Страница 2 от 8

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 16 Окт 2013 23:42
от adidas22
Здравейте искам да попитам 2 неща, надявам се ако някой има подобна ситуация да даде малко инфо! Мерси :)
1. Кога трябва да сменя съединител на Корола 2006 1.4 Д -4Д? Колата е на 160 000 км. Говорих с един колега на светофар и той ми каза, че не се сменя цял съединител, а някаква част за 75 лева???
2. Серво управлението механично ли е или е с електричество?? Майсторът ми не може да намери, дали има масло за хидравликата??
Извинявам се предварително, за неправилно употребени термини, но съм технически инвалид!

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 22 Ное 2013 13:55
от saho
Адидас, съединител се мени когато почне да боксува изразява най-вече при набиране оборотомера се вдига километража не. Мени се само феродов диск, при положение, че притискателния е добре. Щом майстора не открива хидравликата значи няма.

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 22 Ное 2013 20:40
от Kiki
taneva28 написа: разбрах че водните помпи на Тойотите се сменят на 80 000х.км. толкова издържали.
.
Това не е вярно! Моята водна помпа на Авенсис-а я смених на 200 000, не защото блокира, а защото беще започнала само да сълзи малко.

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 04 Фев 2014 21:21
от Japanese_fever
Свещи NGK (NGK spark plugs) - параметри, означения и каталожни номера:

http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/s ... berkey.pdf

http://www.ngksparkplugs.com/pdf/StocktoPart11x17.pdf

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 24 Фев 2014 19:30
от Japanese_fever
Тойота 1ZZ-FE (1.8L VVTi) двигател - разход на масло
Toyota 1ZZ-FE VVTi - Oil Consumption


Реших да обединя темите в един пост тук, за да може по-лесно да го намират колегите:

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1030

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=20608

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=21529


Ето и повечето теми на тази тема:

https://www.google.com/search?q=biorhyt ... 0%BB%D0%BE

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 09 Сеп 2014 11:32
от dechobg
Kiki написа:
taneva28 написа: разбрах че водните помпи на Тойотите се сменят на 80 000х.км. толкова издържали.
.
Това не е вярно! Моята водна помпа на Авенсис-а я смених на 200 000, не защото блокира, а защото беще започнала само да сълзи малко.
Да запитам и аз. Водната помпа не се ли сменя със смяна на ангренажен ремък? Когато правих 1 вото обслужване ми казаха че е хубаво да се сменя и тя...?

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 09 Сеп 2014 16:57
от jim_beam
аз съм с ориг. 145к,без грешка е засега!

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 12 Ное 2014 03:20
от Japanese_fever
dechobg написа:
Kiki написа:
taneva28 написа: разбрах че водните помпи на Тойотите се сменят на 80 000х.км. толкова издържали.
.
Това не е вярно! Моята водна помпа на Авенсис-а я смених на 200 000, не защото блокира, а защото беще започнала само да сълзи малко.
Да запитам и аз. Водната помпа не се ли сменя със смяна на ангренажен ремък? Когато правих 1 вото обслужване ми казаха че е хубаво да се сменя и тя...?
По принцип се сменя заедно с ангренажа, защото са на едно и също място, а самата помпа се върти от ангренажния ремък. Не е задължително, ако не тече помпата, а то ако тече ще се види при смяната на ремъка, но повечето хора я сменят, за да им е мирна главата.

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 12 Ное 2014 09:22
от ufer
Оригиналното оборудване може да издържи 200 000 км, но всяка следваща помпа закупена за смяна вече трябва да се сменя на около 60 000 заедно с ремъка. Миналата година правих частичен ремонт на моето ГСИ и проверих водната помпа (оригинална GM , закупена в Германия), дори й сложих нов О-пръстен. Не даваше сигнали за проблеми - нито теч, нито трудно въртене. Забравих обаче да проверя, кога съм я сменял, а бях си записал. След 3 000 км помпата блокира, чак остта се изкриви, изрони тотално ремъка и счупи няколко кобилички. Когато си видях записките - оказа се, че съм я карал 120 000 км! Добро постижение, но все пак направи беля! Сега вече си знам урока! sad.gif

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 12 Ное 2014 10:55
от jim_beam
да не си пренатегнал ремъка?

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 13 Ное 2014 08:05
от ufer
Не-е, такива банални грешки не правя. Самите километри (120 000) показват, че помпата е била на предела на възможностите си... Ако си бях прочел записките, нямаше да е така - sad.gif . Освен това вече бях карал 3000 км и ако бях пренатегнал ремъка, щеше вероятно да се случи по-рано, да не кажа почти веднага. Така човек сам се наказва, като не внимава. drunk.gif

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 05 Дек 2014 20:00
от Japanese_fever
Е как оригиналните издържат по 200 000 км като твоята е била на 120 000, пак отигинална и не е издържала?

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 03 Яну 2015 19:44
от vessonik
Japanese_fever написа:Е как оригиналните издържат по 200 000 км като твоята е била на 120 000, пак отигинална и не е издържала?
Здравей, на Авенсис с верига, на какъв интервал се заменя водната помпа?

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 03 Яну 2015 20:29
от Akima
Като протече - мое мнение. cool.gif

Re: Сервизни интервали и смяна на консумативи

Публикувано на: 04 Яну 2015 14:53
от ufer
Japanese_fever написа:Е как оригиналните издържат по 200 000 км като твоята е била на 120 000, пак отигинална и не е издържала?
Първо - за много години! За мен има 2 вида оригинални детайли: едните са тези, вградени в колите при производството им, а вторите - произведени от или за същия производител (на марката), но продавани като оригинални резервни части. Те би трябвало да са 100% съпоставими с първите, но аз лично се съмнявам и затова си мисля, че 120 000 са били предостатъчно. Може би не съм се изразил достатъчно ясно. В конкретния случай тази помпа съм я монтирал с уреда за натягане, но впоследствие при няколко частични ремонта съм проверявал натягането от опит - без уред. Като се замисля, възможно е леко да съм пренатягал и това постепенно да е съкратило живота на помпата. Да не споменавам, че в някои сервизи може да случи същото при неправилна работа дори и с уред, особено у нас. А темата за оригинални резервни части мисля, че е много специална...