Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

MALADJANINA
Мнения: 9
Регистриран: 05 окт 2016 19:48
Репутация: 1
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от MALADJANINA » 17 окт 2016 21:42

Akima написа: Зависи с кой мотор е колата...
80 KW = 107.282 HP
Колата комби ли е?
Седан,с ВВТ-И двигател. Но никъде не намерих информация, за 1800куб. мотор с 80кВ.
Другия ми въпрос е мога ли на мястото на чекмеджето да сложа CD?
Тойота Корола 2001 1.6 VVTI

MALADJANINA
Мнения: 9
Регистриран: 05 окт 2016 19:48
Репутация: 1
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от MALADJANINA » 11 ное 2016 20:26

От няколко дена заради един заплес, съм със счупена решетка и по огънат преден капак, който трудно се отваря че механизма е пропаднал. Та въпроса ми е мога ли да ги взема от дву врата Корола дизел. Аз съм с бензинов седан.
Тойота Корола 2001 1.6 VVTI

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 6450
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 581
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от Akima » 14 ное 2016 21:26

Май са еднакви - проверете по рамата - не сте я дали...
Може да се сложи 1DIN радио с адаптер - интернет е пълен със снимки на такива.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

MALADJANINA
Мнения: 9
Регистриран: 05 окт 2016 19:48
Репутация: 1
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от MALADJANINA » 15 ное 2016 22:03

Благодаря. Сега ще поровя за 1DIN радио.
Akima написа: Май са еднакви - проверете по рамата - не сте я дали...
Може да се сложи 1DIN радио с адаптер - интернет е пълен със снимки на такива.
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.
Тойота Корола 2001 1.6 VVTI

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 6450
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 581
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от Akima » 16 ное 2016 01:00

За:
10/2001 TOYOTA COROLLA (ZZE112L-GEMDKB)
XLI TUR SED LHD 3ZZFE MTM 5F
Капак:
53301 HOOD SUB-ASSY
53301-02070 (L) 1 $435.72
53301-12860 (J) 1 $470.22
Стават капаци от:
► Виж съдържание
Решетка:
53111 GRILLE, RADIATOR
53111-1A430 TYPE E:REFER TO ILLUSTRATION 1 $116.08
Стават решетки от:
► Виж съдържание
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

MALADJANINA
Мнения: 9
Регистриран: 05 окт 2016 19:48
Репутация: 1
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от MALADJANINA » 16 ное 2016 19:47

Благодаря за бързия отговор. Като гледам май от всички е11 фейслифт ще станат решетката и предния капак.
Тойота Корола 2001 1.6 VVTI

MALADJANINA
Мнения: 9
Регистриран: 05 окт 2016 19:48
Репутация: 1
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от MALADJANINA » 21 ное 2016 23:07

Akima написа: Май са еднакви - проверете по рамата - не сте я дали...
Може да се сложи 1DIN радио с адаптер - интернет е пълен със снимки на такива.
Akima, че ще се слага 1ДИН е ясно, но аз искам да остава орг. касетофон заради радио приемника му ! Който доколкото разбрах е в 1 блок с касетофона. И като предавател да се ползва СДто, което искам да го сложа на мястото на чекмеджето под РАДИОТО ! Та става ли?
Тойота Корола 2001 1.6 VVTI

ivanedev
Мнения: 2
Регистриран: 26 юни 2016 14:56
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Контакти:

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от ivanedev » 14 дек 2016 22:59

имам много странен проблем : Тойота Корола 1,6 vvt-i седан турска сглобка - в понеделник нещо започна пука отпред - като тампон , амортисьор и т.н. вторник - нищо. сряда - тракане , стържене - като каре , но на прав участък . доляха масло на скоростната кутия - 400 мл . 10 км - няма проблеми и след това пак - стържене , тракане на каре . с 3 монтьора говорих - смяна на скоростна кутия ????? било им слабо място ! оказа се , че кутията е отваряна - има видими следи от червен силикон по нея . колата е на 225 хил. км , 7 хил. при мен . никакви проблеми , сменен преден десен лагер преди 3-4 хил км . приемам всякакви съвети и мнения и търся скоростна кутия !

200sx
Мнения: 3
Регистриран: 27 мар 2009 20:54
Репутация: 0

Мнение от 200sx » 07 фев 2017 18:12

Здравейте колеги имам следния проблем с въпросната корола Мотора е 1.6 110к.с с конд 4A-FE .След като позагрее автомобила някъде след 60-70 градуса или напълно загряла 90 но не и студена прави следния проблем.В движение оборотомера започва рязко да играе получава се едно леко прекъсване чека светка и колата изгасва в движение ! Понякога пали веднага друг път след леко изчакване и ведната след това проблема веднага се появява.Когато е студена не го прави.На диагностика илиза клеморед компютър на мотора и комутатор.За майсторите проблема на 80 % е от комутатора

Ако някой е имал следния проблем или има други предложения и мнения ще се радвам на помощ.Ако някой продава и такава кола на части ще се радвам да закупя частите от форумни хора !
 ! Съобщение от: Akima
Проблем с Toyot Corrola e11 combi 1.6 110k.s
Последна промяна от Akima на 10 фев 2017 16:33, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.

Потребителски аватар
Toyota Fan Forever
Мнения: 152
Регистриран: 19 яну 2017 10:16
Репутация: 47
Местоположение: Sofia

Проблем с Toyot Corrola e11 combi 1.6 110k.s

Мнение от Toyota Fan Forever » 09 фев 2017 16:06

Възможно е да е игнайтъра/комутатора. Влияе се от температурата, когато пробие и е все още работоспособен. Възможен е обаче и пробив на бобината към маса (искра има но самата тя няма мощност). Дистрибутора може да се свали и да се мери сигнала на игнайтъра с осцилоскоп и външно захранване. После обаче му сменете О-пръстена.

Успех
Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.

celeron_7000
Мнения: 161
Регистриран: 17 фев 2014 17:59
Репутация: 41
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от celeron_7000 » 25 фев 2017 10:27

Ако ви се наложи да сменяте преден мигач на Корола Е11 (1999, Made in UK, преди фейслифта, с кръглите фарове и кръглите мигачи до тях), да знаете, че има разлика в буксата, която се свързва към фасунгата, както и в самата фасунга. Разликата се състои в размера и разположението на зъбчетата за закрепване (английската фасунга е с малко по-широка и с по-различни зъбчета и без модификации не би влязла в мигач от сглобявана в Япония Е11).
Та след като модифицирах мигача (поразширих отвора му), закрепих фасунгата със силикон към мигача. Резултатът - изпотен е и се чудя какво да правя. Оказва се,че е важно да си паснат и гуменото уплътнение да си свърши работата, а не просто да е забита фасунгата и закрепена със силикон. Да имате някакви идеи? Ако взема старата задна част и просто залепя стъклото от японския мигач, сигурно пак ще се поти. Въобще не знам дали стъклото се демонтира, без да се нарани, тъй като и зад него има гумено уплътнение?
Toyota Corolla E17 (2015), 1,6 1ZR-FAE Valvematic, LUNA, MT I Toyota Corolla E11 (1999), 1,3 4E-FE, TERRA, MT I Toyota Yaris XP90 (2006), 1,3 2SZ-FE, SOL, MT

Потребителски аватар
e 10
Мнения: 556
Регистриран: 10 мар 2015 10:44
Репутация: 103
Местоположение: Ловеч

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от e 10 » 25 фев 2017 15:34

Не можеш ли да си намериш английски мигач? Ако не, намери японски (наличният ти вече е компрометиран с разширяването на отвора) с фасунга и букса и просто ги подвържи към кабелите :whistle: . По моргите изобилства от предложения.
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш sad.gif )

celeron_7000
Мнения: 161
Регистриран: 17 фев 2014 17:59
Репутация: 41
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от celeron_7000 » 25 фев 2017 17:03

Не искам да правя модификации и най-вероятно ще си търся английски мигач. На повечето места са японски. Сигурно английските сглобки са по-издръжливи и ги няма по моргите. :) Става дума за преден дасен, ако някой предлага.
Toyota Corolla E17 (2015), 1,6 1ZR-FAE Valvematic, LUNA, MT I Toyota Corolla E11 (1999), 1,3 4E-FE, TERRA, MT I Toyota Yaris XP90 (2006), 1,3 2SZ-FE, SOL, MT

ГКовачев
Мнения: 15
Регистриран: 09 фев 2014 10:16
Репутация: 0

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от ГКовачев » 03 юни 2017 11:24

Здравейте колеги. Имам Тойота Корола 1.4 97к.с. 2000г. и имам проблем с климатика. Миналата година климатика си работеше и то доста добре и не стъм имал проблем с него. Но тази година като реших да го пусна не тръгна. Попринцип при пускане на климатика оборотите на двигателя за секунда спадат и след това се възтановяват, но сега като го пусна оборотите на двигателя не реагират. От къде може да идва проблема?
Поздрави!

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 18123
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 1079
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнение от slowtraveler » 03 юни 2017 14:22

Навярно бих почнал от проверка на фреона... Навярно не сте спазили инструкцията климатика да се включва периодично поне през седмица - за да се раздвижва фреона и компресора, маслото да се размесва в системата, и уплътненията да работят...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 4 госта