VERSO 2009 D4D - Check Engine, добавка за дизел, или още нещ

rashkov
Мнения: 99
Регистриран на: 07 Юни 2009 00:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

VERSO 2009 D4D - Check Engine, добавка за дизел, или още нещ

Мнение от rashkov » 16 Юни 2010 16:02

Здравейте от TOYOTA сервиз в град Измир. Това се оказа решителна спирка в патуването ми до Кушадасъ. На 20км преди Измир - светна CheckEngine + VSC + TRC. Съответно загуби мощност, по мое усещане турбото не се включваше.
Ето някои факти:

1. Пълен резервоар с ОМВ премиум от София + 1 "прословутата" добавка за "комън-рейл" дизели ,закупена от ТМА
2. 20 литра SHELL V-power в Свиленград
3. След общо 850км - светна лампата
4. колата е на 25 000 км.

В сервиза анализираха 1 час и казаха, че е по-сложно отколкото очаквсали. сега чякат да изстне мотора, за да отворят ЕГР-ТО ...
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com

gena_bs
Мнения: 812
Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
Местоположение: Бургас
Автомобил: служебен
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Мнение от gena_bs » 16 Юни 2010 16:10

Този Shell V (без) Power ми се струва, че е причината. Кой го знае дали има нещо общо с марката? И каква е тази добавка от ТМА?
Бих написал още нещо относно експериментите преди такова голямо задгранично пътуване, но на Вас и без това Ви е достатъчно напечено!
В Измир нямат ли апаратура за диагностика на ДВГ, елкон?
Дано бързо и евтино се отстрани проблема! Успех!

rashkov
Мнения: 99
Регистриран на: 07 Юни 2009 00:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rashkov » 16 Юни 2010 16:28

АМИ от това, което виждам, всичко е про.
Мен също ме притесни sHELL-A, malko predi granicata, но все пак беше смесен с 35 остатъчни ОМВ.
Съмняват се в ЕГР-то.
Колата е в гаранция, нищо не ми поискаха, казаха, че сами ще си проверят квото им трябва от БГ ... би трябвало дан е плащам нищо, но не се знае на края кво ще се случи.
Но на 25000, разумно стопанисван ДВГ .... много разочароваща случка :(
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 16 Юни 2010 16:44

Странно, защо се съмняват, като колата забива и си има грешка..... Да е трудно палене да се чудят, ама защо като има engine check да се балтаят.... Има нещо, но както винаги не го казват....Това е много гадното на всички официални сервизи, че мълчат, вместо директно да ти кажат wacko.gif

gena_bs
Мнения: 812
Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
Местоположение: Бургас
Автомобил: служебен
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Мнение от gena_bs » 16 Юни 2010 16:49

Бензиностанции Shell ги зарежда фирмата на Гриша Ганчев - Литекс. Договорът му е за 25 години!!! от продажба на последната негова бензиностанция ЛИТЕКС на Shell Bulgaria или както там се казва. Резултатът е само един - никога не се знае какво има в цистерните на камионите или е имало, за съжаление!
Аз се набутах така миналото лято с 20л скапан бензин, но освен тоталната загуба на мощност друго не се получи. Вече освен лекари и сервизи и бензиностанции няма да препоръчвам. До преди 3 седмици хвалех EKO, но и те се издъниха и минах на Rompetrol. За 4 седмици нямам оплаквания, но знае ли човек?

Колега,
Мисля си, че най-добре ще е да изпразните резервоара и да заредите малко свястно гориво! Дано само не е прекалено късно!

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 16 Юни 2010 17:05

Аз по принцип бягам като дявол от тамян от транзитни бензиностанции
Имам предвид такива на магистрали и гранични пунктове
На такива места им е ясно че минаваш, зареждаш и заминаваш нанякаде си далече далече , без голяма вероятност да се върнеш скоро и по този повод мамят като за световно и с качеството и количеството .
След толкова много коментари за горивата на ШЕЛ как има хора дето още да не знаят че не струват ..
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

rashkov
Мнения: 99
Регистриран на: 07 Юни 2009 00:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rashkov » 16 Юни 2010 17:24

off, незнам. са ще видим дали ще се оправят и дали като е в гаранзия ще ме фанат да плащам.

Мен не ми се иска да жиаржАМ, ЦХЕ Е САМО ОТ 20 ЛИТРА.
Все пак вътре имаше 35 литра ОМВ премиум + добавката за чистене на горивната система.

1 друг въпрос. В това състояние, ако не я бях оправил, проблем ли е да мина 1000км с леко и пестеливо каране ?
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 16 Юни 2010 17:39

нищо няма да им плащаш, настояваш че е гаранционна до край smile.gif
Наистина и на мен ми звучи малко вероятно да е от горивото при положение че е имало половин резервоар друго гориво , ама знае ли се ..
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
TATI
Мнения: 2742
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 43 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 16 Юни 2010 22:56

Колега, само за спорта накарай ги да ти източат филтъра от пробката за източване и да ти прегледат вакумните маркучета към турбото. Има едно шибано, което обикновено се пука и прави мизерии. Ако е турбо, повече от 2000 оборота и 80км не можеш да вдигнеш. Освен това, това че си заредил премиум не е никаква гаранция, че не е бълвоч. В другата тема писах по този въпрос и сега пак ще напиша: Моята кола не харесва премиума. Не им правя антиреклама, но е факт. Разхода ми се покачва с 1 л. на 100 км, а колата не върви повече от обикновено. Сега зареждам всичко без Шел и си сменям редовно филтри и масла.
БТВ, ти на колко км си сменял горивен филтър?
И още нещо: Нека ти кажат каква е грешката, която изписва и по кода ще я мъдрим. Не може да са сервиз на Тойота и да нямат един смотан лаптоп, на който да я закачат.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
TATI
Мнения: 2742
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 43 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 16 Юни 2010 23:04

Цитат от съседна тема: "много съм притеснена. преди коледа, когато бяха големите студове, трудно запали и ми светна check engine, TRC, VSC лампите на таблото, днес чак ми я прегледаха и ми казаха, че трябва да сменят анг. ремък ... бил прескочил, прелетял, превъртял незнам точно, но няма поражения по двигателя."

Нека видят и това
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 16 Юни 2010 23:32

Аве имаше някъде по темите някой беше казал при какво положение светват всичките тези лампи ама не се сещам в момента .

ПС:
Ето я :
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0

rashkov
Мнения: 99
Регистриран на: 07 Юни 2009 00:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rashkov » 17 Юни 2010 18:20

Колеги, много благодаря на всички, които се опитаха да помогнат и успокоят ситуацията.
За съжаление се оказа банално гадна: 50 Евро за почистване на НАПЪЛНО запушен ЕГР. Казаха "very bad fuel"
А колата е само на 25 000 км и е карана 90% с ОМВ Премиуйм.

Също казаха, че според тях инджекторите не са перфектно настроени и може да изкарва черен дим чат-пат. Не съм виждал да има де. Казаха, ако искам да ми ги настроят при тях - 300 лева. Ако искам може и в БГ като се прибера.

Знае ли някой тази дейност в БГ как е ? Имам предвид в ТМА ?

Между другото хората беха истински загрижени и ме впечатлиха яко с отношението си.
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 17 Юни 2010 18:32

Мдаа , избягвай "транзитни " бензиностанции ( магистрали и гранични пунктове )
Според мен ОМВ си е ок , проблема е дошъл от тоя лайнян ШЕЛ на границата .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

sacho7803
Мнения: 345
Регистриран на: 27 Юли 2009 18:01
Местоположение: Русе

Мнение от sacho7803 » 17 Юни 2010 19:21

колега Рашков..."затлачването"на егр-а не става просто от едно зареждане с нискокачествено гориво.той се задънва с време и километри обикновенно при по продължително градско каране както и шофиране на обороти до 2000.точно до тия обороти той действа оттам нататък клапана затваря и точно тогава се продухват тия мизерии които са се насъбрали.то това дето затлачва егр-а не е точно и сажди а нещо мноооого по гадно--твърда черна лепкава мизерия.а щом егр-а е затлачен знаеш ли какво става по-надолу....... unsure.gif unsure.gif не искам да ти обяснявам.тряяя да го видиш с очите си.всмукателните колектори са надънени с мизерияяя.свалял съм и съм чистил и егр-ите барабар със колекторите и след 10-тина хиляди км.--същата работа.просто нафтата ни е гадна а и трябва да се избягват обороти под 2000 ако искаш системата да е чиста.поради тая причина се отказах тотално от дизелите на които бях станал фен...но не за дълго wink.gifдругия вариант е изолиране на тая еко-простотия но......при новите коли мисля че е трудно тъй като компа веднага хваща липсата и.....чека светва
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 18 Юни 2010 00:19

sacho7803 написа:колега Рашков..."затлачването"на егр-а не става просто от едно зареждане с нискокачествено гориво.той се задънва с време и километри обикновенно при по продължително градско каране както и шофиране на обороти до 2000......
Мен ако питаш е напълно възможно и от 1 зареждане със скапана нафта и при мен се случи скоро (без да светват лампи,но колата нямаше никаква мощност и звучеше/тресеше като стар дизелов фиат). С правилната добавка всичко се оправи - отворил съм тема за нея

:thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 49 госта