Страница 14 от 19

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 30 Юни 2016 20:33
от celeron_7000
Зарядното е това: http://cdn.igeeksblog.com/wp-content/up ... -and-5.jpg , а телефонът е Iphone 5. При поставяне не светва червеният диод, а при Corolla E17 работи без проблеми. Струва ми се, че е някак тясно и не може да влезе. Въртях го, докато е в гнездото, но без резултат. Някакви идеи да имате?

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 30 Юни 2016 20:42
от memorex
Огледай гнездото на запалката за чужди елементи останали от други счупени зарядни.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 30 Юни 2016 21:00
от celeron_7000
То е ново. Запалката не е използвана и си работи без проблеми.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 30 Юни 2016 21:31
от Akima
Май не му е достатъчен ампеража и не тръгва...

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 30 Юни 2016 22:24
от celeron_7000
Не съм се замислял. Май няма решение с това зарядно, ако проблемът е този. Зарядното е 5W/1A. Не е от мощните такива. Пробвал съм и едно друго на Belkin, което също не работи в тази кола, а в другата безпроблемно работи. То си е мощно.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 01 Юли 2016 18:30
от Оги
Гнездата са различни и зарядните произведени навсякъде по света, не са съобразени с един и същи стандарт. Има вариант да се смени буксата, но също не се знае на каква ще попаднеш. Понеже съм влизал в подобни филми сега ползувам инвертор на 220 в. с всички оригинални зарядни, освен, че включвам в него зарядни на лаптоп и диодни крушки 6-7 w 220 v. По-голям е уреда- около 15х10х5 см, но е универсално решение и не се занимавам с разни зарядни на 12 в. При проблем с буксата за запалката има щипки за акумулатора, а като падне акумулатора /на къмпинг примерно/ има сигнализация за ниско напрежение. Паля мотора за 10 мин и е зареден за 3-4 дни напред. Ако купиш такъв добре е за целта да го пробваш на буксата на колата.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 02 Юли 2016 16:45
от electric
Здравейте.
Колата е Corolla Е11 1.3 4E-FE 1998.
При светнала лампа за горивото и сипване на 30 литра бензин стрелката стига до максимума на таблото.
Би трябвало 50 литра да хваща този резервоар или бъркам?
Нормално ли е това или да се търси някъде проблем?
Благодаря, на който може да помогне.
 ! Съобщение от: Akima
Моля попълнете си населеното място в профила - съгласно правилата.

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 05 Юли 2016 12:20
от Оги
Със сигурност няма проблем. Може да измериш количеството като напълниш до капачката.
Възможно е лампата да светва при по-голямо количество.
п.с. на таз кола ако има някакъв проблем то по-вероятно да е илюзия spell.gif

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 05 Юли 2016 12:45
от slowtraveler
Колега, вероятно нямаш проблем...
Индикацията за гориво не е точен измервателен уред, а е ориентировъчен...
Т.е. за да получиш що годе реална представа дали е ОК трябва да заредиш пълен резервоар и да видиш колко километра изминаваш с един резервоар и как се държи стрелката на горивомера през това време...
При мен например стрелката стои доста дълго време в горните сектори, а в последната четвърт от резервоара стрелката пада стремглаво..

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 05 Юли 2016 12:47
от e 10
Най-вероятно колата е карана постоянно с едно и също количество гориво в резервоара - в твоя случай около 20 литра. Не е посочено от колко време сте собственик на автомобила и от кога са симптомите. При мен с Корола Е 10 при постоянно светеща лампа резервоарът побира 40 литра дизел от 50 възможни. Възможно е, както колегата по-горе е посочил, поради лиса на проблеми с този модел :whistle: , собствениците да си внушават, че имат такива, за да не се чувстват пренебрегнати от форума поради липсата на публикации в техническите теми tooth.gif .

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 05 Юли 2016 16:37
от electric
И аз се сетих, че трябва да напълня резервоара до горе, но засега не мога по ясни причини. Макс за 50 лева зареждам, но може би ще е добра идея да пробвам до горе.
И при мен го има това, че стрелката се задържа повече в горните сектори, а като стигне най-долния вече пада много по-бързо. Явно твърде много се вглеждам, но от 1 година ми прави впечатление и така smile.gif
Благодаря ви за помощта и вниманието, което ми обърнахте :thumbsup:

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 07 Юли 2016 13:29
от electric
Колеги, още едно питане имам и мисля, че вече е сериозно. При едно каране по баир, където често сменях предавките заради дупки, при опит да включа по-малка скорост педалът на съединителя пропадна и нито една скорост не влизаше. При загасен двигател скоростите можеше да се превключват. Все пак успях да обърна, палейки на скорост, но след това при спускането отново скоростите не влизаха. Така стигнах до сервиза, където според майсторите съединителя почти е заминал. Прегледаха горната помпа, но казаха, че е в добро състояние. След няколко напомпвания педалът по-възвърна твърдостта си, но мисля че не е като преди. Поне скоростите засега могат да се включват при запален двигател и в движение.
Другото, което забелязах от преди е че при потегляне на голям наклон трябва да изфорсирам до 2500 оборота или повече иначе колата или тръгва назад или гасне sad.gif
Искам да ви попитам наистина ли тези симптоми значат, че съединителят е приключил или се е натоварил много от изкачването :help:
Колата е Corolla Е11 1.3 4E-FE 1998 на 142 000 по километраж

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 07 Юли 2016 15:24
от e 10
Освен напомпвания, пробвахте ли и обезвъздушаване на помпата? Нещо много разнопосочни симптомите, така описани - хем не включва скоростите, хем не потегля в баир на ниски обороти... sad.gif

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 07 Юли 2016 16:29
от slowtraveler
Имаше ли спирачна течност в казанчето?
Да не би да е засмукала въздух ако наклона е бил голям, а нивото малко (ако са в едно казанче със спирачката, то има преграда, която не позволява спирачна течност да отива при помпата на съединителя под определено ниво)?

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Публикувано на: 07 Юли 2016 16:47
от electric
Направиха обезвъздушаване на помпата, течност има. Не съм при колата сега, но мисля че спирачната и течността на съединителя са в едно казанче. Трябва да погледна за по-сигурно.
За симптомите - когато изкачвам много стръмен наклон форсирам така колата иначе гасне или тръгва назад.
Когато се случи пропадането наклона беше приемлив и съм карал 20-тина минути, докато в един момент не можеше да включи никоя скорост на запален двигател sad.gif