memorex, ако 'щеш вярвай, ама същия този клип в youtube вече съм го гледала От напредничавите ученици съм, макар материалът да е от второ ниво преквалификация biggrin.gifmemorex написа:Ами вече знаеш колко смукателни клапана има помпата и още неща ще запомниш , направо си е преквалификация. laugh.gif
Сензора за позицията на педала на газта смениха ли?От там да бяха почнали , ама нали трябва да ти вземат парите.То ако не ти сработва смукателния клапан на помпата веднага ще изпише грешка за налягането.
http://www.youtube.com/watch?v=7yy27APhpHA Това го покажи на майсторите , нищо че не е точно з твоя мотор,принципа е същия.
Аз мисля ,че те питах от къде си , досега да ти беше решен проблема и да не си давате парите
Corolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV 136HP 2005 - мнения моля?
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Дообре ясно.В такъв случай махаш стелката на шофьорското място и пробваш да караш така , може и с токчета.
- Airfan
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Обратна връзка:
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Реално не е ли потенциометър датчика? Ако е такъв, то той може да отчита постоянна стойност или стойност, която съвсем малко се променя, независимо, че има голямо движение на педала поради зацапване на пътечките. Тогава няма да отчете грешка компютъра.
- iovkito
- Мнения: 2831
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 56 пъти
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Не съм отварял на тойота , но най-вероятно е писец с графитена плочка. Когато графитът се изрони , на точно това място не се отчита стойност и тогава записва грешката. На същия принцип работят и старите дебитомери.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Само дето са два потенциометъра и ЕКУ-то сравнява двата сигнала (с отместване са, а не еднакви стойности).Airfan написа:Реално не е ли потенциометър датчика? Ако е такъв, то той може да отчита постоянна стойност или стойност, която съвсем малко се променя, независимо, че има голямо движение на педала поради зацапване на пътечките. Тогава няма да отчете грешка компютъра.
- Airfan
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Обратна връзка:
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Т.е. ако има отклонение в един от двата се записва грешка, ако и двата отчитат еднакво - всичко е нормално?Vesko написа:Само дето са два потенциометъра и ЕКУ-то сравнява двата сигнала (с отместване са, а не еднакви стойности).Airfan написа:Реално не е ли потенциометър датчика? Ако е такъв, то той може да отчита постоянна стойност или стойност, която съвсем малко се променя, независимо, че има голямо движение на педала поради зацапване на пътечките. Тогава няма да отчете грешка компютъра.
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Горе долу да. Само дето не еднакво, а единият е с константа по-голяма стойност от другият.Airfan написа:Т.е. ако има отклонение в един от двата се записва грешка, ако и двата отчитат еднакво - всичко е нормално?Vesko написа:Само дето са два потенциометъра и ЕКУ-то сравнява двата сигнала (с отместване са, а не еднакви стойности).Airfan написа:Реално не е ли потенциометър датчика? Ако е такъв, то той може да отчита постоянна стойност или стойност, която съвсем малко се променя, независимо, че има голямо движение на педала поради зацапване на пътечките. Тогава няма да отчете грешка компютъра.
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Accel Position 1
Accelerator pedal position sensor No. 1 voltage/
Min.: 0 V, Max.: 5 V
Accelerator pedal released:
0.6 to 1.0 V
Accelerator pedal depressed:
3.4 to 3.8 V
Read value with ignition switch on (IG)
(do not start engine)
Accel Position 2
Accelerator pedal position sensor No. 2 voltage/
Min.: 0 V, Max.: 5 V
Accelerator pedal released:
1.4 to 1.8 V
Accelerator pedal depressed:
4.2 to 4.6 V
Read value with ignition switch on (IG)
(do not start engine)
Accelerator Position
Accelerator pedal position sensor/
Min.: 0%, Max.: 100%
-
Accelerator pedal position sensor No. 1 voltage/
Min.: 0 V, Max.: 5 V
Accelerator pedal released:
0.6 to 1.0 V
Accelerator pedal depressed:
3.4 to 3.8 V
Read value with ignition switch on (IG)
(do not start engine)
Accel Position 2
Accelerator pedal position sensor No. 2 voltage/
Min.: 0 V, Max.: 5 V
Accelerator pedal released:
1.4 to 1.8 V
Accelerator pedal depressed:
4.2 to 4.6 V
Read value with ignition switch on (IG)
(do not start engine)
Accelerator Position
Accelerator pedal position sensor/
Min.: 0%, Max.: 100%
-
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Момчета, по думите на последния майстор и двата сензора на педала на газта са ОК...
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Колега имал подобен проблем с друга кола и се оказа датчика на турбото.
Corolla Verso 2,2 D4D 2008г.
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
kalkam, а при теб как стоят нещата? Проблемът ти, ако не се лъжа бе идентичен на моя. Разреши ли го?
Мисля, че при мен проблемът не се касае до турбото, защото преди всичко е при потегляне, на ниска предавка и обороти.
Мисля, че при мен проблемът не се касае до турбото, защото преди всичко е при потегляне, на ниска предавка и обороти.
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Да. Проблемът ми е същият, но от около година и нещо не се е проявявал и го бях забравил. Независимо ,че е при потегляне, турбото си работи, така че не го изключвай. Колегата, с подобен проблем като нашия, е с джип Рекстън /двигател на Мерцедес/. Първо е сменил SCV клапана, след това дюзите и чак след смяна на датчик на турбото, проблемът му е решен - по неговите думи.
Corolla Verso 2,2 D4D 2008г.
- iovkito
- Мнения: 2831
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 56 пъти
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Нали казваш , че при потегляне и загуба на мощност, всичко се оправя , когато изгасиш и запалиш отново колата? Не е ли добре да се направи диагностика точно в този момент , без въобще да я гасиш? Би трябвало да се разбере какъв е проблемът.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Re: Тойота Корола Версо - моля мнение!
Именно това е най-лошото, че майсторите искат да го хванат в момента на проявление, за да установят причината, но по "Законите на Мърфи" не се случва, когато я карат с вързан лаптоп.iovkito написа:Нали казваш , че при потегляне и загуба на мощност, всичко се оправя , когато изгасиш и запалиш отново колата? Не е ли добре да се направи диагностика точно в този момент , без въобще да я гасиш? Би трябвало да се разбере какъв е проблемът.
Няма никаква закономерност. За първи път се случи след 500км път. След това нямаше проблем около 10-15 дни и навъртени около 400км. След което отново имах проблеми на няколко пъти, после съответно 10-тина дни беше ОК и т.н. .. Междувременно са я гледали майстори и никой не можа да хване "заека" в действие. Единствено в ТМ им се беше случило още първия път като им я закарах, но не зная защо не са успели да засекат причината....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта