само в БГ и то само в оторизиран сервиз!!!
Поздрави!

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 10 Окт 2018 22:57
от YoKK
Колега, въобще не им се води по акъла. Съветът ми е да пишеш директно до София, щото наште си мислят, че могат да си я карат така до безкрай. Преди време имах известни различия с представителството в Пловдив и се наложи да напиша официална жалба до централата в София. От там явно ги бяха подгряли, понеже още на следващия ден ми се обадиха приемчика и управителя да се извинят, че е станало недоразумение и видиш ли не ме били разбрали правилно. В крайна сметка стана така както исках, но рядко има обратна връзка към София и там няма как да знаят за магариите на отделните представителства. Извода е, че в Пловдив не са си взели никаква поука, въпреки конското от София. Направо ти се чудя как си се стърпял да не викнеш директно управителя, ами се оставяш приемчика да те размотава. Ако искаш ще ти дам e-mail за жалбата, а ти не ги оставяй, щото нищо няма да се промени като си мълчим

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 11 Окт 2018 01:18
от ivied
YoKK написа: 10 Окт 2018 22:57 Извода е, че в Пловдив не са си взели никаква поука, въпреки конското от София.
Те пък в София такива поуки си взимат, че...
Извода е писма директно до главната квартира, ама не в Словакия и Унгария - които са за Централна Европа, ами в Брюксел, които би трябвало да отговарят/контролират всички вкл. и Русия, Турция и т.н. освен страните в ЕС.

Phone, +32 2 745 21 11 · Address. Bourgetlaan 60; 1140 Brussels, Belgium ... Toyota Motor Europe

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 16 Окт 2018 09:27
от onicks
На 29.10 ТМ изток и аз имам записан час за равката еърбег и пиропатрон на водача.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 26 Окт 2018 21:51
от stoyanov
При проверката по рама във Варна за моята кола rav4 2007 излиза само да се монтира защитна пластмаса под задната седалка. Това с цел да се предотврати претриване на кабели.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 03 Ное 2018 13:04
от tora
От 2-3 дни има нова кампания, проверете си в сайта. Свързано е май със сензори за възглавници и пиропатроните на коланите на някои модели.

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Публикувано на: 04 Ное 2018 20:58
от maestro75
Последните Короли, фейслифта, не участват в кампанията :)