Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Аватар
iovkito
Мнения: 2835
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Мнение от iovkito » 24 Май 2013 15:17

За 200 000 км доста пъти съм засичал колата и съм решил как е най-удачно да бъде карана. В книжката също пише с какви км/ч е най-добре да се кара като минимум на определена предавка. Това , което пише почти се препокрива с това , което аз съм написал. Примерно пише , че 6-та скорост е добре да се ползва над 105 км/ч. А това ,че ти не можеш да караш на 5-та и 6-та с тези ограничения , ами да , така си е. Не виждам защо да изкачвам баир на 6-та скорост с 90 км/ч , да колата върви и го изкачва и на 1500 оборота ,но няма никакъв смисъл , освен да си мисля , че ми е по-икономично.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
JapCar
Мнения: 961
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Мнение от JapCar » 24 Май 2013 15:50

iovkito написа: Не виждам защо да изкачвам баир на 6-та скорост с 90 км/ч , да колата върви и го изкачва и на 1500 оборота ,но няма никакъв смисъл , освен да си мисля , че ми е по-икономично.
Е, никой не го прави, това са крайности...на баир на 6-а. Говорим за равномерно движение на сравнително равен път.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
iovkito
Мнения: 2835
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Re: Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Мнение от iovkito » 24 Май 2013 16:22

Не виждам защо в предния си пост си цитирал първото ми изречение , а това , което си написал сега е второто ми изречение в поста.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

boiski
Мнения: 86
Регистриран на: 19 Юни 2015 21:07
Местоположение: София
Автомобил: Corolla Verso '04 2.0 D4D 116
Получена  благодарност: 1 път

Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Мнение от boiski » 27 Юни 2021 16:13

Здравейте, виждам че в темата е повдигнат въпроса за почистване на SCV клапана на Корола Версо 2004 2.0 D4D 116кс 1CD-FTV. Не намирам информация обаче каква е процедурата. Гледах клипове в ютюб и там хората киснат клапана в неизвестен разтвор като паралелно му подават импулси от захранване 5-6 волта. Някой може да изясни какъв е разтвора, ако го е правил, както и сполучлива тествана процедура? Ако има важна тема по въпроса, значи не съм я открил в търсачката. Клапана при мен е един, макар че навсякъде чета, че на този мотор са два. Прилагам снимка:
Resizer_16247992607360.jpg
Resizer_16247992607360.jpg (1.55 MiB) Преглеждано 1252 пъти
Също така споделете ако имате референтни данни за налягане в рейла при различните режими на работа за същия двигател. Не намерих такава информация в сервизното. Един колега наскоро цитира цитира по спомен нещо от порядъка на 30МПа на празен ход и 140-160МПа под товар в обороти.

Daci
Мнения: 17
Регистриран на: 28 Юни 2021 14:31
Местоположение: Хасково

Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2004 г

Мнение от Daci » 28 Юни 2021 14:47

Здравейте,
Чух че Toyota Corolla Corolla Verso II • 2.0 D-4D, имат много често проблеми с дюзите, според вас така ли е и дали е по добре да се взема бензин?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 24 госта