Всички знаели, а няма кой да каже. Хората са открили топлата вода отдавна или по-точно въздушните мехури в горивната система:NET написа:За много години колеги, здраве и безаварийни километри!
Някой има ли напредък в решаването на проблема от темата. Както по-преди съм споделял, при мен звука е същия, като от клипчето на Lakokara4a. Беше спрял лятото, но края на Август пак се появи още по-чест и силен. И за новата година стана съвсем мазало. Светнаха едни чекове, едни пушеци се разлетяха от ауспуха. УЖАС. Четох по-горе предположения за вентилатори и т.н. ... това идва от двигателя и е съвсем сериозен проблем. Със сигурност съм проверил, че не идва от турбото, ролки, ремъци, водна помпа, други прекачени агрегати, надали е и от Горивната помпа за високо налягане, да не говорим за горивния филтър. Така като гледам остава де е нещо от системата за циркулиране на изгорелите газове .. не знам. При мене започна да няма мощност след 2500 оборота и днес на магистралата след светване на чек-контрола се изключи напълно педала на газта. Освободих от скорост и колата остана на обороти, отбих в страни и спрях. Плътен бял пушек излизаше от ауспуха и когато помиришеш - режеше като от кислелина. Не удряше на антифриз, но паниката е гояляма работа. Дали е правила регенерация... изгасих я и запалих пак, следа от пушек нямаше, прибрах се и сега умувам. Не знам звука и видимите ми проблеми дали са свързани, но с нарастването на единия се появи и другия ... to be continued.
http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... ube/page-5
Иначе чека и белия пушек се оказаха причинени от заяждащия EGR. Почистих го до метал и проблема с липсата на мощност остана в историята. След това добавих и една разходка по магистралата на по-виоки обороти.