Страница 8 от 15

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 22 Мар 2018 20:26
от ivied
Kiki написа: Какви са тези луди цени?
На 11 години за 17 500лв wacko.gif wacko.gif wacko.gif
RAV 4 - 2008-ма, D-CAT на 205.000 км (реални) - за 3.500 Е - продадох я преди 2 седмици... с комплекта зимни с джанти, и т.н. с пълна сервизна история, поддържана само в сервиз на Тойота в Германия
бях 2-ри собственик... така, че не се отчайвайте, който търси намира... огледайте се в Германия - цените на дизелите паднаха, и още ще падат.

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 21 Апр 2018 23:09
от platinius
Здравейте,

Харесал съм една RAV 4 D4D 2008г. 136 к.с., със "start-stop" бутон е. Колата изглежда супер външно и вътрешно, единствено ме притеснява, че един-два пъти при първите паления докато беше по-студен мотора, при натискане на старт бутона двигателя първоначално се тресе на ниски обороти и пали малко трудно. След това при следващите паления нямаше проблем.

1.Възможно ли е това да е признак на по-сериозен проблем по мотора (дюзи, електроника на бутона или друго)? unsure.gif
2.Възможно ли е проблемът да е от филтър или лошо гориво (така предполага продавачът)? :whistle:

Ще съм благодарен ако някой който има опит може да сподели мнение или съвети.

Благодаря предварително! worthy.gif

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 13 Май 2018 13:41
от Toyo Bs
Здравейте!
Купих си РАВ 4, 136 к.с. 2007 год., защото знам, че японските автомобили са много здрави и надеждни коли. Преди закупуването проверих автомобила за основните неща- масло,антифриз, странни шумове и др. подобни, а също и работа на автомобила на място до нормално загряване.
След тръгване от автокъщата изминавайки първите 10 км видях, че от ауспуха излиза бяло- сив пушек. Върнах се обратно в автокъщата и попитах за проблема. Отговорът беше, че автомобила не е бил в движение известно време и това е причината за отделянето на този пушек и той щял да изчезне след известен пробег. Тръгнахме и след много кратко време пушека изчезна. Колата не показа никакви други проблеми. Работи прекрасно, изминахме 300 км. След престой от 1 час колата пак започна да пуши, след 10 км изчезна пушека и така.....
Маслото и антифриза са в норма. Нищо по колата не съм сменял (масло, филтри).
Възнамерявам да отида ТОЙОТА за диагностика.
Някой от вас имал ли е такъв проблем?

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 13 Май 2018 13:49
от slowtraveler
Да не би да бъркате конденза с пушек?

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 13 Май 2018 14:00
от Toyo Bs
на 20 град.. температура ? но е пак така гъст и бързо се разсейва.... ?

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 13 Май 2018 14:05
от slowtraveler
Ами то парата от чайника се вижда и при +50С :)

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 13 Май 2018 14:12
от Toyo Bs
какво да направя с Чайника tongue.gif според теб ???

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 13 Май 2018 14:20
от slowtraveler
Нищо - както при всеки нов автомобил се оглеждай и ослушвай...
Следи много внимателно и достатъчно често охладителна течност, масло, и температура при експлоатацията му...
Поне докато не се убедиш, че всичко е нормално - т.е. охладителната течност си се покачва и смъква като ниво, но си се държи в нормалните граници.. Същото и за маслото и температурата на ДВГ..
Чак след като се убедиш, че няма загуби на течност или анормална температура, можеш леко да се поуспокоиш :)
А парата или пушека - ако е пара - няма проблем.. Ако е пушек - може да е заради горене на масло - ще го хванеш по нивото... Или пробив на гарнитура - също ще го хванеш по нивото и евентуално - загряване на ДВГ...
Или пък поизносена дюза - ще я хванеш по параметрите на дюзата :) Т.е. - огледай се, ослушай се, и ако не идва влак - премини (ама без да се филмираш излишно :) )

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 13 Май 2018 14:54
от Toyo Bs
Благодаря много за информацията

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 13 Май 2018 16:27
от veso_hds
Е ти сам си го написал по-горе:отиваш в Спекта ауто и правиш диагностика.Тогава ще станат ясни много неща.Там работят много добри механици.Дано всичко е наред!

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 13 Май 2018 19:57
от Toyo Bs
Дано..

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 17 Май 2018 16:50
от IvanT
И аз ходих във Варна и Бургас в Тойота - официалните сервизи за диагностика и всички ме убеждаваха , че това "пушене" е нормално , защото ДПФ-а се чистел, ама пушеше на всеки 5 дни. Докато накрая не го свалих в сервиз( друг разбира се) и не видях, че се е спекъл и запушил и петата ми дюза постоянно се е включвала да го чисти с гориво под висока температура. Диагностиката каза " Всичко е о.к. " Не влизаше в авариен режим и нямаше светлини по таблото. А пара през май месец.....не е отрицателна температура през зимата, когато и моята отделя в началото пара при подгряване. Моята е същия двигател ,но e " low emission" беше с ДПФ и 5-та дюза.

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 15 Юни 2018 20:34
от honda_niki
Привет, Насочил съм се към Рав 4 след 2006 . Обаче 2.4 USA модел с автоматик или еропейка да взема ? За семейна кола ! USA 2.4 , читав ли е двигателя, постоянно ли е 4х4 и къде може да се направи диагностика в София ? Окачването как е ? И има ли разлика в подръжката отколкото европейките ? Четох форума но тези неща ми останаха неясни... буксите били други за диагностиката т.е. Няма ОБД шина ли ?
Също по магистралата как се държи с тази 4 степенна кутия ?

Друг вариянт е Субару Форестър :)
Благодаря предварително !

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 15 Юни 2018 23:10
от jim_beam
Европейски Рав с 2,4 мотор няма, така че най-добре се информирай в US-форума.

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 16 Юни 2018 08:37
от honda_niki
Ами аз не съм писал че 2.4 има европейски !
Питах дали USA с 2.4 двигателя е удачен или европейския с 2.0 150 к.с. ?
Демек 2.4 наистина ли е по еластичен и по бърз, обслужва ли се лесно .....в БГ или примерно няма софтуер за диагностика ... с други части ли е или е като европейките? Има ли разлика в 4х4 американката и европейката и други такива важни неща. Четох доста но не схванах аджеба постоянно ли са 4х4 Равките с автоматична кутия - примерно 90/10 преден заден мост като при Субару или е само 4х4 при ниска скорост като блокираш с копчето междинния диференциал ?
Защото пък Хонда ЦРВ няма такова копче и системата и е отвратителна 2+2 като пробуксуват предните чак след това се включват задните т.e. не е Fulltime като при Субару и Ауди :)
Досега съм карал японски коли но произведени за Европа и редовно си поръчвам оригинални части от USA - като не всичко примерно се намира от там ! Но са на половин цена от БГ и то оригинални части ;)