Здравейте!
Още що купих колата ( Корола D4D 2014г) забелязах, че жабката не се затваря добре от едната страна. Поради това се получават едни вибрации и скърцания, които ми бърка в мозъка. Оказа се, че зъбчето е счупено. Питането ми е, може ли да се свали капака на жабката и да се стигне до пружинката и съответното зъбче? Въобще подлежи ли на ремонт? Жабката я откачам, но до там. Не виждам как мога да сваля предната част на капака, за да се стигне до ключалката и пружинките. Още едно питане имам. Като се дупих около капака на жабката забелязах в ляво едно копче, на което пише SET За какво служи това копче? Прилагам няколко снимки.
Помощ за жабка на Корола 2014г
Помощ за жабка на Корола 2014г
- Прикачени файлове
-
- Това е моята Каролина.
- 67271937_2747968568565925_1033560948952006656_n.jpg (334.99 KiB) Преглеждано 2503 пъти
-
- 70557875_2847586088604172_185921622346039296_n.jpg (34.57 KiB) Преглеждано 2503 пъти
-
- 70366835_2847586141937500_7419441963868356608_n.jpg (22.91 KiB) Преглеждано 2503 пъти
-
- Това е въпросното копче.
- 69911428_2847586228604158_3664274124793970688_n.jpg (35 KiB) Преглеждано 2503 пъти
- mfandakov
- Мнения: 3357
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
Помощ за жабка на Корола 2014г
Копчето ми прилича на бутон за ресетване на TPMS.
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.
- mapamop
- Мнения: 4055
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 286 пъти
Помощ за жабка на Корола 2014г
От снимките гледам, че би трябвало да може да отделиш "тапицерията"/предния панел на жабката от самото "корито" на жабката? Поне на третата снимка се вижда как е отделен ъгъла вдясно и може да се започне от там. Вероятно всичко е на щипки и може би няколко видии по ъглите. Гадая. Утре мога да погледна моята как е устроена, но съм с Авенсис Т25 и не е гаранция че е със същото устройство.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- peterhr
- Мнения: 583
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Помощ за жабка на Корола 2014г
Бутона е точно за нулиране на системата за налягане в гумите. В книжката трябва да е описано в кои случаи се натиска. Честно казано не ги помня, но не се е и налагало.
За разглобяването на жабката. Реално жабката и капак, който се вижда на снимките са едно цяло и се вадят заедно.
На тази снимка:
вдясно се вижда "амортисьорчето". То се отщипва от вратичката. Става с дърпане на страни, т.е. навън към дясната врата.
След като го отщипнеш, вече жабката пада още 10-15 см надолу.
Ще видиш едни ограничители вляво и вдясно, те ще спрат жабката да падне още по-надолу. Ограничителите са на самите стени на жабката (лявата стена и дясната стена).
Стените са сравнително меки и може да се натиснат към средата на жабката и по този начин ограничителите се прибират и може да извадиш изцяло жабката като я дърпаш леко към теб.
Нямам идея заключващия механизъм как може да се ремонтира. Може би може да се поръча нова пластмаса, сигурно може и да се залепи нещо, но чак след като свалиш капака и разглоиш вътрешността му ще може да видиш целия механизъм.
За разглобяването на жабката. Реално жабката и капак, който се вижда на снимките са едно цяло и се вадят заедно.
На тази снимка:
вдясно се вижда "амортисьорчето". То се отщипва от вратичката. Става с дърпане на страни, т.е. навън към дясната врата.
След като го отщипнеш, вече жабката пада още 10-15 см надолу.
Ще видиш едни ограничители вляво и вдясно, те ще спрат жабката да падне още по-надолу. Ограничителите са на самите стени на жабката (лявата стена и дясната стена).
Стените са сравнително меки и може да се натиснат към средата на жабката и по този начин ограничителите се прибират и може да извадиш изцяло жабката като я дърпаш леко към теб.
Нямам идея заключващия механизъм как може да се ремонтира. Може би може да се поръча нова пластмаса, сигурно може и да се залепи нещо, но чак след като свалиш капака и разглоиш вътрешността му ще може да видиш целия механизъм.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта