VERSO 2009 D4D - Check Engine, добавка за дизел, или още нещ

sacho7803
Мнения: 345
Регистриран на: 27 Юли 2009 18:01
Местоположение: Русе

Мнение от sacho7803 » 18 Юни 2010 09:39

Dizzle написа:
sacho7803 написа:колега Рашков..."затлачването"на егр-а не става просто от едно зареждане с нискокачествено гориво.той се задънва с време и километри обикновенно при по продължително градско каране както и шофиране на обороти до 2000......
Мен ако питаш е напълно възможно и от 1 зареждане със скапана нафта и при мен се случи скоро (без да светват лампи,но колата нямаше никаква мощност и звучеше/тресеше като стар дизелов фиат). С правилната добавка всичко се оправи - отворил съм тема за нея

:thumbsup:
Dizzle при теб най вероятно не е бил затлачен егр-а.него с добавки неможеш да го пречистиш.с редовно използване на добавка може да предотвратиш бързото му затлачване но не и да "отпушиш"вече задънен такъв.през него минават изгорели газове а не гориво.
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 18 Юни 2010 10:35

sacho7803 написа:... обороти до 2000.точно до тия обороти той действа оттам нататък клапана затваря и точно тогава се продухват тия мизерии които са се насъбрали...
Мизериите в топлата част на самия EGR не могат да се продухат като е затворил клапана, тъй че и карането над 2000 об/мин не е решение. Редовно чистене му е майката, като е гадна нафтата.

rashkov
Мнения: 99
Регистриран на: 07 Юни 2009 00:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rashkov » 18 Юни 2010 16:38

здравейте пак. Все пак мисля, че при създалата се обстановка съм извадил късмет. Даже с охота платих 50-те Евро.
Човека каза - КОФТИ НАФТА. Аз бях усетил последните 2-3 месеца загуба на мощност леко ... и затова и се хвърлих на добавка за горивото.
НЕзнам дали е изиграло някаква роля, но според хората в Измир, където сервиза е 3 пъти по-голям от тоя в София, инджекторите не са настроени перфектно да работят и има нужда от настройване.

Чувал ли е някой за подобна дейност в ТМА ?
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com

rashkov
Мнения: 99
Регистриран на: 07 Юни 2009 00:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rashkov » 18 Юни 2010 16:48

След Измир има страхотма магистрала. Веднага я тествах. ТHULE Atlantis 780 (от най-големите) + климатик + 4 пътника ......... 200км/ч. ги залепи без проблем на около 3600 оборота. Колата е друга в момента. Само за инджекторите се чудя.
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4201
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Получена  благодарност: 11 пъти

Мнение от zi_zi_top » 18 Юни 2010 17:02

Чувал ли си (или прочел), че с това Thule не трябва да вдигаш повече от 130 км/ч?

Поздравления за късмета с решаването на проблема и приятна почивка! :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Мнение от slowtraveler » 18 Юни 2010 17:08

И внимавай за турските полицаи, че там малко се цупят като минеш с такава скорост покрай тях. Имат и необозначени патрули по магистралите (например някое старо невзрачно фордче, натъпкано с камери, което може да те настигне и с над 200км/ч)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4201
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Получена  благодарност: 11 пъти

Мнение от zi_zi_top » 18 Юни 2010 17:15

slowtraveler написа:И внимавай за турските полицаи, че там малко се цупят като минеш с такава скорост покрай тях. ...
А и не "кълват" на банкноти като нашите! laugh.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

rashkov
Мнения: 99
Регистриран на: 07 Юни 2009 00:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rashkov » 21 Юни 2010 21:27

Днес пак я карах. Сега е само с SHELL V-power ама турски. Колата меко казано е като ракета .. отново. Грам пушек не излиза отзад при различни режими, но все пак си остана констатацията на турците, че инджекторите не са перфецтно регулирани.

Бях попитал, но никои не отговори да има инфо. Ма пак ще попитам:

Имал ли е някой опит или някаква информация по въпроса с регулиране на инджекторите в БГ. По-точно в ТМА ?
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 21 Юни 2010 22:12

rashkov написа:Имал ли е някой опит или някаква информация по въпроса с регулиране на инджекторите в БГ. По-точно в ТМА ?
Щом върви и не пуши значи още е в норма.Не задълбавай,карай и си свиркай нали е гаранционна.

sacho7803
Мнения: 345
Регистриран на: 27 Юли 2009 18:01
Местоположение: Русе

Мнение от sacho7803 » 21 Юни 2010 23:08

колега рашков ще се опитам да те успокоя въпреки че не съм притежавал дизел-комънрейл а само ваг-отрочета с роторни помпи и помпа-дюзи biggrin.gif но си мисля че специално за дюзите--това което те интересува--няма разлика.значи постоянно си закачах колите на ваг-ком//програма за диагностика//дюзите имат едни показатели...примерно число 1000.и на 4-те дюзи това число трябва да е с плюс-минус 20.ако отклонението е повече то значи има зацапване или нещо куца в дадената дюза.когато дюзите са перфектно чисти--четирите стойности са почти еднакви.експириментирали сме с добавки--висока концетрация---ако шеш ми вярвай--на кола с големи разлики след изгаряне на добавката дюзите влизат в норма.при ПД-моторите дюзите са съвсем капризни.там се бутат и настройват но...ако се сменят.твоята кола е нова.мислиш ли че от завода е излязла с ненастроени дюзи????не.просто от смотаните ни горива са се зацапали и затова дават отклонения а оттам и недобро изгаряне което е довело до затлачването на егр-а ти.сега с тоя пробег предполагам че всичко ще си дойде на мястото.дизела иска път и газ :thumbsup: на връщане налей от турция пак някоя добавка за комънрейл и после като се прибереш в бг.просто мини в някой сервиз на тойота и им кажи кво са казали турците.нека да замерят всичко....но според мен след дълъг пробег с хубава нафта и добавка....всичко ще си дойде в нормите.успех :thumbsup:
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г

Аватар
COSTA
Мнения: 43
Регистриран на: 27 Мар 2008 15:25
Местоположение: София

Мнение от COSTA » 22 Юни 2010 12:12

Интересна ми е темата тъй като карам същия автомобил вече 2ра година и както при предния дизел слагам добавки през 3-4 хиляди километра особенно като тръгна на дълъг път извън БГ и слава богу не съм имал проблем, като на Рашков.
Сменям си маслото през 9-10 хил. км. като на всяка втора смяна сменям и горивния филтър от които в интерес на истината засега не съм видял да изтичат боклуци.
Силно се съмнявам тук в ТМ да обърнат внимание на констатациите в Турция, по скоро ще почната да ти обясняват колко са велики и как примерно "неправилно" си натискал педала на газта. Преди 2-3 години на един от служебните авенсиси се наложи смяна на съединител в гаранция - нямаше и 50 х.км. и нещо подобно се опитваха да разправят преди да го сменят.
Налагало ми се е в Германия да си обслужвам колата в сервиз на тойота, да не ви казвам за отношение, обслужване и т.н., както каза колегата с мен, само блага женица не ни предложиха :) :censored:
Avensis 1.6<Avensis 2.0 D4D<Corolla Verso Forte D4D + Yaris 1.4 D4D на жената :)

rashkov
Мнения: 99
Регистриран на: 07 Юни 2009 00:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rashkov » 25 Юни 2010 20:44

ami сега реших следното:
Напълвам резервоара с SHELL V-power (ама турски), слагам добавка, каквато имат в ШЕЛ и юруш към БГ.

Аз никога не съм бил разборач и никога не съм сипвал добавки, но пък колата е карана само с "хубава" нафта. В БГ ОМВ Премиум, а в чужбина също съм подбирал. Верно е, че карам леко в диапазона 1800-2500 оборота, овен , когато на Аутобаните неибежно съм с 3000. Според мен оборотите не играят тук. За да се случи това на 25 000 км, идва следния извод: Конструктивни слабости в този модул, които лесно се провокират от малко лайна в нафтата. Не бива само за нафтата да говорим. Явно е , че и ЕГР-системата си е "чувствително" място.


За отношението в TOYOTA Измир - думи нямам. Пълно внимание, без мотане. Вкарване при колата и подробно обяснение какво трябва да и направят. Дъщеря ми забавлаваха, мене и компанията поиха и накая със 100000 извинения ми поискаха 50 Еуро, щото това чистене не се покрива от гаранцията.

Една интересна подробност: НИТО 1 документ не ми поискаха за колата, за да доказвам каквато и да било гаранция. Провериха в компютъра и с ИЗНЕНАДА ОТКРИХА, че от ТМА не са завели колата в глобалната гаранционна система и по документи тя НЕ е в гаранция.
Но човека, че приема гаранцията, защото вижда по номера датата на производство. Та така ... казаха да им напомня, че колите трябва да се въвеждат в някаква обща система.
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com

sacho7803
Мнения: 345
Регистриран на: 27 Юли 2009 18:01
Местоположение: Русе

Мнение от sacho7803 » 25 Юни 2010 21:03

не се учудвам че не се води в гаранция колега Рашков.както днес не се учудих че на новите гаранционни тойоти в русе им наливат българско масло.българия е тъмна индия---управителите на тия тойота магазини и сервизи си играят черни игри които на нас никооогаааа няма да ни станат ясни cool.gif а между другото---избягвай да караш в обороти под 2 000.така егр-а никога няма да се зацапа.откъдето и да налейш нафта в бг---гаранция няма---вижда се.........е ти видя къде----проблема не е конструктивен wink.gif
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 25 Юни 2010 22:21

BTW : при абсолютно всички модели и марки , бензини и дизели ЕГР- се зацапва и започва да прави проблеми след време . Колкото е по-гадно горивото и/или гори масло толкова по-бързо .

sacho7803
Мнения: 345
Регистриран на: 27 Юли 2009 18:01
Местоположение: Русе

Мнение от sacho7803 » 25 Юни 2010 22:33

аве bass-man......току що гледах клиповете от подписа ти.знайш ли че печах пражолки на фурна и като гледах и слушах оная мадама и ми се отщя бе човек sad.gif sad.gif развали ми вечерката sad.gif сериозно....стана ми гадно.има някаква истина в това
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 56 госта