Страница 15 от 19

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 07 Юли 2016 17:25
от Оги
Течността на Е11 е в различни казанчета. И това на съединителя не прилича на казанче. Съвсем в ъгъла до калника има една гумена тапа, под нея е течността на съединителя. Това е оправено вече, но може да поглеждаш нивото и ако е необходимо да доливаш.
Самия съединител може да пробваш дали е в кондиция като опреш предните колела в бордюр и опиташ да тръгнеш на 3- та. Ако мотора изгасне- това означава, че връзката мотор-скорости е о.к., т.е. приказките "съединителя е заминал" са празни.
Но ако не угасне мотора - може да се довериш на сервиза и да я закараш да го сменят докато не си увиснал на някой баир. За втория случай не е лошо да си приготвиш въже или телефон на репатрак.
Ако все пак при такава случка се справяш с движението с малки обороти и ниски скорости е най-добре да караш направо в сервиза за да си спестиш закъсване насред път.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 07 Юли 2016 18:23
от e 10
Интересното в случая е, че при потегляне на наклон, както е описал колегата, колата гасне, ако не е с 2 500 оборота. Това само по себе си е един вид тест на съединителя, както е предложил колегата Оги. Това навежда на мисълта, че съединителят не е свършил. От друга страна, дори и при износване, аз лично не съм имал проблем с включването на скоростите, а при electric те не влизат при работещ двигател. Дали пък няма проблем с аксиалния лагер? Колата по километраж е на 142 000 км., но със сигурност има поне още толкова "на влог" и ако нищо досега не е сменяно, въпреки че е Е 11, трябва да се помисли за някаква цялостна подмяна.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 08 Юли 2016 06:56
от nikdel
При мен коляновия вал имаше аксиален луфт. При натискане на съединителя, всичко се местеше напред и скоростите се включваха, но при натиснат педал до ламарината.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 08 Юли 2016 10:20
от electric
Течността е в различни казанчета, както казва колегата. Долях малко и сега е на максимума.
За тестването на съединителя - не съм опирал предните гуми в бордюр, пробвах просто да потегля и колата тръгва на всяка скорост, даже и на пета. Не е гаснела. Което ще рече, че съм за съединител, така ли unsure.gif

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 08 Юли 2016 11:30
от slowtraveler
Според мен отиди на сервиз... При условие, че не можеш да осъзнаеш причината на дадено действие, явно ще е трудно да се оправиш сам...
За тестването на съединителя - целта е да се разбере дали приплъзва... За целта се подпира колата в бордюр или друго трудно преодолимо препятствие, и се прави опит да се тръгне така, че хем да не запалиш съединителя, хем да го натовариш доста....
Но ако задържиш повечко на полусъединител, можеш да си запалиш съединителя...
Затова ако не знаеш какво и как се прави - добре е да отидеш при някой, който знае...

П.С. моля попълнете си профила / Местоживеене

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 16 Юли 2016 20:09
от drgw
Здравейте!Шенкелите еднакви ли са на 1.3 и 1.6?

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 18 Юли 2016 00:33
от celeron_7000
Някой знае ли размера и дълбочината на предните тонколони на Corolla E11, 1999, liftback? Трябва да се свали цялата кора на вратата, за да погледна, а искам направо да ги сменя. Оборудването е Terra и за задните колони НЯМА окабеляване и НЕ са елипси (кръгли са), както бях чел някъде.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 12 Авг 2016 18:59
от strahomen1
electric написа: Колеги, още едно питане имам и мисля, че вече е сериозно. При едно каране по баир, където често сменях предавките заради дупки, при опит да включа по-малка скорост педалът на съединителя пропадна и нито една скорост не влизаше. При загасен двигател скоростите можеше да се превключват. Все пак успях да обърна, палейки на скорост, но след това при спускането отново скоростите не влизаха. Така стигнах до сервиза, където според майсторите съединителя почти е заминал. Прегледаха горната помпа, но казаха, че е в добро състояние. След няколко напомпвания педалът по-възвърна твърдостта си, но мисля че не е като преди. Поне скоростите засега могат да се включват при запален двигател и в движение.
Другото, което забелязах от преди е че при потегляне на голям наклон трябва да изфорсирам до 2500 оборота или повече иначе колата или тръгва назад или гасне sad.gif
Искам да ви попитам наистина ли тези симптоми значат, че съединителят е приключил или се е натоварил много от изкачването :help:
Колата е Corolla Е11 1.3 4E-FE 1998 на 142 000 по километраж
Здрасти колега,
Карам такава машинка вече почти 3 години и мога да ти споделя опита за резервоара.
Пълня само до горе и горе долу нещата са следните:
От светнала лампа събира около 40 литра.
До първата чертичка зависимост от стила на каране се изминават между 90 и 130 км
Втора около 200-220
Средата около 350-450
Много зависи как се кара за разхода.
Ако се кара внимателно смело мога да заява,че е много икономична.Аз карам подчертано икономично и досега разход над 6.9 смесен цикъл не съм постигал.При извънградско с около 90 спокойно си гори около 5!
И последно мисля,че по показание резервоара му дават 45 литра.
Поздрави!

Публикувано на: 16 Авг 2016 09:13
от v_ladoo
Здравейте,
интересуваме да ли моторче за задна чистачка от хечбег става за комби?
 ! Съобщение от: Akima
Моля попълнете си населеното място в профила - по правилата.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 27 Сеп 2016 23:51
от Akima
Различна са парт номерата на моторчетата на задните чистачки.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 16 Окт 2016 17:07
от Joll1Roger
Здравейте, на 13.10 вечерта в задръстването Королката ми направи странен проблем sad.gif За първи път пуснах парно този сезон в дъжда и колата започна много странно да загрява:
1.На скорост 1-2-ра за секунди стрелката отлиташе от нормалното си положение (по-средата) почти до червеното, щом изключех от скорост по същия начин за секунди се връщаше по-средата.По "Цариградско шосе" с 60-80км/ч стрелката от средата падаше надолу (явно термостата си е заминал).
2.На другия ден долях около 0,5л. антифриз и проблема със прегряването изчезна открих един два теча които смятам да отстраня с подмяната на термостата....Но забелязах друг проблем докато доливах на работещ двигател забелязах, че пусна ли вентилатора в купето се включва и вентилатора на радиатора в коша.
Нормално ли е това и ако не каква може да е причината?
Освен термостата (за 4E-FE "EE111L-AGMDKW" 99г.) 16331А трябва ли нещо друго да поръчам от колегата Forever (примерно и 16325) прилича ми на някакъв тип гарнитура?
Благодаря

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 16 Окт 2016 18:33
от Iliyа Damyanov
А да ти тръгва и компресора заедно с вентилатора на коша?

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 16 Окт 2016 18:43
от Joll1Roger
Iliyа Damyanov написа: А да ти тръгва и компресора заедно с вентилатора на коша?
Върти вентилатора на радиатора за охлаждане на двигателя, този на радиатора на климатика не работи, а за компресора нямам идея поне копчето за климатика не свети.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 16 Окт 2016 19:22
от MALADJANINA
Здравейте, от скоро и аз съм собственик на Тойота Корола Е11. Не знам дали в тази тема трябва да си задам въпроса. Ровя се из форума от няколко дена и никъде не намерих отговор. Като взех Королата ми направи впечатление, че на големият талон за кубатура е написано 1800 а за киловати 80. Не трябва ли да е 1600куб. Благодаря предварително!

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 17 Окт 2016 00:04
от Akima
Зависи с кой мотор е колата...
80 KW = 107.282 HP
Колата комби ли е?