АВЕНСИС D4D-Мнение

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от Kiki » 19 Май 2010 20:31

sacho7803 написа:като нямаш филтър за твърди частици--няма какво да ти светне.дизел с такъв филтър и малко повече градско каране wacko.gif wacko.gif wacko.gif веднага алармира за проблем.то по принцип като цяло градското шофиране в комбинация с "хубава нафта"е най големия враг на турбинирания дизел.дори и без ФТЧ се задънват доста други агрегати като променливата геометрия на турбината примерно.
Хубаво де! За колко стотици хиляди км се "задънва"?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

sacho7803
Мнения: 345
Регистриран на: 27 Юли 2009 18:01
Местоположение: Русе

Мнение от sacho7803 » 19 Май 2010 22:24

Kiki написа:
sacho7803 написа:като нямаш филтър за твърди частици--няма какво да ти светне.дизел с такъв филтър и малко повече градско каране wacko.gif wacko.gif wacko.gif веднага алармира за проблем.то по принцип като цяло градското шофиране в комбинация с "хубава нафта"е най големия враг на турбинирания дизел.дори и без ФТЧ се задънват доста други агрегати като променливата геометрия на турбината примерно.
Хубаво де! За колко стотици хиляди км се "задънва"?
при продължително градско шофиране в порядъка от 10 до 30 дни ламБата че филтъра за твърди частици иска продухване светва.лампата изгасва при излизане извънградско и поддържане на минимум 20-30минути обороти над 2-2500.тука ейвала на французите че са измислили едно резервоарче което се пълни с течност/доста скъпа/и периодично тая течност се впръсква в горивната камера от там при изгарянето на същата температурата на изгорелите газове се покачва драстично и "отпушва" филтъра.т.е.спомага за изгарянето на твърдите частици които са затлачили филтъра.колкото до затлачването на променливата геометрия на турбината...направо не искам да си спомням кви ядове съм брал.давам конкретен пример с последната ми кола А 3-ка.почва да влиза в сервизен режим----най-гадно е ако това се случи при изпреварване wacko.gif не го пожелавам на никой.просто както набира нещо я спъва и...докато не я изгасиш и запалиш наново е все едно караш кола 20-30кс.та след ходене по сервизи--диагностики--смяна на дебитомер..клапан за управление на пр.геом.на турбината..мап сензор--свалиха турбината за изчистване на пр.геометрия.мсичко беше ок точно месец.и всичко се повтори наново.просто карам почти само градско на къси разтояния и това дънеше тая геометрия постоянно.на голфа беше същата работа но там се оправяше с продухване извънградско.впоследствие разбрах че няма ваг-дизел който да не зацапва геометрия след продължително градско каране.тойота също е с променлива геометрия на турбината---странно ми е как никой от вас още не се е оплакал..та това е колега.който както иска да ме разбира но аз се отказах тотално от дизел//не само заради геометрии а има доста други гадории mad.gif //дизел само служебен biggrin.gif дизела иска път а не разходки http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 19 Май 2010 22:40

как точно я продухваш извън града?

sacho7803
Мнения: 345
Регистриран на: 27 Юли 2009 18:01
Местоположение: Русе

Мнение от sacho7803 » 19 Май 2010 22:58

Dizzle написа:как точно я продухваш извън града?
дори и айляшката да караш извънградско винаги кюнците се продухват biggrin.gif добре е от време на време да натискаш повече газта//всмисъл от 1800об стъпваш яко до 4000//тогава тая геометрия се движи в целия си диапазон.понеже няма добавка за дизел която да не съм ползвал...препоръчвам на всички цитан-бууст на голдън иигъл.гарантирам че ще усетите повече мощност :thumbsup:
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 19 Май 2010 23:01

sacho7803 написа:
Dizzle написа:как точно я продухваш извън града?
дори и айляшката да караш извънградско винаги кюнците се продухват biggrin.gif добре е от време на време да натискаш повече газта//всмисъл от 1800об стъпваш яко до 4000//тогава тая геометрия се движи в целия си диапазон.понеже няма добавка за дизел която да не съм ползвал...препоръчвам на всички цитан-бууст на голдън иигъл.гарантирам че ще усетите повече мощност :thumbsup:
досега не съм ползвал никакви добавки,а мощността варира според нафтата - от Шел бях заредил 1 път и имах чувството,че върви като жигула. С това искам да кажа да не дискредитирате едни от най-добрите дизели в света заради шибаното подобие на нафта, което се продава почти навсякъде в БГ :thumbsup:

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 20 Май 2010 01:49

sacho7803 написа:
Dizzle написа:как точно я продухваш извън града?
дори и айляшката да караш извънградско винаги кюнците се продухват biggrin.gif добре е от време на време да натискаш повече газта//всмисъл от 1800об стъпваш яко до 4000//тогава тая геометрия се движи в целия си диапазон.понеже няма добавка за дизел която да не съм ползвал...препоръчвам на всички цитан-бууст на голдън иигъл.гарантирам че ще усетите повече мощност :thumbsup:
A kakvo prechi da karash s 4000ob/min i v grada? Toi avensisa na 1800 ne varvi dobre i bez tova smile.gif

PP: I so go karam gradsko predimno ot 4.05 do sega i ne mi e swetnala lampa na tabloto smile.gif A setih se na 1-va ili na 2-ra edna julta lampichka s narisuvana kola i krivi liniiki sled neq premigva poniakoga

icoc
Мнения: 29
Регистриран на: 16 Май 2010 20:12

Мнение от icoc » 21 Май 2010 21:02

БЛАГОДАРЯ ВИ КОЛЕГИ. Вече мога да ви се похваля-станах горд собственик на Авенсис D4D-2001г.За начало съм много приятно изненадан от колата-абе направо си е фантастичен автомобил.Доста съм впечатлен.Имам един въпрос-на ключа имам копчета за заключване и отключване-работят ,но четох в ръководството за експлоатация че ако се натисне два пъти копчето за заключване в рамките на 5сек.се активира и някаква друга функция и аларма и диодчето на таблото трябва да започне да мига.Но при мен нито аларма се включва нито започва да мига диодчето,само е заключена колата-Въпроса ми е,аз ли нещо бъркам или има някъква повреда.

Аватар
borracho
Мнения: 70
Регистриран на: 04 Апр 2009 17:39
Местоположение: Пловдив

Мнение от borracho » 21 Май 2010 23:23

честито колега и добре дошъл в д-4д групата, радвам се че си направил правилния избор. да ти кажа и аз още се чудя моята кола има ли или няма аларма, при мен като заключа и мига едно червено диодче. не съм чувал обаче някога да писка аларма. но това не е толкова важно, със сигурност не е повредено просто не си я разучил още
Toyota Corolla D-4D 2000cm3 90hp 2004

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 21 Май 2010 23:45

icoc написа:БЛАГОДАРЯ ВИ КОЛЕГИ. Вече мога да ви се похваля-станах горд собственик на Авенсис D4D-2001г.За начало съм много приятно изненадан от колата-абе направо си е фантастичен автомобил.Доста съм впечатлен.Имам един въпрос-на ключа имам копчета за заключване и отключване-работят ,но четох в ръководството за експлоатация че ако се натисне два пъти копчето за заключване в рамките на 5сек.се активира и някаква друга функция и аларма и диодчето на таблото трябва да започне да мига.Но при мен нито аларма се включва нито започва да мига диодчето,само е заключена колата-Въпроса ми е,аз ли нещо бъркам или има някъква повреда.
При повторно натискане се активира DoubleLock функцията.... когато я има инсталирана. Авенсис 1 май и авенсис 2 няма продавани в БГ с вградеа фабрична аларма. всичките са монтирани допълнително. А описанието в книжката е за вградената аларма

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 22 Май 2010 00:01

borracho написа:честито колега и добре дошъл в д-4д групата, радвам се че си направил правилния избор. да ти кажа и аз още се чудя моята кола има ли или няма аларма, при мен като заключа и мига едно червено диодче. не съм чувал обаче някога да писка аларма. но това не е толкова важно, със сигурност не е повредено просто не си я разучил още
зависи на каква чувствителност е нагласена-аз скоро ходих да я намалят щото от всяка преминаваща кола и по-силен шум се включваше и това много дразнеше и мен и съседите. удари и един шамар някъде по по-здравите части да пробваш дали работи алармата все пак biggrin.gif

cargobg
Мнения: 104
Регистриран на: 19 Юни 2010 18:33
Местоположение: София

Мнение от cargobg » 19 Юни 2010 18:59

Имаше колеги които се изказаха че дизела бил за пенсионери, може да ,старите дизели са такива.Поне за д4д съм много доволен от 115 000км.
я карам сега е на 200 000км. някъде и никакви ядове няма.
Критиците към дизела да се замислят за стила си на каране преди да дават такива мнения.И е обратното при бензина се създава впечатлението че много върви и има голяма мощ, защото тре да седиш във високи обороти, да ти пищи двигателя за да имаш тая мощност , която при дизела идва по рано и не е нужно да го цедиш за да използваш мощноста на агрегата.
С всяка кола може да се кара екстремно, когато знаеш как да я караш, е естествено е когато срещу теб седи неравностойна кола от към килограми и мощност хората да направят сравнение че не върви.

Лично аз с Avensis 2000г. комби 2.0L D4D 110к.с ,като се заям с некой по завои тва онова, до сега не съм срещал некоя барака говоря за коли не от клас Престиж-Поршове и тем подобни( с тех не си правя труда) без значение бензинови или не ,да ме изреже, или му дишам във врата или ми се губи в огледалото за обратно виждане.
Последно промяна от cargobg на 19 Юни 2010 19:29, променено общо 1 път.

nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от nowyaris » 19 Юни 2010 19:18

cargobg написа:Имаше колеги които се изказаха че дизела бил за пенсионери, може да ,старите дизели са такива.Поне за д4д съм много доволен от 115 000км.
я карам сега е на 200 000км. някъде и никакви ядове няма.
Критиците към дизела да се замислят за стила си на каране преди да дават такива мнения.И е обратното при бензина се създава впечатлението че много върви и има голяма мощ, защото тре да седиш във високи обороди, да ти пищи двигателя за да имаш тая мощност , която при дизела идва по рано и не е нужно да го цедиш за да използваш мощноста на агрегата.
С всяка кола може да се кара екстремно, когато знаеш как да я караш, е естествено е когато срещу теб седи неравностойна кола от към килограми и мощност хората да направят сравнение че не върви.

Лично аз с Avensis 2000г. комби 2.0L D4D 110к.с ,като се заям с некой по завои тва онова, до сега не съм срещал некоя барака говоря за коли не от клас Престиж-Поршове и тем подобни( с тех не си правя труда) без значение бензинови или не ,да ме изреже, или му дишам във врата или ми се губи в огледалото за обратно виждане.
Много си лош,колега.Те за това много хора мразят Тойотите.

Аватар
Daria
Мнения: 85
Регистриран на: 16 Окт 2009 13:37
Местоположение: Sofia

Мнение от Daria » 19 Юни 2010 19:51

Разочарован съм от дизела mad.gif , от 11 месеца не могат да ми разрешат проблема, ни в тойота, ни никъде другаде просто нема оправия.Мойта е РАВ 4 Д4Д 2003, тамън се зарадвах, че се пооправила тя се влоши съвсем и сега седи в гаража.Така че помисли си колега добре.

cargobg
Мнения: 104
Регистриран на: 19 Юни 2010 18:33
Местоположение: София

Мнение от cargobg » 19 Юни 2010 21:10

Daria написа:Разочарован съм от дизела mad.gif , от 11 месеца не могат да ми разрешат проблема, ни в тойота, ни никъде другаде просто нема оправия.Мойта е РАВ 4 Д4Д 2003, тамън се зарадвах, че се пооправила тя се влоши съвсем и сега седи в гаража.Така че помисли си колега добре.
Значи това че твойта кола има някакъв проблем, не значи че масово е така, има си просто каръшки коли и има много примери за това.Имаше един колега преди време тука, бях чел за два нови авенсиса при които единия винаги бил в бокса, докато при другия всичко било пушка.

Аватар
Daria
Мнения: 85
Регистриран на: 16 Окт 2009 13:37
Местоположение: Sofia

Мнение от Daria » 19 Юни 2010 22:15

Прав си, сега съм много ядосан тойота са си супер, ама аз мисля да не карам вече тойота, а нещо друго, :scratch: може би немско те поне си казват като ги боли, а "всичко е перфектно ама колата не върви" казват в тойота "професорите".

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], ВСБ и 49 госта