Страница 58 от 79

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 11 Май 2019 22:58
от Двигателист
Не става добре на газ D4. Или карай на бензин, или търси друг двигател.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 05 Юни 2019 22:07
от FREEFLYER
Да се изцепя и аз като напълно неподготвен. На двигателя 2.0 l VVTI клапаните не са ли с хидравлични повдигачи или се бъркам? Ако са с хидравлични повдигачи подлежат ли на регулиране на хлабините?

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 05 Юни 2019 23:20
от Двигателист
FREEFLYER написа: 05 Юни 2019 22:07 Да се изцепя и аз като напълно неподготвен. На двигателя 2.0 l VVTI клапаните не са ли с хидравлични повдигачи или се бъркам? Ако са с хидравлични повдигачи подлежат ли на регулиране на хлабините?
Не са хидравлични. Регулират се. Но е сравнително сложно и скъпо.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 06 Юни 2019 08:14
от urb
Не е сложно, просто не е с пулове и ти трябват чашките. Мериш с луфтомер и после ги подменяш. Като може и да размениш някои ако стане-стане. После пак мериш и така. Мен ме е страх да измеря моята - засега върви добре. Имам минати над 100 000 км. на газ. Направо ще скачам на глава от англичанка и пак в боя евентуално когато почне да прави проблеми. Приготвил съм динамометричния ключ :whistle: .

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 06 Юни 2019 08:45
от slowtraveler
urb написа: 06 Юни 2019 08:14 Не е сложно, просто не е с пулове и ти трябват чашките.
Просто на доста автомобили пуловете могат да се сменят без смъкване на вала (с инструмент разбира се), докато с чашките навярно нещата не са така....
То и затова доста народ се плаши от такава регулировка...

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 06 Юни 2019 09:46
от ufer
Аз веднъж бях споменал как колегите в Англия са си направили такъв "фонд" - резервни пулове и чашки плюс инструмета за вадене и поставяне на пуловете. И който види зор, получава целия фонд и подменя, каквото може. После има задължението да остави своите стари пулове във фонда, които биха могли да послужат на друг колега. И така се икономисват парички за други глезотии. Лошото при нас е, че задължително ще се намери някой "байганьовец", който рано или късно ще "забърше" фонда и тази идея на практика е обречена в България. Би могла да стане при по-тесни приятелски връзки, но това е труден процес при нация от индивидуалисти... :D

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 06 Юни 2019 15:39
от urb
Доста добра идея , защото тогава с минимум средства ще се прави реглаж. Да, валовете се свалят, но това не е нещо супер сложно. Мериш предварително с луфтомера, като въртиш центровката да мериш в затворено положение на клапана. После след като си записъл стойностите за корекция , сваляш валовете, пренареждаш пуловете и готово. А за инструмент - един магнит и готово.
Peter Finn - любимеца ми при ремонтите за Тойота :
Как се мери и сменя повдигач
Дано да съм полезен.
Естествено на Ваш риск. Отделно да се внимава с белезите на веригата. tooth.gif
Аз така на аудито един път му издумках клапаните след нескопосан монтаж на валовете. Но после се научих. worthy.gif

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 06 Юни 2019 15:59
от slowtraveler
За инструмент имах предвид варианта с пулове, а не с чашки. Там има слециален инструмент, позволяващ натискане на клапана без да се натиска пула, което позволява изваждането и смяната на пула без демонтаж на вала...
Иначе за измерване на луфта - луфтомер (ама чист, не като на този на видеото tooth.gif ), и малко опит - трябва да се плъзга мазно без да е прекалено леко, но и без да затяга...
И леко смазан с масълце разбира се...

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 06 Юни 2019 16:10
от ufer
И аз имах предвид пуловете, но при мен са в комбинация с чашки. Когато се сменят само пуловете, не е нужно да се вадят валовете, а се използва само инструментът (вж. по-долу снимка). А когато са износени и чашките (най-вече странично), тогава вече се свалят и валовете...
Shim tool.jpg
Shim tool.jpg (151.3 KiB) Преглеждано 3377 пъти
А ето и чашките за пуловете (4A/GELC):
9ba568_d0217e8557034430a04d6b711c1c2088(30).jpg
9ba568_d0217e8557034430a04d6b711c1c2088(30).jpg (24.92 KiB) Преглеждано 3376 пъти

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 22 Юли 2019 12:18
от Boogeman
Здравейте колеги , може би е изтъркана темата , но бих се радвал ако някой който е слагал газ на Тойота Авенсис 2.0 147к. 2006г. D4 VVTI , ме ориентира към Пловдивски сервиз , в който наистина да се спрявят , защото до колкото разбрах , няколко човека от Пловдив , вече си продават автомобилите заради несгоди с ГУ ! Много ще бъда благодарен , ако ми пишат хора които вече са монтирали успешно !

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 23 Юли 2019 14:09
от Миланов
Колега, виж на 42 и 43 страница в тази тема какво е писано. Поздрави.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 23 Юли 2019 19:25
от harron_2004
Здравейте колеги и съсобственици на Toyota,

Имам Rav4 2018 , бенз. 2.0 CVT (автомат безстепенен)мисля че е 158к.с или 151.к.с НЕ Е ХИБРИД.
Изчетох доста относно за и против Газифицирането и забелязвам ,че за модели след 2017-2018 нищо не пише а ме интересува горещо. Въртя доста километри и разходът с тва CVT - трансмисия си е сериозен 10-11л/100км ако го понастъпя с 170-180 отива на 15л а резервоара е едва 45л. и на всеки 350-400км съм на бензиностанция. От Приморско до София не успявам да стигна без презареждане на Пазарджик.
Но болката не е само това когато тръгнем на път със сем. примерно на преход по 2000км тогава става интересно Бензина Е10 на места става по 1.60-1.70 евро дори 2.евро и с този къс рейндж не мога много много да си подбирам бензиностанции.Абе да ви кажа РЕВЕ ми се.

Та ще може ли да мо посъветвате има ли газова която да е ОК за този мотор ,въобще подобрен ли е двигателя за да се монтира АГУ и ако сложа течна фаза или нещо друго НЕЗНАЯ но нещо трябва да направя с този разход и малък рейндж?
Така да ви кажа хич не е бюджетен автомобил.

Приемам съвети.
Мерси Предварително

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 23 Юли 2019 19:56
от biro
За магистрално и дълги преходи е по-подходящ дизела. За газова не мога да ти дам съвет, но гледам че много се самозапалват.

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 23 Юли 2019 22:04
от harron_2004
:) Тия самозапалилите се не се броят.
уредбите им не си минавали преглед за газовите компоненти поне 10-на лазарника. :) Няма нищо вечно.

И все пак имам бензин. :help:

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...

Публикувано на: 24 Юли 2019 08:47
от Миланов
Колега harron, ако двигателя е 2.0 Valvematic , т.е. не е с директно впръскване на бензин , може да се монтира газов инжекцион. Няма да е лесно , защото все пак двигателя е евро 6, но е възможно Поздрави.