Въпрос за здравината на стелките при гаранционен Авенсис

Аватар
imthedevil
Мнения: 39
Регистриран на: 08 Май 2014 10:38
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis (2014)
Обратна връзка:

Въпрос за здравината на стелките при гаранционен Авенсис

Мнение от imthedevil » 03 Юни 2019 16:28

Добър ден,

Въпросът ми може да прозвучи смешно, но - интересува ме оригиналните стелки на Тойота до колко са здрави (харесал съм един Авенсис, все още гаранционен, но стелката при шофера е цялата на дупки (като по някакви неведоми пътища същия тоя шофер е успял да пробие и мокета под нея))? Може и да търся под вола теле, знам ли...

IvoKrastev
Мнения: 116
Регистриран на: 06 Юли 2018 15:16
Местоположение: София
Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp

Въпрос за здравината на стелките при гаранционен Авенсис

Мнение от IvoKrastev » 03 Юни 2019 17:10

Има ли значение колко са здрави, щом чак мокета е заминал :D Предишния собственик си е гасил цигарите в краката :D Пък може и някоя мацка да си е била подострила токчетата :D
Майтапа настрана, ако имаш и най-малки съмнения, че колата е била на някой мърляч, по-добре търси нещо друго. Мокета и стелката не са вечни, но са здрави. Някой се е потрудил, за да ги надупчи.
ИзображениеИзображение

Аватар
gimara
Мнения: 1471
Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 31 пъти

Въпрос за здравината на стелките при гаранционен Авенсис

Мнение от gimara » 03 Юни 2019 17:26

imthedevil написа: 03 Юни 2019 16:28 като по някакви неведоми пътища същия тоя шофер е успял да пробие и мокета под нея
И моята е така пред педала на газта. Предполагам, че това става при каране с остри токчета, както е споменал колегата по-горе. Този от който я купих ми беше казал, че предимно жена му я е карала.

Оги
Мнения: 1093
Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
Местоположение: Пазарджик
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Въпрос за здравината на стелките при гаранционен Авенсис

Мнение от Оги » 04 Юни 2019 11:54

Стелката да е проблема на таз кола. Сменя се с поглед и не струва съкровище.

-Иначе обущарите са за е**ане. Щото коват железни токчета на жените. Едни малки...
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;

Аватар
batececo
Мнения: 573
Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
Местоположение: София
Благодарил/а: 190 пъти
Получена  благодарност: 3 пъти

Въпрос за здравината на стелките при гаранционен Авенсис

Мнение от batececo » 04 Юни 2019 13:30

Оги написа: 04 Юни 2019 11:54 Стелката да е проблема на таз кола. Сменя се с поглед и не струва съкровище.
Така е, ама представи си какъв мърляч я е карал (и поддържал). А пък колата ако се кара от жена има ПОНЕ 2 пъти по-голяма амортизация и захабяване. Кара се в права линия винаги, без значение от дупките, високи обороти (късна смяна на предавки), след рязко спиране на червен светофар (те даже спират на късно зелено, преди да светне жълтото) държат спирачката натисната (защо ако си на равно и не е автомат???) и остава отпечатък на диска, като се повишава вероятността за изкривяване на дисковете от различно нагряване + изпичане на накладките. Доста често съединителя се държи винаги натиснат в задръстване, вместо да се изключи от скорост докато чакат (прецаква се "слънцето" на съединителя). Винаги държат средна лента и не подбират бързата лента (за едни и същи километри, колата има повече моточасове).

Оги
Мнения: 1093
Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
Местоположение: Пазарджик
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Въпрос за здравината на стелките при гаранционен Авенсис

Мнение от Оги » 04 Юни 2019 22:21

Споко, батецецо- последните 2 Койоти съм ги взел карани от жени и общо взето нямам оплаквания от това, освен, че едната е удряна и правена по каско, но коконата затова няма вина, а проблема е, че застрахователя е бил цицина. За 2 г. след като я взех без да я пипам стана като ритана зелка. Таз година взех малко нови кори, подкалници, точните щипки и винтове- това, което си го бяха спестили в сервиза / хващали с каквото падне, връзвали със свински опашки/и я стегнах. Едни нови предни спирачки отнесе, но то е защото дисковете са се оказали правени от пресовани перални- също бейби няма вина. На шофьорската седалка има малко скъсано отпред от ръба на високи ботуши. И пак от жена се кара, какво толко. Ако на пътя има само една единствена дупка на отиване ще мине с двете колела точно през нея, на връщане ще излезе от лентата за да мине с другите две на всяка цена. :)
Другата даже не е удряна- на нея пък задните дискове са такива за 60 х.км. Още малко като се изтрият няма да спира отзад и пищялките няма да и сработят гледам. Тропало и в краката и в сервиза и стягали предно ляво колело до късане на болтовете и четвърт назад. След като я взех за две смени на гуми се скъсаха 4 болта, наесен чакам 5-тия. Мадамата какво разбира от това- да не би тя да е стягала с маникюрите че да ги е разтегнала ?! Сменяли шарнир- да се намират на работа. Тропането стана ясно при мен. Нищо особено.
Много добре са си колите, още миришат на парфюми. smile.gif
Така че, една надупчена от токчета стелка според мен си е предубеждение.

п.с. Всъщност не е сигурно, че дупките са от токчета, може и мъж да е карал с котки, резултата би бил същия.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта