Страница 16 от 19

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 17 Окт 2016 21:42
от MALADJANINA
Akima написа: Зависи с кой мотор е колата...
80 KW = 107.282 HP
Колата комби ли е?
Седан,с ВВТ-И двигател. Но никъде не намерих информация, за 1800куб. мотор с 80кВ.
Другия ми въпрос е мога ли на мястото на чекмеджето да сложа CD?

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 11 Ное 2016 20:26
от MALADJANINA
От няколко дена заради един заплес, съм със счупена решетка и по огънат преден капак, който трудно се отваря че механизма е пропаднал. Та въпроса ми е мога ли да ги взема от дву врата Корола дизел. Аз съм с бензинов седан.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 14 Ное 2016 21:26
от Akima
Май са еднакви - проверете по рамата - не сте я дали...
Може да се сложи 1DIN радио с адаптер - интернет е пълен със снимки на такива.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 15 Ное 2016 22:03
от MALADJANINA
Благодаря. Сега ще поровя за 1DIN радио.
Akima написа: Май са еднакви - проверете по рамата - не сте я дали...
Може да се сложи 1DIN радио с адаптер - интернет е пълен със снимки на такива.
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 16 Ное 2016 01:00
от Akima
За:
10/2001 TOYOTA COROLLA (ZZE112L-GEMDKB)
XLI TUR SED LHD 3ZZFE MTM 5F
Капак:
53301 HOOD SUB-ASSY
53301-02070 (L) 1 $435.72
53301-12860 (J) 1 $470.22
Стават капаци от:
► Виж съдържание
Решетка:
53111 GRILLE, RADIATOR
53111-1A430 TYPE E:REFER TO ILLUSTRATION 1 $116.08
Стават решетки от:
► Виж съдържание

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 16 Ное 2016 19:47
от MALADJANINA
Благодаря за бързия отговор. Като гледам май от всички е11 фейслифт ще станат решетката и предния капак.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 21 Ное 2016 23:07
от MALADJANINA
Akima написа: Май са еднакви - проверете по рамата - не сте я дали...
Може да се сложи 1DIN радио с адаптер - интернет е пълен със снимки на такива.
Akima, че ще се слага 1ДИН е ясно, но аз искам да остава орг. касетофон заради радио приемника му ! Който доколкото разбрах е в 1 блок с касетофона. И като предавател да се ползва СДто, което искам да го сложа на мястото на чекмеджето под РАДИОТО ! Та става ли?

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 14 Дек 2016 22:59
от ivanedev
имам много странен проблем : Тойота Корола 1,6 vvt-i седан турска сглобка - в понеделник нещо започна пука отпред - като тампон , амортисьор и т.н. вторник - нищо. сряда - тракане , стържене - като каре , но на прав участък . доляха масло на скоростната кутия - 400 мл . 10 км - няма проблеми и след това пак - стържене , тракане на каре . с 3 монтьора говорих - смяна на скоростна кутия ????? било им слабо място ! оказа се , че кутията е отваряна - има видими следи от червен силикон по нея . колата е на 225 хил. км , 7 хил. при мен . никакви проблеми , сменен преден десен лагер преди 3-4 хил км . приемам всякакви съвети и мнения и търся скоростна кутия !

Публикувано на: 07 Фев 2017 18:12
от 200sx
Здравейте колеги имам следния проблем с въпросната корола Мотора е 1.6 110к.с с конд 4A-FE .След като позагрее автомобила някъде след 60-70 градуса или напълно загряла 90 но не и студена прави следния проблем.В движение оборотомера започва рязко да играе получава се едно леко прекъсване чека светка и колата изгасва в движение ! Понякога пали веднага друг път след леко изчакване и ведната след това проблема веднага се появява.Когато е студена не го прави.На диагностика илиза клеморед компютър на мотора и комутатор.За майсторите проблема на 80 % е от комутатора

Ако някой е имал следния проблем или има други предложения и мнения ще се радвам на помощ.Ако някой продава и такава кола на части ще се радвам да закупя частите от форумни хора !
 ! Съобщение от: Akima
Проблем с Toyot Corrola e11 combi 1.6 110k.s

Проблем с Toyot Corrola e11 combi 1.6 110k.s

Публикувано на: 09 Фев 2017 16:06
от Toyota Fan Forever
Възможно е да е игнайтъра/комутатора. Влияе се от температурата, когато пробие и е все още работоспособен. Възможен е обаче и пробив на бобината към маса (искра има но самата тя няма мощност). Дистрибутора може да се свали и да се мери сигнала на игнайтъра с осцилоскоп и външно захранване. После обаче му сменете О-пръстена.

Успех

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 25 Фев 2017 10:27
от celeron_7000
Ако ви се наложи да сменяте преден мигач на Корола Е11 (1999, Made in UK, преди фейслифта, с кръглите фарове и кръглите мигачи до тях), да знаете, че има разлика в буксата, която се свързва към фасунгата, както и в самата фасунга. Разликата се състои в размера и разположението на зъбчетата за закрепване (английската фасунга е с малко по-широка и с по-различни зъбчета и без модификации не би влязла в мигач от сглобявана в Япония Е11).
Та след като модифицирах мигача (поразширих отвора му), закрепих фасунгата със силикон към мигача. Резултатът - изпотен е и се чудя какво да правя. Оказва се,че е важно да си паснат и гуменото уплътнение да си свърши работата, а не просто да е забита фасунгата и закрепена със силикон. Да имате някакви идеи? Ако взема старата задна част и просто залепя стъклото от японския мигач, сигурно пак ще се поти. Въобще не знам дали стъклото се демонтира, без да се нарани, тъй като и зад него има гумено уплътнение?

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 25 Фев 2017 15:34
от e 10
Не можеш ли да си намериш английски мигач? Ако не, намери японски (наличният ти вече е компрометиран с разширяването на отвора) с фасунга и букса и просто ги подвържи към кабелите :whistle: . По моргите изобилства от предложения.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 25 Фев 2017 17:03
от celeron_7000
Не искам да правя модификации и най-вероятно ще си търся английски мигач. На повечето места са японски. Сигурно английските сглобки са по-издръжливи и ги няма по моргите. :) Става дума за преден дасен, ако някой предлага.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 03 Юни 2017 11:24
от ГКовачев
Здравейте колеги. Имам Тойота Корола 1.4 97к.с. 2000г. и имам проблем с климатика. Миналата година климатика си работеше и то доста добре и не стъм имал проблем с него. Но тази година като реших да го пусна не тръгна. Попринцип при пускане на климатика оборотите на двигателя за секунда спадат и след това се възтановяват, но сега като го пусна оборотите на двигателя не реагират. От къде може да идва проблема?
Поздрави!

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 03 Юни 2017 14:22
от slowtraveler
Навярно бих почнал от проверка на фреона... Навярно не сте спазили инструкцията климатика да се включва периодично поне през седмица - за да се раздвижва фреона и компресора, маслото да се размесва в системата, и уплътненията да работят...