Здравейте, днес реших да ревизирам проблема с НЕотварянето на собствен ход на горната жабка поместена в таблото.За да се отвори трябваше да я надигна с нещо. капака.
Потърсих снимков материал за сламка, но не намерих реших да споделя за такива като мен които дълго се чудят преди да се захванат на работа.
При мен се оказа счупен ляв край на капака където лагарува (страната с зъбното колело).
Avensis T25 жабка табло- фото отчет
Avensis T25 жабка табло- фото отчет
Въпросните механизми
забравих да спомена, че развих долната част на капака която беше захваната с два вината. За възстановяване на счупените парченца използвах Poxipol прозрачен след това запълних кухините в счупения участък и монтирах горната част на капака сглобих всичко по обратния ред. Надявам се да изкара дълго време. - Прикачени файлове
-
- Това е крайния резултат.
- IMG_20190331_164558.jpg (27.55 KiB) Преглеждано 5073 пъти
Avensis 2.2 T25
- Cealtex
- Мнения: 362
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Avensis T25 жабка табло- фото отчет
И аз минах по този път, преди да ми стане ясно, че това е хронично заболяване на моделите с този тип жабка. Проблемът винаги е в единия, другия или двата края на самата вратичка, където са направени квадратни отвори, в които влизат квадратите на част от зъбно колело, което в едната страна е зацепено с друг зъбен механизъм и метална пружина.
За съжаление, когато правихме ремонта не се сетих да снимам стъпките, които предприехме, но крайния резултат беше работеща вратичка. Ремонта около осите беше направен с двукомпонентно лепило за фибростъкло. Лично мнение, малко слабо са се представили япончетата от конструктивна гледна точка, защото е трябвало малко да удебелят някоя и друга стеничка
За съжаление, когато правихме ремонта не се сетих да снимам стъпките, които предприехме, но крайния резултат беше работеща вратичка. Ремонта около осите беше направен с двукомпонентно лепило за фибростъкло. Лично мнение, малко слабо са се представили япончетата от конструктивна гледна точка, защото е трябвало малко да удебелят някоя и друга стеничка
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 30 Май 2019 14:01
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис Т25 1,8 1zzfe
Avensis T25 жабка табло- фото отчет
Браво колеги!
Ще пробвам и аз на моята красавица.
Не разбрах обаче как свалихте самата жабка.
- Cealtex
- Мнения: 362
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Avensis T25 жабка табло- фото отчет
Жабката се сваля много лесно. Първо се издърпва дългата лайсна с поставката за чаша като започнеш от дясната страна (от към пасажерската врата). Може да стане без употребата на инструменти, а разкачането на куплунга е по желание. След това в долната част на жабката има 2 винта, май бяха торкс 10. След като ги развиеш можеш да издърпаш жабката към теб в хоризонтално положение.
На 2:28 се вижда свалянето на лайсната.
На 2:28 се вижда свалянето на лайсната.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 30 Май 2019 14:01
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис Т25 1,8 1zzfe
Avensis T25 жабка табло- фото отчет
Колеги, благодаря за напътствията.
Дойде време на моята жабка да работи като нова. С тази разлика , че си играх на пъзел и слепих със сек. лепило елементите. Като препоръки ще кажа да се внимава с малката пружинка за самата ключалка, защото моята я търсих доста време. Бих и подвадил щифтовете около 8мм за да мога да изкарам здравите странични щипки.
Дойде време на моята жабка да работи като нова. С тази разлика , че си играх на пъзел и слепих със сек. лепило елементите. Като препоръки ще кажа да се внимава с малката пружинка за самата ключалка, защото моята я търсих доста време. Бих и подвадил щифтовете около 8мм за да мога да изкарам здравите странични щипки.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 71 госта