Масло за двутактов двигател в нафтата?
Привет и от мен
Искам да споделя и моето мнение по въпроса. Първо много се кефя на Me4oKyX , много му отива името като чета какво коментира biggrin.gif !
На мен лично не ми допада тази идея, но всеки си взима сам решенията и незнам какво лошо има човек да си каже мнението, особено ако разбира от тези неща, но както навсяде е пълно със "всезнайковци", които критикуват другите, но това си е техен личен проблем! Ако беше правилно мисля, че одавна щеше да се препоръчва да се ползва този метод Успех на всички решили да го пробват
На мен лично не ми допада тази идея, но всеки си взима сам решенията и незнам какво лошо има човек да си каже мнението, особено ако разбира от тези неща, но както навсяде е пълно със "всезнайковци", които критикуват другите, но това си е техен личен проблем! Ако беше правилно мисля, че одавна щеше да се препоръчва да се ползва този метод Успех на всички решили да го пробват
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
2т масло + карбуратор + 2т цикъл = трабант
2т масло + суперфНННННо пръскащи под високо налягане, скъпи като цена ДЮЗИ = разходи за мало + разходи за ремонт следствие на слагането на масло
2т масло + катализатор = същото като горното
2т масло + 4т цикъл = същото като горното
ако нещо не е ясно питайте
2т масло + суперфНННННо пръскащи под високо налягане, скъпи като цена ДЮЗИ = разходи за мало + разходи за ремонт следствие на слагането на масло
2т масло + катализатор = същото като горното
2т масло + 4т цикъл = същото като горното
ако нещо не е ясно питайте
-
- Мнения: 4515
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 1 път
Те новите дизели да не са с делко и свщи и да палят горивната смес с искра.Имат си много общо даже със старите дизели 90-95.Например нафтата си е една и съща и за стари,и за нови/от магазина де/.nikolov22 написа:тука трябва едно пояснение за всички експерти сегашните дизелови двигатели нямат ама нищо общо с масово използваните по нашите пътища
90-95година производство
-
- Мнения: 4515
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 1 път
Не ми е ясно,след като Джими и много други го правят от много време,тези сметки как ги правиш.Джими ти каза,че се слага специално двутактово масло,а не М10Д.mitoko написа:2т масло + карбуратор + 2т цикъл = трабант
2т масло + суперфНННННо пръскащи под високо налягане, скъпи като цена ДЮЗИ = разходи за мало + разходи за ремонт следствие на слагането на масло
2т масло + катализатор = същото като горното
2т масло + 4т цикъл = същото като горното
ако нещо не е ясно питайте
-
- Мнения: 4515
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 1 път
Не ми е ясно,след като Джими и много други го правят от много време,тези сметки как ги правиш.Джими ти каза,че се слага специално двутактово масло,а не М10Д.mitoko написа:2т масло + карбуратор + 2т цикъл = трабант
2т масло + суперфНННННо пръскащи под високо налягане, скъпи като цена ДЮЗИ = разходи за мало + разходи за ремонт следствие на слагането на масло
2т масло + катализатор = същото като горното
2т масло + 4т цикъл = същото като горното
ако нещо не е ясно питайте
Не знам за 2Т масло в нафтата - трябва да кажа обаче че в почти всички авто форуми я има тази тема - Мерцедес, BMW, Нисан , Рено, естествено VW, Ауди струвами се ,че и Хонда видях..... Навсякъде има сипващи и не сипващи , а....... и Ситроен..... не съм оптимист за тая процедура.....
Това обаче ми се струва , че е много интересно . Няма нищо, че експеримента се провежда с ЛАДА - на газ.
50 километра без масло в двигателя.......!!!!!!!!!!!!!!
http://vbox7.com/play:634961b1
Това обаче ми се струва , че е много интересно . Няма нищо, че експеримента се провежда с ЛАДА - на газ.
50 километра без масло в двигателя.......!!!!!!!!!!!!!!
http://vbox7.com/play:634961b1
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
глей ся и на мен не мие ясно кои точно са тея МНОГО ДРУГИ, колко тоночо е това МНОГО ВРЕМЕ, кое е това СПЕЦИАЛНО 2Т МАСЛО .... и да по колко САЛГАТ....nowyaris написа:Не ми е ясно,след като Джими и много други го правят от много време,тези сметки как ги правиш.Джими ти каза,че се слага специално двутактово масло,а не М10Д.mitoko написа:2т масло + карбуратор + 2т цикъл = трабант
2т масло + суперфНННННо пръскащи под високо налягане, скъпи като цена ДЮЗИ = разходи за мало + разходи за ремонт следствие на слагането на масло
2т масло + катализатор = същото като горното
2т масло + 4т цикъл = същото като горното
ако нещо не е ясно питайте
Двутактово масло, бензин,малко керосин........май и друго сипваха още-стари тираджийски иширети.Айде няма нужда.
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
-
- Мнения: 4515
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 1 път
То,Мите,2Т маслото е кат вазелина-който иска ползва,който не иска,не ползва.И аз понеже съм изключителен невежа,разпитвм непрекъснато и много хора ми отговарят,че дизеловото гориво заради разни еконорми не маже помпата достатъчно и е добре да се слага 1:200 или там някъде двутактово масло,бездимно,каквото се ползва за бензинови резачки.Приятел в Русе е дистрибутор на STILL и го вземам от него/за какви пари не е важно/и от декември слагам на бусовете.Помпите са механични,как е за новите не знам.Не усещам някаква разлика,май сутрин по-лесно вдига нафтата.Ама ако не помага,поне не пречи,като вазелина.Всъщност на Вито-то май е електрическа помпата.Със сигурност не и пречи двутактовото касло.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта