Страница 46 от 46

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 23 Авг 2021 00:50
от skydiver
ufer написа: 22 Юли 2021 08:44 Разходът на масло се влияе единствено от износването на сегменти (цилиндри), :thumbsup: гумички на клапани и някоя и друга гарнитура...
Както и понякога от качеството на самото масло и пробегът му. :thumbsup:

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 23 Авг 2021 08:37
от ufer
morfei1 написа: 29 Апр 2021 10:11докато
Колега, не се престаравай много с промивките, защото са много агресивни и могат да ти продухат някоя гарнитура...

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 23 Авг 2021 22:47
от vfr800
iazo написа: 21 Юли 2021 20:38 Здравейте! Искам да попитам, как се отразява и дали въобще се отразява наличието на газ на горенето на масло от двигателя. Имам намерение да сложа газов инжекцион на моя Авенсис т25, 1.8 zz-fe, който подхарчва масло 2-3 литра масло на 10 000 км. Един от майсторите ми каза, че разхода на масло теоритично би следвало да намалее - не ми даде обяснение защо. Моля за мнение
На теория е възможно да се отрази. Вероятно разходът , който визирате се завишава след първите 5000 километра. Фактът, че колата ще работи на газ означава, че маслото няма да се цапа толкова, което би следвало да запази качеството му за по-дълго време. Следователно е възможно една идея разхода да се намали. Разбира се всичко това е на теория, но ще се радваме да споделите резултат :)

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 14 Сеп 2021 19:56
от iazo
vfr800 написа: 23 Авг 2021 22:47
iazo написа: 21 Юли 2021 20:38 Здравейте! Искам да попитам, как се отразява и дали въобще се отразява наличието на газ на горенето на масло от двигателя. Имам намерение да сложа газов инжекцион на моя Авенсис т25, 1.8 zz-fe, който подхарчва масло 2-3 литра масло на 10 000 км. Един от майсторите ми каза, че разхода на масло теоритично би следвало да намалее - не ми даде обяснение защо. Моля за мнение
На теория е възможно да се отрази. Вероятно разходът , който визирате се завишава след първите 5000 километра. Фактът, че колата ще работи на газ означава, че маслото няма да се цапа толкова, което би следвало да запази качеството му за по-дълго време. Следователно е възможно една идея разхода да се намали. Разбира се всичко това е на теория, но ще се радваме да споделите резултат :)
След около 3000 изминати километра на газ смея да кажа, че промяна към по-добро няма, като се задълбочават нещата се задълбочават и мисля да мина към вариант ремонт или нов двигател. Има ли колега, който е правил това наскоро(2020-2021) в София, за да сподели колко излиза като цена, с всичките му условности, че като се отвори двигателя може да изключат още 100 непредвидени неща за ремонт/подмяна. Чудя се дали не е вариант за изцяло нов двигател втора употреба, като такъв необорудван от голяма морга ми предлага за 1500 лева на уж 65 000 км реални ..с труда за подмяна и транспорт ще се върже над 2.2 най-малко

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 14 Сеп 2021 21:30
от Carcharoth
Оле майко!Добре,че не си купих vvti guns.gif !Явно след 2000-та година автомобилостроенето е навряно в г**а си.Не е нормално това!

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 14 Сеп 2021 21:35
от slowtraveler
Що за странен извод?! Да се каже, че 20 годишен двигател е калпав защото гори масло ми се струва прекалено... Двигателя се износва при работа... Винаги, и независимо от марката и модела... Преглежда се, диагностира се, и ако е икономически ефективно - се ремонтира..

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 15 Сеп 2021 08:14
от urb
Аз пък си карам и наливам по 200-300 грама на 1000 километра и си свиркам. Вече 5 години и над 80 000 километра. Нищо му няма на двигателя. Аудито ми не гореше масло, но имаше доволно други проблеми. Опела гореше повече масло и пак имаше и други проблеми. Не виждам голяма драма в доливането на малко масло, а то не е и скъпо - 15 лева литъра при мен.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 15 Сеп 2021 09:30
от idolism
Здраввйте, нов Тойота собственик съм и разбрах за проблема с горенето на масло след като купих Авенсис 1.8 (2003). Но, понеже не разбирам нищо по темата, въпросът ми е дали като се гори това масло е нормално да излиза сивкаво-син пушек при форсиране?

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 15 Сеп 2021 11:16
от nov
urb написа: 15 Сеп 2021 08:14 Аз пък си карам и наливам по 200-300 грама на 1000 километра и си свиркам. Вече 5 години и над 80 000 километра. Нищо му няма на двигателя. Аудито ми не гореше масло, но имаше доволно други проблеми. Опела гореше повече масло и пак имаше и други проблеми. Не виждам голяма драма в доливането на малко масло, а то не е и скъпо - 15 лева литъра при мен.
Колега ти хубаво си свиркаш ( аз лично не бих се примирил да имам японски автомобил бензинов - там, където са най-силни и да доливам по 2-3 литра масло на 10к., но това е въпрос на личен избор), ама с това доливане не мислиш ли, че е...ш майката на катализатора, един така, като теб свирчо само, че с Пежо долива по литър и половина на 10к. отиде на ГТП вчера, колата му е Евро 4 и му казали, че въобще не покрива нормите за Евро 4 и догодина тая кола НЯМА да мине преглед. Та вариантите на него специално са му два - ремонт на мотора или продаване на колата и да си блъска главата следващия с прегледа. Ясно е, че става въпрос за пари, тъпото е , че копираме от запада всичко само не и доходите им. Много засилиха нещата с прегледите. Другото странно нещо пак от вчера е, че Ауди 80 Б3 на 30 и кусур години с горене на масло си мина прегледа, като пич щото било Евро 1 категория и то там няма кола, която да не покрие категорията. А в талона, като ти пише Евро4 или 5 или 6 не покриваш ли нормите и го загазваш, което е страшно тъпо. Тоест един Аурис Евро 6в ако гори макар и малко масло и не покрие Евро 6в не минава преглед, а Опел КаТЕТ на 40 години минава ГТП. Смешна работа.

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Публикувано на: 15 Сеп 2021 11:46
от slowtraveler
nov написа: 15 Сеп 2021 11:16 А в талона, като ти пише Евро4 или 5 или 6 не покриваш ли нормите и го загазваш, което е страшно тъпо.
А имаш ли отстъпки в данъка според еврокатегорията? Ако не поддържаш автомобила си, твърдиш, че е Евро6, плащаш данъци като за Евро6, ама автомобилът ти не отговаря на това- защо ГТП трябва да потвърди 'измамата'? Кое е тъпото в това да не премине ГТП при условие, че не отговаря на данните в талона?
Опел на 40г ще мине отвсякъде, защото е Ретро - единици са останали, и си отговаря на декларираното - няма 'евростандарт'...

А относно 'проблема с горене на масло - темата е от десетилетие... ТОГАВА бе проблем, който бе решен в онези години...
Така, че смятам за разумно тази тема да се заключи, защото:
1. Проблемът бе инцидентен и при нови автомобили. Внезапно увеличаваше разхода на масло до 1-2л/1000км заради запекли сегменти
2. Проблемът се решаваше гаранционно и успешно - след подмяната на 'дефектните' части не се проявяваше отново
С това въпросът е приключил.... Проблемите двигатели отдавна или са бракувани, или отремонтирани... Т.е. отдавна няма 'типичен за марката/даден двигател проблем'...
Ако се загледате в темата - от години в нея се пише само за 'разход при износени двигатели', а не внезапно увеличаване разхода (до огромен) на нов автомобил (заводския дефект)...

Затова и не смятам за коректно вече да се пише 'разбрал за проблема с горенето на масло на Тойотските двигатели' - това вече съвсем не е свързано с конкретен двигател, модел, марка и т.н....
'Проблемът с горенето на масло' е ТИПИЧЕН за ВСИЧКИ МОДЕЛИ И МАРКИ с износени двигатели... А в случая говорим за двадесетгодишни двигатели - колкото и да са пазени - няма как да не са износени... :thumbsup: