Toyota Yaris 1.3 vvt-i P2 vs P3 возия

sleer
Мнения: 1
Регистриран на: 18 Фев 2019 11:55
Местоположение: Sofia

Toyota Yaris 1.3 vvt-i P2 vs P3 возия

Мнение от sleer » 18 Фев 2019 12:01

Здравейте,
Предстои ми да си взема ярис. Колебая се дали да инвестирам в по-новия модел след 2011-та. Нямам опит и впечатления от ярисите, затова бих искал да разбера какво е нивото на комфорт при извънградско - ниво на шум, мощност при изпреварвания, изкачвания?

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Toyota Yaris 1.3 vvt-i P2 vs P3 возия

Мнение от slowtraveler » 18 Фев 2019 14:16

Колега, съветът ми е да направиш тест-драйв, защото отговорите на поставените въпроси е чисто субективен..
Лично аз бях учуден от добрия комфорт на по-новия модел за такъв тип автомобил (имахме дизел)... Но това не значи, че е нещо космическо - самият тип автомобил не предразполага комфорт като например S класа :)
Затова - тест драйв и слагане всичко на 'личния кантар' - устройва ли те или не те устройва...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Оги
Мнения: 1093
Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
Местоположение: Пазарджик
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 4 пъти

Toyota Yaris 1.3 vvt-i P2 vs P3 возия

Мнение от Оги » 20 Фев 2019 14:31

2008-ма 120 х.км. SOL - шумна е колкото са шумни гумите и пътната настилка. През лятото с Дънлоп блу резпонз почти не се чува, през зимата с Нокиан WRD3 особено над 100 ръмжи като мечка. Ако стъклата са затворени става. При нас се ползува предимно за къси пътища и 87-те коня вършат доволно работа за нормално движение. За дълги пътища става с малко забележки. При скорости 100 и 140 почти няма разлика ако не погледнеш дисплея. Купето е високо и се сяда и става от седалките уникално лесно. /Аз съм с дископатия и оценявам това високо/ Удобни са общо взето. При ниски скорости обаче друса като лагерна количка и клати. Багажника е малък, но задните седалки се местят напред и обръщат лесно. Седящите отзад имат облегалки на главите, които ако не са вдигнати им причиняват ишиас по средата на гърба. Но като са вдигнати пък е о.к, освен че облегалките са с 2 наклона. Волана се вдига и сваля и се мести напред и назад. По-леко въртене и като цяло управление на кола не знам да има. Като джойстик е. Единствено за да отдели съеденителя педала трябва да се натисне в ламарината под него, и това става лесно с изграждането на навик.
Миналата година пътувахме 3-ма 500 км/ден с 2-3 почивки. Това обаче за 4 или 5 души /пълноразмерни имам предвид/с багаж би било мъчение. Не ми е липсвала мощност или удобство, но може да се пътува по-добре не само с S-класа.
Ако дългите пътища са често и са над 100-150 км по-добре се ориентирай към Корола или Аурис.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Toyota Yaris 1.3 vvt-i P2 vs P3 возия

Мнение от LEXUS » 20 Фев 2019 19:19

Трябва да се има предвид,че този Ярис е доста висок, едно,че прилича на табуретка и второ, че и на пътя би се държала като самоходна табуретка, клатене при неравности, което е много нервиращо. Малък багажник и аз бих отбелязал, но практично е, че задната седалка може да се мести по-напред,с което се осигурява повече място в багажника. Аз като прочетох колите на колегата,писал преди мен, Корола Е11 от 98-ма година е много по-пълноценен автомобил.Дори не бих ги сравнявал. По всичко е по-добра, даже съм уверен,че не харчи повече гориво, въпреки че е много по-голям и просторен автомобил - по-ниска, по-широка, с много голям багажник, по-тих двигател.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 52 госта