[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Потребителски аватар
v_shopov
Мнения: 99
Регистриран: 29 май 2013 16:31
Репутация: 17
Местоположение: София

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Мнение от v_shopov » 02 дек 2017 09:30

И аз минах кампанията за въздушната възглавница в ТМ Ауто Запад. Процедурата отне около 2 часа и половина. На пръв поглед няма нищо счупено по таблото, няма тракане и скърцане. За моята кола, имало и друга кампания - за бутоните за управление на стъклата на шофьорската врата, и ми казаха, че са ревизирали и тях. Документ не ми дадоха.
Toyota Corolla 1.6 VVTI, 91 kW, 2008

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 6242
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 540
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Мнение от Akima » 02 дек 2017 12:46

v_shopov написа: Документ не ми дадоха.
Трябва да сте подписали протокол.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
v_shopov
Мнения: 99
Регистриран: 29 май 2013 16:31
Репутация: 17
Местоположение: София

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Мнение от v_shopov » 02 дек 2017 14:21

Akima написа: Трябва да сте подписали протокол.
Подписах, но всичко остана при тях.
Toyota Corolla 1.6 VVTI, 91 kW, 2008

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 6242
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 540
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Мнение от Akima » 02 дек 2017 15:08

Трябва да има и копие за вас.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
WoLF
Мнения: 1210
Регистриран: 05 май 2016 09:21
Репутация: 125
Местоположение: Стара Загора

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Мнение от WoLF » 02 дек 2017 19:16

Забравят някой път wink.gif Един път забравиха да ми кажат, че една услуга струва двойно...
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
urb
Мнения: 248
Регистриран: 12 май 2016 15:03
Репутация: 47
Местоположение: София

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Мнение от urb » 12 дек 2017 11:52

Документ и в Стара Загора не дават, а и други поразии станаха - не ми се говори. Документ не дават, ако стане евентуално поразия, както в моя случай да не можеш да докажеш че си бил там. Дано поне да са сменили Airbag-овете. Първо ми смениха този на навигатора, после ме извикаха след месец и шофьорския, а накрая пак шофьорския - станала някаква грешка. А след това ми липсваха някои неща по колата. Та там кракът ми няма да стъпи. Мислех да взимам нов Аурис, но се отказах. Тия нерви моите не съм ги намерил на пътя.
KIA Sportage 1,6T 4WD DCT 2019
Toyota Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002
Lada 4x4 URBAN 2019 - служебна

Потребителски аватар
ragest
Мнения: 57
Регистриран: 23 ное 2013 15:10
Репутация: 2
Местоположение: София, Дървеница

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Мнение от ragest » 14 дек 2017 10:40

И аз трябва да хода я за смята на пасажерския еърбег. Като чета обаче на кой какви поразии са направили...ужас. И въпреки това като знаеш, че има риск, колкото и да е минимален...как да го пренебрегнеш. Аз съм се насочил към ТМ София Запад май. След Нова година.

Corolla_E12_hs
Мнения: 233
Регистриран: 17 юни 2015 21:54
Репутация: 56
Местоположение: София

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Мнение от Corolla_E12_hs » 14 дек 2017 17:27

Абе да ти кажа предпочитам следващият път сам да си купя и сменя еърбега. Сега всеки път като карами гледам как в Тойота Сливен ми издраха централната конзола. Документ пак нямаше. Махане и слагане на еърбег е 20 минути работа, като махнеш акумулатора няма никаква опасност.
Corolla E12 sedan 1.6 VVTi 2005

ioto_vs
Мнения: 9
Регистриран: 26 мар 2017 12:08
Репутация: 0
Местоположение: София

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Мнение от ioto_vs » 26 дек 2017 22:54

Здравейте! И аз да споделя мнение от ТМ Ауто Запад. Смениха ми пасажерския еърбег (или поне се надявам да е така), но не ми дадоха никакъв документ. Още при приемане на колата подписах протокол на 2 места и когато отидох да си взема колата и попитах изрично няма ли накакъв документ за мен (или поне копие), съвсем невъзмутимо ми казаха - НЕ! Попитах поне какво е правено на колата, при което се оказа, че служителката не знае какво означава "този код", а колегата й заяви - "вероятно пасажерски еърбег". Вярно е, че ремонта е безплатен, но останах с изключително неприятно впечатление от обслужването там!!!
Тойота Авенсис 2007 г. D4D 2.2 150 к.с.

dekzz
Мнения: 34
Регистриран: 14 юни 2017 08:32
Репутация: 6
Местоположение: София
Автомобил: ZVW_30

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Мнение от dekzz » 27 дек 2017 00:28

Здравейте и честита Коледа!
Гледам последните няколко мнения и разбирам, че нямате дукумент за извършената работа. Аз бях в ТМ Ауто Изток след 2 пъти по 40 дена (общо осемдесет!) отлагане поради непристигнала част. Ремонта стана в седата на октомври 2017г. Говоря за Приус Трета ген. Би трбвало да са обслужили канистера в резервоара и нещо по страничните завеси (щипки ли, патрони ли... Незнам). Получих документ в който са описани части, труд и сойност, която накрая е занулена като няколко пъти ми беше напомнено, че това се прави за сметка на производителя (Тойота). Работата отне един работен ден (от 0800 до 1700). Аз не мога да разбера дали нещо е правено, защото това не се вижда. Нарочно оставих плафоните на тавана откопчани (свалях целият таван преди това) и ги намерих защипани след като си взех колата. Допълнително имам 12V кабел за блутут и камера близо до огледалото и той не е прекъснат или разместен след интервенцията. Изглежда хората са истински професионалисти. Запитайте се как иначе бихте доказали, че колата Ви е била на сервиз по това време и проблемът е отстранен?
ZVW30_2010
odo: 535 000km

Shift
Мнения: 63
Регистриран: 18 окт 2017 08:48
Репутация: 6
Местоположение: Плевен

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Мнение от Shift » 05 яну 2018 19:43

Открих се в някаква безсрочна кампания по смазването на копчетата на прозореца с грес.
https://www.toyota-tech.eu/toms_cabs/EN/15OSD-049.pdf
Какъв пък им е проблема и има ли смисъл да си губя времето с официален представител на Тойота? Не мога ли сам да си ги смажа?
 ! Съобщение от: Akima
Придържайте се към темата - става дума за БЕЗОПАСНОСТ, а не за комфорт.
Yaris 2010 SOL 1.33 74KW MTM, 6-SPEED FLOOR SHIFT (SEQUENTIAL)

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 6242
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 540
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Мнение от Akima » 25 май 2018 16:57

Новият декодер за индивидуална проверка е налице:
https://www.toyota.bg/forms-v2/toyota-r ... ype=recall
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 6242
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 540
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza

[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"

Мнение от Akima » 31 авг 2018 10:02

Letter to Toyota Fans.pdf
(273.83 KБ) Свален 50 пъти
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
terzievtoyota
Мнения: 28
Регистриран: 27 яну 2018 13:24
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Автомобил: Тойота Корола 1.6 109 к.с 2003

Писмо от Тойота България - кампания за БЕЗПЛАТНА подмяна на въздушни възглавници

Мнение от terzievtoyota » 31 авг 2018 13:44

Току-що се обадих във варненския клон. Казаха ми че ще ми с еобадят до 1 час. Да се надяваме че кампанията важи и за отворени еърбеци, защото моя ВИН код подлежи на промяна. Дори днес отидох на майстор и той се хвана за главата, не повярва че на бронята й няма нищо , а еърбеците са се отворили.

tora
Мнения: 698
Регистриран: 22 яну 2016 11:37
Репутация: 89
Местоположение: Ст. Загора

Писмо от Тойота България - кампания за БЕЗПЛАТНА подмяна на въздушни възглавници

Мнение от tora » 31 авг 2018 14:02

Февруари месец минах 3 сервизни акции, вкл. 1 за смяна на възглавницата за пасажера, сега явно пак е за нея, доколкото намерих в нета пиропатрона в новата резервна част е ориентиран неправилно.

през гуг.преводач от прессъобщение на гръцкото мин. на транспорта:
Превантивният контрол засяга 11 768 производствени моторни превозни средства от октомври От 2006 г. до септември 2012 г. Съответните превозни средства са оборудвани с едноетапен двигател и въздушна възглавница са били включени преди това в кампанията за детонатор на пътническите въздушни възглавници Таката. Колите, които вече са пуснали кампанията за изземване, са там поради различния дизайн и оформление на новата резервна част, палубата на въздушната възглавница за пътници, заменена, снабдена с обратна посока. Това може да се дължи на незадоволителното му внедряване детонатор в въздушната възглавница, изтичане на газ по време на детонатор на детонатора. дали Ако това се случи, въздушната възглавница на пътника може да не бъде погасена в съответствие с спецификациите на производителя, което увеличава шансовете за нараняване в случай злополука. До момента не е съобщено случай на авария
Последна промяна от tora на 31 авг 2018 14:20, променено общо 1 път.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта