Мнения и съвети за Камри XV40 2,4 Автомат

Отговори
Потребителски аватар
nov
Мнения: 399
Регистриран: 28 яну 2007 19:15
Репутация: 6
Местоположение: Ловеч

Мнения и съвети за Камри XV40 2,4 Автомат

Мнение от nov » 25 апр 2018 09:16

Колеги интересува ме как е , като поддръжка този автомобил, двигателя със 164 к.с.надежден ли е, четох, че бил с верига.Автоматика как се държи и най-вече има ли проблеми с газта? Лесно ли се намират части за него, доста рядък автомобил е за Европа? Някой ако има такава може да сподели основните разходи. Данъка ще е около 300 лева, а каското сигурно под 800. Окачването държи ли по нашия лунен пейзаж. Сервизите на Тойота, могат ли да се справят с евентуален ремонт по двигател или скоростна кутия в България?

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 13864
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 488
Местоположение: Варна
Автомобил: Джип Гранд Чероки 2014/3.0CRD

Мнения и съвети за Камри XV40 2,4 Автомат

Мнение от slowtraveler » 25 апр 2018 11:33

Приятел имаше такова... Абсолютно безпроблемен.
Само му сменя окачването през 150х.км :)
Возеше като лодка. Проблеми с двигател и автоматик - никакви... Врътна му май над 350х.км...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
nov
Мнения: 399
Регистриран: 28 яну 2007 19:15
Репутация: 6
Местоположение: Ловеч

Мнения и съвети за Камри XV40 2,4 Автомат

Мнение от nov » 25 апр 2018 11:51

slowtraveler написа: Приятел имаше такова... Абсолютно безпроблемен.
.
Точно това ми трябваше :) Дано могат да се понасят и с КАДЪРНО монтирана газ.

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 13864
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 488
Местоположение: Варна
Автомобил: Джип Гранд Чероки 2014/3.0CRD

Мнения и съвети за Камри XV40 2,4 Автомат

Мнение от slowtraveler » 25 апр 2018 12:23

За газта не мога да помогна - приятеля караше само на бензин, но бе учуден от икономичността - все пак 'корабът' си е голям, а му даваше напълно поносим разход, въпреки, че разходът никога не му е бил приоритет (точни стойности не си спомням)...
Но все пак говоря за закупен нов и експлоатиран само от един човек автомобил без ПТП и т.н....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
nov
Мнения: 399
Регистриран: 28 яну 2007 19:15
Репутация: 6
Местоположение: Ловеч

Мнения и съвети за Камри XV40 2,4 Автомат

Мнение от nov » 25 апр 2018 12:52

Ще търся да покарам една такава да видя как се справя автомата с тежкото купе и не толкова мощния двигател откъм конски сили. По въртящ момент са на едно с Аудито, но тук имаме автомат и няма турбо, докато пък при мен куатрото дърпа от мощността, така, че може и да са на кантар. Някой случайно дали знае клапаните пак ли са с тънки стебла, като на Авнсис 2 ввт-и и да има нужда от система за омасляване?

strahomen1
Мнения: 62
Регистриран: 13 яну 2013 19:49
Репутация: 4
Местоположение: Габрово

Мнения и съвети за Камри XV40 2,4 Автомат

Мнение от strahomen1 » 25 апр 2018 17:04

За статистиката -имах чувството,че повече от половината таксита в Дубай са такива.Возих се на две такива.Едното беше на 440к,другото на 580к км.Страхотна возия и приятен автомат.Наложи се два пъти да ускори по-бързо и мисля,че си беше задоволително за съотношението двигател -купе.Някакси не ми се занимаваше да ги разпитвам как им гори.Много църни бяха и двамата шифьори!! Там са си само на бензин ,по разбираеми причини! smile.gif
Carina 4AFE - 1994
Corolla 4EFE - 1998
Prius 2011

Потребителски аватар
e 10
Мнения: 485
Регистриран: 10 мар 2015 10:44
Репутация: 82
Местоположение: Ловеч

Мнения и съвети за Камри XV40 2,4 Автомат

Мнение от e 10 » 25 апр 2018 19:31

Камрито си е кола отвсякъде и е един от най-добрите модели на Тойота, но прочети за Камри XV 30 няколко теми под твоята относно мерните единици, че да не се возиш постоянно с калкулатора :D .
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г.

Потребителски аватар
nov
Мнения: 399
Регистриран: 28 яну 2007 19:15
Репутация: 6
Местоположение: Ловеч

Мнения и съвети за Камри XV40 2,4 Автомат

Мнение от nov » 25 апр 2018 20:56

Четох темите, мисля , че при модела, който ме интересува може софтуерно да се промени на европейски мерни единици. Ако не може, честно казано не ме притеснява, би ме дразнило, но не би повлияло на избора ми за кола.

Потребителски аватар
nov
Мнения: 399
Регистриран: 28 яну 2007 19:15
Репутация: 6
Местоположение: Ловеч

Мнения и съвети за Камри XV40 2,4 Автомат

Мнение от nov » 11 май 2018 16:07

Сега звънях за един лекс - Ай ес 250 бензин автомат 2007 208 коня, но след разговор със специалисти в бранша, едни от най-големите в София може би оттам ми казаха, че тази кола на газ не ставала, била с някакво директно впръскване. Някой може ли да се произнесе по въпроса, че тоя Лекс не ми излиза от главата? С Камри-то на което също съм хвърлил око дали е пак такова положението, защото гледам че 2,4 мотора има няколко разновидности 152,164 коня. Ако не стават за газ, няма да има смисъл да си взимам такива автомобили. При Камри същия ли е мотора както при Авенсис 2 от последните години имат един 2,4 бензини, за който знам, че не става на газ също?
P.S: Сега говорих и с друг много голям сервиз за България, оттам потвърдиха, че на Лексъс не става газ, но за Камри-то, което искам нямало проблем защото било многоточково впръскване, като там имало вариант след 2000 оборота да довпръсква и бензин ( което не ме устройва категорично) или монтаж на Флашлюб и двете са с цел предпазване на клапаните. Уредбата на втората фирма за Камри започва от 1250 лева, като ако има монтаж на бутилката на резервната гума цената се повишава мисля с още 50 лева и ако зареждането е изведено до това на бензина също се оскъпява с между 20 и 80 лева. Всичко това го пиша ако някой друг се заинтересува да има някаква информация предвид.

Двигателист
Мнения: 134
Регистриран: 13 окт 2008 23:32
Репутация: 31
Местоположение: София

Мнения и съвети за Камри XV40 2,4 Автомат

Мнение от Двигателист » 13 май 2018 22:52

Двигателят си е като на авенсис т25, макар аз колко и да търсих не намерих двулитров Авенсис с НЕдиректно впръскване, въпеки че би трябвало да ги има. Всичко беше D4. На камрито е като 2.4 от авенсис т25, но с впръскване в колектора. Все пак, като сложиш газ пусни една пластина на клапаните и ако е необходимо смени някой повдигач/чашка, така че да си докараш правилен луфт (особено на изпускателните) и да знаеш, че започваш от нулата. Знам, че е трудоемко, но е по-лесно от свалянето на глава и смяна на клапани, ако някой прегори после поради малка хлабина.

Потребителски аватар
nov
Мнения: 399
Регистриран: 28 яну 2007 19:15
Репутация: 6
Местоположение: Ловеч

Мнения и съвети за Камри XV40 2,4 Автомат

Мнение от nov » 14 май 2018 07:52

Тъпото е, че около мен където спомена за Камри и гледат, като да са видели голям камък. Та все още не знам кой ще може да направи необходимите хлабини/луфтове на клапаните, въпреки, че принципа едва ли ще е по-различен от този на Авенсис например.Но да дойде момента , ако трябва до Габрово или Търново ще отида не е проблем.

LFK
Мнения: 1
Регистриран: 28 май 2018 09:50
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Camry 2007

Мнения и съвети за Камри XV40 2,4 Автомат

Мнение от LFK » 28 май 2018 09:58

Здравейте колеги, случвало ли се е на някой от вас, при по-рязко натискане на газта (при изпреварване например) педалът да потъне нежелателно докрай? Знам, че Тойота изтегли и смени части на над 3.5 млн автомобили (вкл Camry) преди години поради подобен проблем причинен от постелката, но в случая вече съм сигурен, че не е това проблемът (след първият път я махнах). Колата е Toyota Camry 2007 и довчера не съм имал никакви проблеми с нея за 2 години. Дросел/вакуум/електроника - как мислите?

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 3 госта