nikitoooosamoz написа:Тези цифри вече са различни и приемливи. Vesko, ти какви недостатъци си открил до момента на твоето равче?
Като за "паркетник" се държи добре, сравнявам го със служебните-"SUZUKI-VIARA"-95, "JEEP-Cerokee-96", с "ROVER DEFENDER"не правя сравнение, това си е истински високопроходим, военен тип автомобил...
Като недостатъци по обзавеждането-ниво "Еxecutive"средното, няма автоматично заключване на вратите след потеглане, няма и автоматична вдигане на стъклата при заключване от дистанционното, по сведения от чужди форуми, по-старите модели са имали тази опция.
При смяна гума скъсах една от шпилките на колелата, и то с мижавия ключ от комплекта към колата, не го признаха като гаранция, според мен не са прави, но като ми казаха сумата от 24 лв, решиш да не си развалям отношенията с официалния сервиз и ги платих.
Тези шпилки са явно слабо място и са коментирани в чужди форуми като нещо често срещано, дори при Ленд Крюйзър.
Пак по темата за гумите, фланците на главините имат борд около 1-2 мм. и алуминиевите джанти не могат да се подведат по него за точно фиксиране при монтаж, фиксират се от гайките, което е трудно, да не кажа почти невъзможно за жена, предвид тежестта, отделно шпилките се натоварват ненужно. Не зная дали е така и при стоманените джанти.
Трип компютъра дава грешни показания, малко след като останеш на резерва, за километрите, които ти остават, но този проблем го има и при Аурис, в чужди форуми също се коментира.
В общи линии това се сещам засега, без да правя реклама мисля, че автомобила си заслужава парите.