Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
За по-лесно:
https://nasauto.bg/blog/simptomi-na-pro ... 11447.html
https://nasauto.bg/blog/kakvo-e-angrena ... 11906.html
https://nasauto.bg/blog/saedinitel-komp ... 11359.html
https://nasauto.bg/blog/simptomi-na-pro ... 11447.html
https://nasauto.bg/blog/kakvo-e-angrena ... 11906.html
https://nasauto.bg/blog/saedinitel-komp ... 11359.html
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Благодаря много!!!
Наистина доста полезни сьвети има тук. Ако някои продава Равка ...............приемам оферти (регистрираните са с предимство)
Наистина доста полезни сьвети има тук. Ако някои продава Равка ...............приемам оферти (регистрираните са с предимство)
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Здравейте колеги. Решил съм да купувам РАВ 4, но все още се чудя дали дизел или бензин. По скоро съм се насочил към дизел 2.0 2005 г( втора генерация). Бюджет до 8000лв. Моля колеги, които имат този модел да споделят мнения, скъпа ли е подръжката, като цяло дали са читави или имат доста проблеми.Спрял съм се на тази от линка по-долу.
https://www.cars.bg/offer/600f0cf4a9a2205a07232f32
https://www.cars.bg/offer/600f0cf4a9a2205a07232f32
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Колеги , един преател пита как да заключи вратите на неговата Равка ХА30 при свален акумулатор.За предни и задни се сетих но не помня за багажната как ставаше.Някой спомня ли си?
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Багажната сигурно е с ключ... А ако е с електрическа ключалка - без акумулатор няма как да го отвориш
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Хитро.
Не е с ключ и махнали акумулатора преди да заключат вс.врати от централното.
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Споко - явно на равката все пак има вариант... Докато на Кашкая въобще няма вариант да заключиш вратите без ток
Доста чесах главата как да го измамя за да сваля акумулатора - отваряш капака на моторния отсек, затваряш вратите, лъжеш го че му е затворен капака и заключваш.. След което махаш акумулатора и затваряш капака... Няма друг начин...
След това вече няма проблем да се оперира с механичната заготовка/ключ за шофьорската врата за да можеш да монтираш отново акумулатора - няма ток да отключи другите врати
Доста чесах главата как да го измамя за да сваля акумулатора - отваряш капака на моторния отсек, затваряш вратите, лъжеш го че му е затворен капака и заключваш.. След което махаш акумулатора и затваряш капака... Няма друг начин...
След това вече няма проблем да се оперира с механичната заготовка/ключ за шофьорската врата за да можеш да монтираш отново акумулатора - няма ток да отключи другите врати
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Здравейте ,
тъй като се оглеждам за нова колица изпадна едно интерсно равче ( познат на познат и т.н. , даже още не е тръгнал да я продава) . Най-много ме притеснява ,че колата е безпроблемна , нищо не е правил по нея , тоест честта ще се падне на мен
Та попрочетох малко форума и имам няколко въпроса, на които не намерих точен отговор .
Равчето е 3ка фейс - 2012г , 2.2д 150 коня автомат.
1. Автомата нормален ли е ? Така и не можах да се ориентирам дали не е цвт ,робот , ммт или някакво друго безумие. И ако е нормален на тойота ли е собствен или са взели наготово някой Айсин например.
2. 2.2 150 коня мотора предполагам е прословутия D-Cat (поне като поразгледах обявите в нета на капаците на моторите пише ) и тъй като колата ще се кара на 99% градско предполагам е добре да се почне директно с дпф ,егр,5та дюза и т.н off . И тъй като все пак имате повече наблюдения - оправя ли се софтуерно или омазват положението. Обяви за такива процедури колкото щеш , просто питането е дали има изпробвани и работещи действия.
За сега това
тъй като се оглеждам за нова колица изпадна едно интерсно равче ( познат на познат и т.н. , даже още не е тръгнал да я продава) . Най-много ме притеснява ,че колата е безпроблемна , нищо не е правил по нея , тоест честта ще се падне на мен
Та попрочетох малко форума и имам няколко въпроса, на които не намерих точен отговор .
Равчето е 3ка фейс - 2012г , 2.2д 150 коня автомат.
1. Автомата нормален ли е ? Така и не можах да се ориентирам дали не е цвт ,робот , ммт или някакво друго безумие. И ако е нормален на тойота ли е собствен или са взели наготово някой Айсин например.
2. 2.2 150 коня мотора предполагам е прословутия D-Cat (поне като поразгледах обявите в нета на капаците на моторите пише ) и тъй като колата ще се кара на 99% градско предполагам е добре да се почне директно с дпф ,егр,5та дюза и т.н off . И тъй като все пак имате повече наблюдения - оправя ли се софтуерно или омазват положението. Обяви за такива процедури колкото щеш , просто питането е дали има изпробвани и работещи действия.
За сега това
- iovkito
- Мнения: 2841
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 57 пъти
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Евро5 д-кат е много по-безпроблемен от евро4. Автоматикът е нормален.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Защо една съвременна кола трябва да стой без ток.slowtraveler написа: ↑05 Мар 2021 22:11 Докато на Кашкая въобще няма вариант да заключиш вратите без ток
Откачал съм акумулатора за някакви ремонти, но защо да я оставям без ток.
Ако я зарежеш дълго, после следват камара проблеми, комп разход настройки радио., аларма..Защо трябва да си причинявам всички неприятности.
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Ами прост реален случай - колата стои на паркинга пред блока, влизам, въртя ама акумулатора полу-умрял - иска зареждане...
За мен най-лесният начин бе да демонтирам акумулатора, да го кача в апартамента и да го заредя.. А през това време колата си е на паркинга
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Поразчетох се малко за автомата - би трябвало да е познатия Aisin TF-80SC , а в тойота под код U660F - ако е така е добре , тъй като е доста разпространен , пък ако има някой да потвърди е добре дошло
Относно по-безпроблемния мотор - само за Д-Кат системата ли става дума или и за дюзите ( които до колкото се ориентирам са Денсо, което хич не е добре )
А относно въпроса за софтуерните промени ,ако някой знае , пак би ми било полезно като инфо
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Здравейте, колеги. Нов съм във форума и не ми се иска да пускам нова тема затова ще пиша тук с надеждата някой да види и да ми отговори. Решил съм да се сдобия с Рав4 ХА30 фейслифт 2010-2012г, автоматик и по възможност с пълен пакет с екстри. Отделил съм бюджет според пазара и търсенето в диапазона 19,000лв - 27,000лв.
1) - Малко инфо за дилемата ми: Бензин или дизел. Като цяло бях твърдо решен да е бензин 3ZR-FAE (2.0 Valvematic). Но предлагането е горе долу следното. Дизел след 2010г - 30 обяви, Бензин след 2010г - 2 обяви. Точно този недостиг на предлагаме ме доведе и до дилемата, а именно "Толкова ли е зле дизела".
2) - Проучването ми: Започнах да ровя из нета, но там имаше само "общи приказки". Добрах се до един пич, който работи в ТМ АУТО (Тойота гр.София), но той не беше особено красноречив и единственото, което ми каза беше "Бягай от дизела има 5-та дюза с цена 3600лв в ТМ ауто". Естествено не останах изобщо удовлетворен от отговора му и продължих да се ровя. Говорих с приятел, който има сервиз в София. Той ми каза, че при дизела и в частност D-CAT системата въпросът не е ДАЛИ, а КОГА ще се наложи да правя ремонти по дюзи и дпф-и. Според него 90% от Равките, които влизат в сервиза му са с проблем в дюзите, а понеже са от "новите пиезо дюзи" положението е майка плаче. Не се рециклирали и са били ужасно скъпи. Към този момент може би Ви се струва, че тук дилема няма, но жена ми кара Ярис D4D 2009г, а баща ми Auris 2009г D4D и не са пипали нищо освен масла и филтри вече 5-6г. Тоест не съм се отказал напълно от дизела, защото има вариант и за D4D с ръчни скорости. "Последният пирон в ковчега" ще е писането ми в този форум, ако получа потвърждаващ отговор от собственици на дизелови RAV4 XA30.
3) - За финал въпросът ми: Наистина ли е толкова проблемен дизеловият мотор и особено D-cat. Ето и една примерна обява за непослушният D-cat : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 1642250311
1) - Малко инфо за дилемата ми: Бензин или дизел. Като цяло бях твърдо решен да е бензин 3ZR-FAE (2.0 Valvematic). Но предлагането е горе долу следното. Дизел след 2010г - 30 обяви, Бензин след 2010г - 2 обяви. Точно този недостиг на предлагаме ме доведе и до дилемата, а именно "Толкова ли е зле дизела".
2) - Проучването ми: Започнах да ровя из нета, но там имаше само "общи приказки". Добрах се до един пич, който работи в ТМ АУТО (Тойота гр.София), но той не беше особено красноречив и единственото, което ми каза беше "Бягай от дизела има 5-та дюза с цена 3600лв в ТМ ауто". Естествено не останах изобщо удовлетворен от отговора му и продължих да се ровя. Говорих с приятел, който има сервиз в София. Той ми каза, че при дизела и в частност D-CAT системата въпросът не е ДАЛИ, а КОГА ще се наложи да правя ремонти по дюзи и дпф-и. Според него 90% от Равките, които влизат в сервиза му са с проблем в дюзите, а понеже са от "новите пиезо дюзи" положението е майка плаче. Не се рециклирали и са били ужасно скъпи. Към този момент може би Ви се струва, че тук дилема няма, но жена ми кара Ярис D4D 2009г, а баща ми Auris 2009г D4D и не са пипали нищо освен масла и филтри вече 5-6г. Тоест не съм се отказал напълно от дизела, защото има вариант и за D4D с ръчни скорости. "Последният пирон в ковчега" ще е писането ми в този форум, ако получа потвърждаващ отговор от собственици на дизелови RAV4 XA30.
3) - За финал въпросът ми: Наистина ли е толкова проблемен дизеловият мотор и особено D-cat. Ето и една примерна обява за непослушният D-cat : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 1642250311
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Да помислим малко логически...
Обикновено (но не винаги) дизелът се взема за въртене на повечко километри... В противен случай няма как да избиеш по-високата (доскоро) цена...
Обслужването обикновено също е по-скъпо отколкото на бензинката - по-скъпи горвни филтри, повече масло...
И по-скъпи характерни резервни части при стар автомобил (докато е нов - това съвсем не те вълнува, защото не са толкова проблемни) - дюзи, турбо, ДПФ и т.н..
Та затова, като стане малко на възраст или километри, започва да ти идва идеята да си продадеш дизеловият автомобил - 'да му вземеш цената', и да минимизираш риска да излезе нещо от 'по-скъпите резервни части'...
Това бе и личната обосновка когато продадох джипа, и оставих по-старият бензинов автомобил... Да, при мен имаше и друг фактор - цената бе много добра все още, а бензинката бе на по-малко километри, бе безпроблемна, а в същият момент не бих и взел сериозна цена от продажбата - тя почти достигна ''платото' в цената, след което цената пада минимално с годините... ..
Което обяснява и баланса в пазара...
Има ли риск да вземеш стар дизелов автомобил - ами има... Дали можеш да попаднеш и на читав такъв екземпляр - да, можеш...
Обикновено (но не винаги) дизелът се взема за въртене на повечко километри... В противен случай няма как да избиеш по-високата (доскоро) цена...
Обслужването обикновено също е по-скъпо отколкото на бензинката - по-скъпи горвни филтри, повече масло...
И по-скъпи характерни резервни части при стар автомобил (докато е нов - това съвсем не те вълнува, защото не са толкова проблемни) - дюзи, турбо, ДПФ и т.н..
Та затова, като стане малко на възраст или километри, започва да ти идва идеята да си продадеш дизеловият автомобил - 'да му вземеш цената', и да минимизираш риска да излезе нещо от 'по-скъпите резервни части'...
Това бе и личната обосновка когато продадох джипа, и оставих по-старият бензинов автомобил... Да, при мен имаше и друг фактор - цената бе много добра все още, а бензинката бе на по-малко километри, бе безпроблемна, а в същият момент не бих и взел сериозна цена от продажбата - тя почти достигна ''платото' в цената, след което цената пада минимално с годините... ..
Което обяснява и баланса в пазара...
Има ли риск да вземеш стар дизелов автомобил - ами има... Дали можеш да попаднеш и на читав такъв екземпляр - да, можеш...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: borisfx, Google [Bot] и 174 госта