Страница 1 от 1

Проблем с изгнил маншон на полуска, Авенсис Версо

Публикувано на: 26 Май 2018 15:54
от NikolayTodorov
Здравейте колеги , нов съм във форума и дойде и моят ред да се допитам до вас за следния проблем !
Прилагам снимка на задната част на карето , може ли да ми кажете дали е за смяна , понеже нямам идея това дали е проблем ?

Проблем с външно каре Авенсис Версо

Публикувано на: 26 Май 2018 18:03
от TATI
Добре дошъл!
Това, ограденото не е каре, а един антивибрационен/балансиращ маншон.
Карето е голямата накъдрена гума в дясно на снимката.
Хубаво е да се смени, но мисля, че за целта се сменя цялата полуоска.
 ! Съобщение от: TATI
П.П. Променил съм заглавието, за да не се подвеждат колегите!

Проблем с изгнил маншон на полуска, Авенсис Версо

Публикувано на: 26 Май 2018 19:10
от slowtraveler
Не съм напълно сигурен, но мисля наскоро колега сподели, че заради скъсан/амортизиран антивибрационен (вероятно анти-резонансен) тампон и влагата, навлизаща под него бе строшил полуоска...

Проблем с изгнил маншон на полуска, Авенсис Версо

Публикувано на: 26 Май 2018 20:11
от dokkito
Точно това е мястото на което от корозия се късат полуоски. Аз бих премахнал тампона изтъркал добре мястото и ако има много шупли бих предприел нещо. Не бих рискувал да остана на пътя, защото ако викна пътна помощ ще им купя и на тях една полуоска.

Проблем с изгнил маншон на полуска, Авенсис Версо

Публикувано на: 27 Май 2018 11:19
от NikolayTodorov
Разбрах за какво иде реч , пуснах темата понеже имам тресене от 80 до към 100-110 и търся причината , не са дискове и накладки сменил съм ги с нови , гуми и джанти не са също . Възможно ли е от тия гумени маншони да тресе?

Проблем с изгнил маншон на полуска, Авенсис Версо

Публикувано на: 27 Май 2018 16:00
от TATI
Възможно е да е от него, но е възможно и от разбито вътрешно каре. Хвани полуоската и виж дали имаш някакви луфтове.

Проблем с изгнил маншон на полуска, Авенсис Версо

Публикувано на: 27 Май 2018 16:10
от memorex
При такава скорост много често причината е в гума/колело но не е това единствената причина.Къде се усещат вибрациите?

Проблем с изгнил маншон на полуска, Авенсис Версо

Публикувано на: 27 Май 2018 21:02
от NikolayTodorov
Вибрациите се усещатат във волана , дръпнах и двете полуоски но не усетих луфт (колкото може да се прецени с човешка сила) . Утре ще пробвам да сменя гумите и джантите , може и първо местата на гумите (предни със задни) и да видим дали ще има ефект.

Проблем с изгнил маншон на полуска, Авенсис Версо

Публикувано на: 27 Май 2018 21:10
от TATI
Смени ги, но няма да има ефект.

Проблем с изгнил маншон на полуска, Авенсис Версо

Публикувано на: 27 Май 2018 21:33
от NikolayTodorov
Мислиш че е от въртешното каре ? А те продават ли се отделно от полуоската и на каква цена ориентировъчно?

Проблем с изгнил маншон на полуска, Авенсис Версо

Публикувано на: 27 Май 2018 21:43
от memorex
NikolayTodorov написа: 27 Май 2018 21:02 Вибрациите се усещатат във волана , дръпнах и двете полуоски но не усетих луфт (колкото може да се прецени с човешка сила) . Утре ще пробвам да сменя гумите и джантите , може и първо местата на гумите (предни със задни) и да видим дали ще има ефект.
Идеята е не само смяна на местата на колелата но баланс на четирите и оглед за кривини по гумите особено задните.

Проблем с изгнил маншон на полуска, Авенсис Версо

Публикувано на: 27 Май 2018 22:02
от dokkito
Почти винаги причината е във трипода( вътрешното каре). Когато трипода има хлабини се получава едно замятане на полуоската и така се губи баланса и. Понен това е моето обяснение. Възможно е да греша.

Проблем с изгнил маншон на полуска, Авенсис Версо

Публикувано на: 09 Юни 2018 14:10
от NikolayTodorov
Проблема е решен колеги , задържал спирачен апарат на предна лява гума . Нов ремонтен комплект за апарата и готово . Дано да е полезна темата за някого с такъв проблем !