Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Аватар
nico_dechev
Мнения: 6
Регистриран на: 09 Яну 2020 06:40
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Corolla XI 2013

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Мнение от nico_dechev » 30 Дек 2020 20:43

Здравейте, интересно ми е дали е възможно визуалното преобразуването на Corolla e160/170 от първоначалната версия(2013-2014г), към фейслифт (2015-2019г)? Предницата при фейса е доста по модерна и европейски изглеждаща, има ли и други, които се интересуват от подобна тема?

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Мнение от Kiki » 31 Дек 2020 18:08

Дано не е като при Авенсис Т25 преди и след фйса, защото нещата са сложни. При него трябва да се сменят фаровете, калниците, бронята, решетката и капака.
При Аурис-а, ако фаровете са различни, ще е същата работа.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
mapamop
Мнения: 3989
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Мнение от mapamop » 31 Дек 2020 18:50

Чисто визуално ми се струва че май има и лека разлика в стоповете. Мое мнение по снимки. Там не съм сигурен как се сменя стоп с друга форма без да се реже купето. Това ако гоним цялостна визия на фейслифта и първото е вярно. Иначе си я има и опцията "катърче".
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
nico_dechev
Мнения: 6
Регистриран на: 09 Яну 2020 06:40
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Corolla XI 2013

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Мнение от nico_dechev » 01 Яну 2021 18:04

Определено при преднцата всичко се сменя, но дали съвпадат точките на монтаж към самата рама?! Доколкото, задницата на фейса има два вида стопове, единият е същия като префейса, другия в лед но по форма са идентични

dracunculus
Мнения: 1206
Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
Местоположение: Deutschland
Благодарил/а: 54 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Мнение от dracunculus » 02 Яну 2021 13:28

А да попитам нещо- защо искаш да правиш тези промени? Всмисъл.... ще дадеш хиляди лева за някава промяна, която освен някаква козметична страна, нищо друго не би донесло.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
-> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html

Аватар
peterhr
Мнения: 581
Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
Местоположение: София
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Мнение от peterhr » 02 Яну 2021 16:32

Такъв тип промяна би "подмладил" една кола ако е примерно 10-15 годишна. Ако има много по моргите, да е пълно с евтини части.
Но тази Корола още е нова и ме съмнява да има много бройки на пазара за части. Ако един фар или стоп е 300лв - то не е много изгодно икономически.

Отпред - фаровете може и да са едно към едно, като там няма смисъл да сменяш нищо. Бронята е различна. Отзад - светодиодните стопове на външен вид изглеждат пак едно към едно по форма с тези преди фейса. Отделно, че има фейслифтови Короли (по-нисък клас), които отзад са с крушки. Така че вероятно нищо друго освен предна броня и задни стопове няма да е нужно.

Ако намериш някъде части пиши (може и на ЛС) къде точно е колата донор и какво ниво на оборудване (ако има информация), че аз много искам електрически прибиращи се огледала. Ама цената още е прекалено висока.

ПП: Сега се сешам, че фаровете отпред са различни по дизайн. Преди фейса - мигача е по-ясно видим и е по-голямо мястото за него. Отделно и са разместени дневните светлини и мигача (кое е отгоре и кое отдолу) преди и след фейслифта. Така, че трябва да се сменят и предни фарове.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Мнение от iovkito » 02 Яну 2021 17:08

На паркинга на тойота до моята рав4 беше спряла една 2016-та, фейслифт. Загледах се, за да видя какви са разликите. На задните светлини имаше едно ръбче, което е в противоположната посока. Заради него се сменя задължително багажникът. Ако краищата им са еднакви, страничните панели остават същите. Отпред се сменят задължително калници, фарове, броня и преден капак. Реално, такъв фейслифт си струва, ако някой ти подари една кола с премазан таван примерно, а другите части са здрави. Но таваните ги има като резервна част, затова и това е малко вероятно. :)
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
nico_dechev
Мнения: 6
Регистриран на: 09 Яну 2020 06:40
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Corolla XI 2013

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Мнение от nico_dechev » 04 Яну 2021 00:57

Араби и индийци са заляли тубата с подобни трансформации , не че съм от хората, които ще си разглобят веднага колата пред блока за такова нещо ( ако беше така щях да карам бмв) по-скоро имам интерес и мааалко желание. Също, ако говорим само за фарове, броня и решетка, то олх има достатъчно донори и след една боя и продаване на излишните части, то ъпгрейда може и да е ммм... смислен :D.

dracunculus
Мнения: 1206
Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
Местоположение: Deutschland
Благодарил/а: 54 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Мнение от dracunculus » 04 Яну 2021 07:14

Колега, всеки сам си решава. Ако си технически ентусиаст и го правиш заради хобито- евала, давай :thumbsup: Но рационално не е в никакъв случай. Идея си нямам колко ти е стара колата и в какъв техн. вид е, но не е ли по-смислено да я продадеш и да вложиш още малко и да си вземеш направо фейслифтовата? Разбира се, ако излиза сметката? Почнеш ли с части от моргите... де да знам, например, ако капак ще се сменя (без да имам идея нужно ли е) се почва едно- взимаш някакъв, който не е удрян, но леко одран, ОК, пребоядисваш го, но ти ръждясва скоро, защото се оказва, че е имал минимална скрита ръжда еди си къде. Просто за мен това е уравнение с много неизвестни! Но това е моята гледна точка. Реши си сам :cheers:
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
-> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта