Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
Добро утро!
Мисля,че има DPF и се съгласявам с Вас.
Не обичам да водя спорове,които няма да доведат до категорично изясняване на въпроса.
Хубав неделен ден желая!
Мисля,че има DPF и се съгласявам с Вас.
Не обичам да водя спорове,които няма да доведат до категорично изясняване на въпроса.
Хубав неделен ден желая!
Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
Абсолютно си прав!
Акорда-а тръгваше много смело и ускоряваше като стрела още от съвсем ниски обороти!
Тази не иска
и създава усещането за адски пенсионерска кола.
Каква е причината не знам?!
Акорда-а тръгваше много смело и ускоряваше като стрела още от съвсем ниски обороти!
Тази не иска

Каква е причината не знам?!
Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
Колеги ще попитам тук за да не отварям нова тема за този незначителен въпрос.
Ако някой още я чете,нека ми отговори при добро желание.
Колата е Avensis t25 D-4D 2008 год.
Как да си регулирам нивото на осветеност на таблото?
В инструкциите за потребителите пише изведете знака с кубчетата за нивото на осветеност и след това регулирайте.
Добре де,ама аз след многобройно препрочитане и проби не мога да го изведа!
Как се случва това?
Благодаря!
Ако някой още я чете,нека ми отговори при добро желание.
Колата е Avensis t25 D-4D 2008 год.
Как да си регулирам нивото на осветеност на таблото?
В инструкциите за потребителите пише изведете знака с кубчетата за нивото на осветеност и след това регулирайте.
Добре де,ама аз след многобройно препрочитане и проби не мога да го изведа!

Как се случва това?
Благодаря!
Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
При пуснати фарове се регулира, бутончето се бамира на самия километраж.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 111
- Регистриран: 06 юли 2018 15:16
- Репутация: 23
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp
Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
Колега,
Относно вървежа има нещо, което се сещам и ще може сам да провериш.
Търси тук за едно тънко откачено маркуче. Това е управлението на геометрията на турбото. Може да се откачи неволно, когато се сваля капака на мотора.
Когато при мен беше откачено, колата се държеше точно както описваш поведението на твоята - пенсионерско
Относно вървежа има нещо, което се сещам и ще може сам да провериш.
Търси тук за едно тънко откачено маркуче. Това е управлението на геометрията на турбото. Може да се откачи неволно, когато се сваля капака на мотора.
Когато при мен беше откачено, колата се държеше точно както описваш поведението на твоята - пенсионерско

Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
Благодаря много и на двама Ви!
Утре ще пробвам и двете неща и ще пиша дали съм успял,както и за маркучето.
Преди много години (в моята младост) имах Fiat Tipo diesel и сега се сетих,че имаше точно същият проблем и не вървеше.Оказа се точно извадено маркуче,което управлява нещо си по турбината. Не искам да Ви казвам що неща смених и колко пари дадох докато го открие един майстор.
Ще се опитам още веднъж да опиша:
Любимата ми марка е Honda,до сега съм карал доста модели Honda и както знаете бензиновите двигатели на същата марка искат доста високи обороти за да вървят.Е тази е все едно карам бензинова Honda!
Няма ли обороти е като спъната. Не може diesel,даже и с турбина да е толкова спънат при ниските обороти!
То не че при високите е кой знае какво ама айде...
Хубава вечер!
Утре ще пробвам и двете неща и ще пиша дали съм успял,както и за маркучето.
Преди много години (в моята младост) имах Fiat Tipo diesel и сега се сетих,че имаше точно същият проблем и не вървеше.Оказа се точно извадено маркуче,което управлява нещо си по турбината. Не искам да Ви казвам що неща смених и колко пари дадох докато го открие един майстор.
Ще се опитам още веднъж да опиша:
Любимата ми марка е Honda,до сега съм карал доста модели Honda и както знаете бензиновите двигатели на същата марка искат доста високи обороти за да вървят.Е тази е все едно карам бензинова Honda!
Няма ли обороти е като спъната. Не може diesel,даже и с турбина да е толкова спънат при ниските обороти!
То не че при високите е кой знае какво ама айде...
Хубава вечер!
Последна промяна от limona на 14 май 2022 01:07, променено общо 1 път.
Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
Първият проблем е решен!
Регулира се чрез бутончето на оборотомера-това ме е бъркало до сега.
Благодаря на iovkito!
За маркучето ми дайте малко време и ще пиша.
Регулира се чрез бутончето на оборотомера-това ме е бъркало до сега.
Благодаря на iovkito!
За маркучето ми дайте малко време и ще пиша.
-
- Мнения: 59
- Регистриран: 27 май 2018 20:09
- Репутация: 8
- Местоположение: Пловдив
Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
Почисти EGR ще живне в ниските. Аз го почистих преди 3 дни и сега е доста по-добре. Даже дюзите, които се чуваха от 1500-2000 оборота вече не чукат, явно не е достигал въздух. Моята е на реални 160 000 км и никога не беше чистен, доста въглища извадих. Иначе след 2000 оборота си беше ракета ама моята е 2.2 150 к.с.(вече са повече де ама и като бяха 150 си вървеше доволно) Ако изчистиш и колекторите ще се усети още повече.
Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
То и този EGR предполагам,че никога не е чистен!
Ще пробвам и това,защото съм убеден,че нещата не са както трябва.
Можете ли да постнете линк или каквото и да било, къде е този EGR,трудно ли се сваля,как се чисти и т.н.
Не можах да се науча как се ползва търсачката-знам,че това ще ми кажете.
Благодаря!
Ще пробвам и това,защото съм убеден,че нещата не са както трябва.
Можете ли да постнете линк или каквото и да било, къде е този EGR,трудно ли се сваля,как се чисти и т.н.
Не можах да се науча как се ползва търсачката-знам,че това ще ми кажете.
Благодаря!
-
- Мнения: 111
- Регистриран: 06 юли 2018 15:16
- Репутация: 23
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp
Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
Ммм да, това си мисля: viewtopic.php?t=16357
Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
Здравейте отново!
Както обещах,пиша след като проверих за въпросното маркуче,както ме посъветва Г-н IvoKrastev.
Ходих в сервиз и там провериха,маркучето си е на мястото.
Майстора (който е мой приятел),каза,че според него колата върви,даже много
и каза същото,което каза
Г-н Iovkito,че ако елиминирам DPF филтъра и намеря къде да ми сложат стария софтуер колата ще тръгне още повече.Каза също,че ако е извадено въпросното маркуче няма да върви и във високите обороти.
Както и да е,това само като информация ако някого го интересува.
Сега,за да продължавам да си питам,ще попитам още нещо,с молбата да не ме хулите за това
!
Просто си задавам незначителни въпроси от любопитство и моля,никой да не се чувства длъжен да ми отговаря!
Когато колата не е на контакт при мен изгасва цялото арматурно табло, включването и борд компа ,на който е часовника.Ако искам да видя колко е часа трябва да дам колата на контакт за да светне цялото табло,борд компа и часовника.
Прилагам снимка на друга кола,на която при несветещо арматурно табло,борд компа,съответно и часовника светят.
Това въпрос на настройки ли е и ако е как става?!
Колата ми е с навигация,има ли Bluetooth?
Има ли възможност (заради закона в Бг.да се кара и през деня на фарове) същите да се включват автоматично при стартиране на двигателя например?
Благодаря Ви отново!
Както обещах,пиша след като проверих за въпросното маркуче,както ме посъветва Г-н IvoKrastev.
Ходих в сервиз и там провериха,маркучето си е на мястото.
Майстора (който е мой приятел),каза,че според него колата върви,даже много

Г-н Iovkito,че ако елиминирам DPF филтъра и намеря къде да ми сложат стария софтуер колата ще тръгне още повече.Каза също,че ако е извадено въпросното маркуче няма да върви и във високите обороти.
Както и да е,това само като информация ако някого го интересува.
Сега,за да продължавам да си питам,ще попитам още нещо,с молбата да не ме хулите за това

Просто си задавам незначителни въпроси от любопитство и моля,никой да не се чувства длъжен да ми отговаря!
Когато колата не е на контакт при мен изгасва цялото арматурно табло, включването и борд компа ,на който е часовника.Ако искам да видя колко е часа трябва да дам колата на контакт за да светне цялото табло,борд компа и часовника.
Прилагам снимка на друга кола,на която при несветещо арматурно табло,борд компа,съответно и часовника светят.
Това въпрос на настройки ли е и ако е как става?!
Колата ми е с навигация,има ли Bluetooth?
Има ли възможност (заради закона в Бг.да се кара и през деня на фарове) същите да се включват автоматично при стартиране на двигателя например?
Благодаря Ви отново!
- gimara
- Мнения: 1240
- Регистриран: 27 фев 2014 18:56
- Репутация: 216
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1.8, 2008
Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
Като затворите вратите на тази друга кола, изгасва ли?
Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
За фаровете има писано. Ти ще ги включиш автоматично много лесно обаче няма да си виждаш таблото и лампичките на бутоните, например дали е включен климатика.
Лепваш изолирбанд на сензора за слънце, включваш фаровете на Auto и те светеат при включване на контакт.
Лепваш изолирбанд на сензора за слънце, включваш фаровете на Auto и те светеат при включване на контакт.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- gimara
- Мнения: 1240
- Регистриран: 27 фев 2014 18:56
- Репутация: 216
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1.8, 2008
Avensis t25 2.0 D-4D 126 PS много тромава?!
И това се оправя лесно, с още едно реле.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта