Каре на волан Карина
Каре на волан Карина
Здравейте колеги, явно и аз имам проблем с карето на волана. Изчетох каквото намерих по темите, но неразбрах как се сваля външното каре. Трябва ли да се свали рейката, или кормилния прът или нещо друго и доколко тази операция може да се извърши в "предблокови" условия. Освен това ми казаха в един магазин на Раковска, че има вариант за цялото каре комплект и само за каренцето, като се ползва старото тяло, но комплекта бил китайски, а другото "орижинал" какво да предпочета?!
Мерси предварително за компетентните ви мнения
Мерси предварително за компетентните ви мнения
Здравей, ако въпросния магазин на Раковски се намира в участъка м/у Сливница и Козлодуй и младежа който ти е предложил този вариант е висок и доста прошарен, си попаднал на вярното място. Казва се Чавдар и има сервиз в който съм го виждал да сменя само карето неведнъж. За пред блока според мен ще ти е доста трудно, да не кажа невъзможно. Тая операция е голяма "хурка". Иди при него и той ще ти обясни.
Поздрави
Поздрави
Абе тва с рециклирането май не върши работа. При мен ефекта трая около седмица, след като го правиха на Окръжна и после пак същото.BOBAR написа:Дай го да го рециклират (сменят каренцето) . Примерно на окръжна болница, зоопарка откъм Симеоновско шосе или в Обеля.
Иначе и аз в момента съм в търсене на такова каре, ама ми се иска, ако не оригинално, то поне от реномирана марка да взема, щото ме е страх да слагам китайски или други боклуци. Обаче за сега удрям на камък и дори колегите, които поръчват части във форума не могат да помогнат. Така че, някой ако има идея откъде да намеря тази част, ще съм му много благодарен ако сподели. Накрая от ТМ ще поръчам, ама там преди 2 години беше около 450 лв, а сега не знам, но по-малко не вярвам да е.
CARINA E 7A-FE
Здрасти, значи магазина се намира от лявата страна по посока Козлодуй. Мисля че е единствения магазин за японски части в този участък. Отвън е жълт и пише части за японски автомобили намира се съвсем близо до ъгъла на ул.Раковски и ул.Родопи. Въпросния Чавдар можеш да го откриеш там до 12ч. на обед, след това отива в сервиза.
Позздрави
Позздрави
На въпроса как се сваля карето.Първо необходими инструменти ключ 12 може и с тресчотка и камък 12 с удължители и каре, Една отвертка и малко чукче.Сваля се маншона за въздух между колектора и въздушния филтър след малко дупене се развиват и изкарват двата болта дето стягат карето към рейката и пръта.Добре е да се отбележе къде са били зацепени шлиците и после с чукченцето се избива карето нагоре първо да излезе от рейката и после като се освободи се почуква надолу да излезе и от пръта и воала вънка е
Човек и добре да живее умира .......
- max-2
- Мнения: 1788
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
Това е добре, остава само кадърно поставяне и газ... Засега няма да го сменям, защото трябва да го хвана дали е от него потропването на много разбит път, но като гледам на колегите карините страдат често от това. Преди около 2 години сменях пластмасова втулка на кормилния прът, бях затегнал недостатъчно силно сглобката м/у двете карета и се появи пак такова тропане, което изчезна след дозатягане.
Carina E 4AFE LB 1992
Каре на волан Карина
Респект и уважение към вашето име и автиритет, колега, но откъде, по ангелите, да бръкна с тази отверка и с това чукче, за да избия проклетото от десет шамана и осемнайсет циганки каре??? Отгоре съм го освободил, даже съм свалил вътрешното каре. Всички болтове съм отвил и тая пущиня не мърда да излиза Изпод колата няма начин да се бръкне. Няма как чрез напъване с отверка, или лост, защото няма никъде опорна точка
Дай акъл, моля те !
- max-2
- Мнения: 1788
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
Каре на волан Карина
Според мен болтовете не само се отхлабват, а трябва да се махнат.
Carina E 4AFE LB 1992
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 102 госта