Страница 86 от 134

Рав 4

Публикувано на: 06 Дек 2018 10:56
от Данчо 1983
Проблема е че няма разлика на разхода градско или извън градско в града минава и над 10. Извънградско при скорост 100-120 10 разход

Рав 4

Публикувано на: 06 Дек 2018 13:33
от kamendc
Много е това. По борд ли? При мен извънградско пада под 6 по борд. Е, реално не е толкова, повечеко излиза ако сметнеш колко нафта ли налял, но 10 е твърде много.
Иначе в града, и то зимата - може.

Рав 4

Публикувано на: 06 Дек 2018 16:28
от Данчо 1983
На борд отчита 8 реално от пълен пълен резервоар 10. Автоматичния смукач май задържа повече време от колкото трябва. От студено до като стрелката за температурата не стигне до средата.

Рав 4

Публикувано на: 07 Дек 2018 12:16
от kamendc
Е това и аз го забелязах. Това ми е първа зима с РАВ4 2.2Д 136 и сега при първите студове гледам оборотите ми застават на 1100-1200 докато не загрее напълно. Други коли, които съм имал, след като стрелката отлепи от най-студената зона, оборотите си спадат до нормалните 700-800. Но на Тойотата това става чак като загрее напълно.
Доколкото разбрах, така били Тойотите.

Рав 4

Публикувано на: 07 Дек 2018 13:00
от ivied
Явно при 136 к.с. е така... при 150, 177, 197 при хибрида не е...

Рав 4

Публикувано на: 07 Дек 2018 13:15
от miso25
При Тойота е така....предната беше 136кс така беше, сегашната е 126кс - пак е така.

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Публикувано на: 07 Дек 2018 16:32
от boyanmt
ivied написа: 07 Дек 2018 13:00 ....197 при хибрида не е...
Хибрида държи различни обороти,но докато загрее(което става доста бързо),държи високи обороти,после падат...но никога не отиват на тихи обароти. Нямам оборотомер,за това не мога да дам цифри.

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Публикувано на: 07 Дек 2018 19:26
от WoLF
Хибрида бърза да загрее катализатора, не мотора, но в общо взето е така...

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Публикувано на: 07 Дек 2018 19:58
от slowtraveler
Напротив - бърза да загрее мотора и да го докара до нормална температура..

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Публикувано на: 08 Дек 2018 10:50
от WoLF
Който е мерил да каже като си запали хибрида и той загасне сам на каква температура е двигателя? Аз съдя косвено, защото при външна темепература около нулата ми я гаси след 300 метра и съм крайно неубеден, че е загрял двигателя за това време...

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Публикувано на: 08 Дек 2018 11:00
от biro
Хибридът бърза да затопли катализатора. Но и слоу до някъде е прав. Загряването на мотора е приоритет само ако климатроника е включен и зададената температура е по-висока от тази в купето.

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Публикувано на: 08 Дек 2018 11:12
от veso_hds
Данчо питаше дали му е нормален разхода.Категорично-не.При студен двигател,през зимата, градско, може да гори 10, че и повече.Но на магистрала със скорост 100-120км/ч това е прекалено много.Като за начало направи диагностика и виж основни параметри-дюзи,scv и др.

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Публикувано на: 08 Дек 2018 11:55
от WoLF
За разхода ма Данчо, може и да е нормален... за него. Много зависи как го кара, но като цяло е една идея висок ermm.gif

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Публикувано на: 08 Дек 2018 16:24
от BOz
slowtraveler написа: 07 Дек 2018 19:58 Напротив - бърза да загрее мотора и да го докара до нормална температура..
Напротив. Хибрида основната му цел е да загрее катализатора до работна температура, в която той може да си изпълнява задължението. Това му е първата и основна задача. След като го загрее до определено ниво, тогава гаси двигателя, където като температура на антифриза да речем е далеееко от "нормалната" такава.

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Публикувано на: 08 Дек 2018 16:39
от slowtraveler
Забравяте, че повечето хибриди са с електрическа водна помпа и може да ограничат или директно да изключат потока антифриз през двигателя, като така двигателя си е загрят за минута-две... Катализатора би трябвало да е загрял под минута.... Но и също толкова бързо да изстива...