Страница 18 от 19

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 30 Юни 2017 15:49
от drgw
Пукнатините са на купето,отзад няма подкалници.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 06 Авг 2017 16:53
от Karataa
Закупих си спортен филтър, но забелязах, че на кутията е свързан дибитомера и няма как да е сваля, не разбирам много и затова питам, ще се радвам ако някой ме светне как да го направя. Колата е корола 1,4 ,97hp 2000г.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 18 Окт 2017 14:41
от MALADJANINA
Здравейте, вчера сменях филтъра на купето. При вкарването се счупи третата част от другите две. Та въпроса ми е проблем ли е или не ? Колата е Корола е11 от 2001г.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 18 Окт 2017 19:14
от gimara
MALADJANINA написа: При вкарването се счупи третата част от другите две.
От две части се е счупила третата!!! Това си е проблем.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 20 Окт 2017 11:29
от Оги
-Ако не си го монтирал- силно препоръчително е да вземеш друг филтър. И да имаш предвид, че при демонтаж и монтаж филтъра се огъва наляво част по част към централната конзола за да излезе или влезе. В случая е факт вредоносно силово упражнение с видим резултат.
-Ако си вкарал двете части както е счупен ще има проблем когато филтъра се замърси- с изваждането на вътрешната част. То като е здрав- трябва да си акробат за да го извадиш, какво остана да дърпаш парче от това място.
-Ако си монтирал само външната част, а си оставил счупеното вън- приеми, че не си направил нищо- през мястото на липсващата част си минава нефилтриран въздух, поне не е проблем да го смениш с нов.
gimara написа:
MALADJANINA написа: При вкарването се счупи третата част от другите две.

От две части се е счупила третата!!! Това си е проблем.

Частите са 3 и са останали 2 + една. Филтъра се огъва на 2 места, едната част се е счупила.Виж

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 24 Окт 2017 21:20
от MALADJANINA
Оги написа:
Благодаря за отговора. При предната смяна ми трябваха около 3часа. За този нямах толкова време ....
gimara написа: От две части се е счупила третата!!! Това си е проблем.
Явно няма на кой да си избиваш комплексите. Та си станал хейтър...ама така е, като.....

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 24 Окт 2017 22:45
от slowtraveler
Предполагам колегата просто се е подвел по Авенсиса, където частите са две...
В интерес на истината и аз не съм предполагал, че инженерна мисъл може да генерира такава простотия - две части, пък камо-ли - и три части за такова просто нещо като филтър купе....

Напълно съм съгласен с Оги...
MALADJANINA, ако смяташ сам да си поддържаш автомобила, е добре да се запасяваш с търпение... Ако това те успокоява - на Кашкая сменях филтър купе май 4 часа...
Там бе свързано с демонтаж на електрическия привод на клапите на климатроника, демонтаж педала на газта... Официално трябваше да демонтирам и педала на спирачката, ама там нервите ми не издържаха, и посмачквайки хартиения филтър, успях да го напъхам, а той-да се разпъне в нормалното си положение.... Където се е намесил RHD конструктор, там има такива простотии...
Англичаните с типичното им високомерие въобще не им пука за това, че при 90% от света в 'краката на английския пасажер' има педали и други пречещи агрегати... Да оставим настрана, че съм виждал автомобил, на който най-добре се размразява стъклото пред 'английския' шофьор... Ама за нашите условия едва ли ти помага, че пасажера вижда добре, а шофьора кара в мъгла...

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 25 Окт 2017 14:04
от Оги
По-лесно става, като отвориш двете врати, дръпнеш дясната седалка колкото може назад и легнеш по гръб на шофьорската така, че краката ти да се показват от шофьорската врата, а главата ти да е под филтъра, където е място за краката на пътника. Ако не виждаш наблизо се оборудвай с очила, а ако ти е тъмно- с челник. Изваждането на стария филтър след като са махнати 4-те щипки става с разклащане, понеже е натъпкан с прах и едновременно с това се внимава като излезе 1-та част- тя да се огъне наляво, за да се дърпа втората, като излезе втората- тя се огъва наляво за да може да излезе третата. Монтажа на новия- обратно, като се напъха първо третата част, а другите две са огънати наляво и така.
Частите са да може филтъра да се огъва, защото мястото е е*ано че замръчкано.

Мисля, че коментари, които могат да създават интриги, злепоставяне или каквито и да е неприятни чувства у който и да е, макар и да не е цитиран конкретно е по-добре да са извън битието, вместо да се коментират и страницата да се пълни с какво ли не. Не съм този, който може да решава, и може би мястото не е тук, но при такива текстове читателя се наслаждава на "съвършено ценна информация".

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 22 Ное 2017 18:08
от drgw
Здравейте!Миналата зима смених маслото на кутията в сервиз(с Motul Gear 75w90),защото при студено време скоростите не влизаха добре,нямаше промяна,казах майната му.Сега колата не може се кара студена,скоростите влизат с голямо усилие и хрущят, когато загрей се оправя.Какво масло трябва да се сипе,че изглежда тоя мотул не става за нищо.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 22 Ное 2017 18:43
от celeron_7000
Със същия вискозитет, но оригинално от Тойота. Около 36 лв. е литърът. Не знам дали не е по-добре да се консултираш с някой компетентен по въпроса - може проблемът да не е само в маслото.Изображение

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 28 Ное 2017 17:44
от Оги
Таз работа не е наред. За пръв път чета някой да има проблем с масло за скорости пълна синтетика. Може би в твоята кутия не е маслото, за което си платил. Дали проблема е в опаковката или в наливането- само може да се гадае.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 28 Ное 2017 20:17
от slowtraveler
Доколкото доста колеги споделят, че при използване на неоригинално масло имат проблеми, това ме навежда на мисълта, че Тойота маслото е с някакъв модификатор...

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 29 Апр 2018 11:41
от ГКовачев
Здравейте колеги, от седмица имам едно странно “жужене” в скоростната кутия. Колата е Корола е11 1,4 97 кс. Жуженето започва да се чува съвсем леко на 3-та скорост, на 4-та леко засилва и на 5-та около 3000 оборота е най силно. Шумът го има само когато съм на скорост! Когато съм на скорост и натисна съединителя изчезва! Когато съм изключил от скорост също го НЯМА шума!
Масло в кутията има и е чисто. Сменях го преди 2 години горе-долу.
Някой да е имал този проблем?

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 24 Ное 2018 21:45
от drgw
Здравейте! На колко волта работят инжекторите от 4еfe 98г?

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 05 Сеп 2019 14:53
от Оги
Някой купувал ли е карбонов филтър за купето на таз кола ? Търсих на няколко места онлайн, от поленови и обикновени има и асортимент, но с активен въглен нц... Къде да търся за да намеря такъв... smile.gif