АВЕ спирачни дискове-компромисно решение
Публикувано на: 19 Май 2021 22:21
Искам да споделя лично впечатление за дадената марка полски дискове, за да може всеки да си прецени какво да очаква ако монтира такива на автомобила си.
Карах една година с тях, добре, че ремонтират магистрала Тракия и не карам само тази кола...
По препоръка на познат човек ги купих, защото той е карал с такива и е продал доста,а нямаше наличност от премиум марката, която мога да купя с отстъпка.
При монтирането измерих биенето на дисковете, стойностите бяха 2-3 и 5-6 стотни, докато не ги изхвърлих нямах проблеми със спираме и тресене при спиране, държаха се много добре.
Проблемите са, че вътрешния диаметър на диска е малко по-голям от размера на главината, не съм го мерил, но тропа при радиално разклащане. Дисковете са без баланс и отливката е несиметрична. Външната част на вентилирания диск от към гумата има разлика в дебелината от 1.5 до 2 мм. Заради това съм правил 5 ненужни баланса на гумите, 3 от тях на новите летни, които сложих скоро. Над 120 км/ч се получаваше тресене като от баланс, което се усилва при 150 и не спира при по-висока скорост. На място, подпряна на трупчета тресе и на 80-85 км/ч и след това е както в движение, след 120.
Сложих старите дискове, които бяха само по-тънки, отколкото трябва и тресенето изчезна. След това вдигнах 300 на място, без гумите разбира се.
Така че, който кара 100-110 и не вдига повече ще е ок с такива дискове.
Мисля, че повечето евтини марки не се балансират при производството, но ако е съчетано с крива отливка положението е много зле. Може само аз да съм нямал късмет с тях, но едва ли.
Качествените дискове имат баланс.
Карах една година с тях, добре, че ремонтират магистрала Тракия и не карам само тази кола...
По препоръка на познат човек ги купих, защото той е карал с такива и е продал доста,а нямаше наличност от премиум марката, която мога да купя с отстъпка.
При монтирането измерих биенето на дисковете, стойностите бяха 2-3 и 5-6 стотни, докато не ги изхвърлих нямах проблеми със спираме и тресене при спиране, държаха се много добре.
Проблемите са, че вътрешния диаметър на диска е малко по-голям от размера на главината, не съм го мерил, но тропа при радиално разклащане. Дисковете са без баланс и отливката е несиметрична. Външната част на вентилирания диск от към гумата има разлика в дебелината от 1.5 до 2 мм. Заради това съм правил 5 ненужни баланса на гумите, 3 от тях на новите летни, които сложих скоро. Над 120 км/ч се получаваше тресене като от баланс, което се усилва при 150 и не спира при по-висока скорост. На място, подпряна на трупчета тресе и на 80-85 км/ч и след това е както в движение, след 120.
Сложих старите дискове, които бяха само по-тънки, отколкото трябва и тресенето изчезна. След това вдигнах 300 на място, без гумите разбира се.
Така че, който кара 100-110 и не вдига повече ще е ок с такива дискове.
Мисля, че повечето евтини марки не се балансират при производството, но ако е съчетано с крива отливка положението е много зле. Може само аз да съм нямал късмет с тях, но едва ли.
Качествените дискове имат баланс.