Въпрос за крик?

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Въпрос за крик?

Мнение от slowtraveler » 09 Май 2020 14:46

Аз бих го поставил като №1, защото усилието е разпределено върху малко по-голяма площ и вероятността да се смачка прага е по-малка...
А и ако почне да се мачка, ще опре по-горе в прага и отново ще преразпредели усилието върху още по-голяма площ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
liav_dolen_(no)pedal
Мнения: 248
Регистриран на: 31 Окт 2015 01:58
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 2 пъти

Въпрос за крик?

Мнение от liav_dolen_(no)pedal » 09 Май 2020 18:20

слоу, при 1 ръбът на прага не докосва долната част (дъното) на главата на крика, а горната част на главата опира в прага. Всъщност въпросът е какво трябва да опре в главата на крика ръбът на прага или горе на прага?
Аз също съм за №1.
Toyota Corolla E11 05.10.2001 SEDAN 110 кс/81 kW + Toyota Corolla E181 21.02.2017 SEDAN 132 кс/98 kW
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC

Hursa
Мнения: 4897
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 73 пъти

Въпрос за крик?

Мнение от Hursa » 09 Май 2020 19:29

Мисля, че не трябва да опира в прага, а само в реброто. За това, може би трябва да се постави нещо, така, че да не опира в прага - твърда гума може би. Не е подходящ в този си вид (за тази кола) smile.gif
(Само предположение smile.gif)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
liav_dolen_(no)pedal
Мнения: 248
Регистриран на: 31 Окт 2015 01:58
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 2 пъти

Въпрос за крик?

Мнение от liav_dolen_(no)pedal » 09 Май 2020 19:40

Hursa написа: 09 Май 2020 19:29 Не е подходящ в този си вид (за тази кола) smile.gif
Това е оригиналният крик на колата Корола Е112 2002 г.
Toyota Corolla E11 05.10.2001 SEDAN 110 кс/81 kW + Toyota Corolla E181 21.02.2017 SEDAN 132 кс/98 kW
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC

memorex

Въпрос за крик?

Мнение от memorex » 09 Май 2020 19:46

Второто положение е правилното.според ръководството.Доколко това е важно не съм мислил

Hursa
Мнения: 4897
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 73 пъти

Въпрос за крик?

Мнение от Hursa » 09 Май 2020 19:52

Няма ли някаква вставка? Така, ако натисне прага, може да повреди покритието му, то е меко (до колкото знам). (Според мен, но щом е оригиналния, сигурно греша.)
memorex написа: 09 Май 2020 19:46 Второто положение е правилното.според ръководството.Доколко това е важно не съм мислил
Явно, е полезно да се четат ръководствата smile.gif
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
liav_dolen_(no)pedal
Мнения: 248
Регистриран на: 31 Окт 2015 01:58
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 2 пъти

Въпрос за крик?

Мнение от liav_dolen_(no)pedal » 09 Май 2020 20:03

Hursa написа: 09 Май 2020 19:52 Явно, е полезно да се четат ръководствата smile.gif
Прав си, постоянно чета, и то преди да задавам въпроси. В ръководството картинката е на друг крик.
postaviane na krika.jpg
postaviane na krika.jpg (17.74 KiB) Преглеждано 3275 пъти
Toyota Corolla E11 05.10.2001 SEDAN 110 кс/81 kW + Toyota Corolla E181 21.02.2017 SEDAN 132 кс/98 kW
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC

memorex

Въпрос за крик?

Мнение от memorex » 09 Май 2020 20:28

Явно наличния е модернизиран. tooth.gif
Позволява завъртане.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Въпрос за крик?

Мнение от slowtraveler » 09 Май 2020 22:35

Да, безусловно трябва да опира на ръба и не на прага... Подведе ме дистанцията между прага и крика в снимката на първият вариант :thumbsup:
И твърдо бих избрал първият вариант АКО не опира в прага - натоварването на ръба би било разпределено на по-голяма площ и дистанция...
Но ако опира в прага - нещата се променят :D
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
biro
Мнения: 2628
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 60 пъти

Въпрос за крик?

Мнение от biro » 09 Май 2020 22:38

Както и да се завърти тоя крик прагът е ръждясал и не е добре да се повдига.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Hursa
Мнения: 4897
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 73 пъти

Въпрос за крик?

Мнение от Hursa » 10 Май 2020 11:59

Е толкова ръждясал съвсем не изглежда. Това си е силов елемент, не е много тънкостенен, а реброто е поне с двойната дебелина (на така оформения затворен профил) на прага. Не вярвам на много от нас - точно в тази област, колите ни да изглеждат по-добре. (Но ако се постави, като показаното на 2, може би ще се "отпечатат", тези две сравнително тесни повърхности на главата.)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
biro
Мнения: 2628
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 60 пъти

Въпрос за крик?

Мнение от biro » 10 Май 2020 17:09

Аз до сега не съм имал кола с така изглеждащи прагове. Най-старата кола, която съм имал е 16 годишна.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Въпрос за крик?

Мнение от slowtraveler » 10 Май 2020 20:17

Много често решение.. Реално май само на шкодичката бе заварена тръба, в която се вкарваше щифт на крика... :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
liav_dolen_(no)pedal
Мнения: 248
Регистриран на: 31 Окт 2015 01:58
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 2 пъти

Въпрос за крик?

Мнение от liav_dolen_(no)pedal » 10 Май 2020 21:55

Излиза No.2 е правилният вариянт. Благодаря!
slowtraveler написа: 10 Май 2020 20:17 Много често решение.. Реално май само на шкодичката бе заварена тръба, в която се вкарваше щифт на крика... :thumbsup:
На осмака имаше квадратна тръба за крика.
Toyota Corolla E11 05.10.2001 SEDAN 110 кс/81 kW + Toyota Corolla E181 21.02.2017 SEDAN 132 кс/98 kW
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Въпрос за крик?

Мнение от mapamop » 10 Май 2020 22:11

За мен е 2:
Не мачка прага
Не знам защо главата на крика е толкова тясна. На Астрата крика беше подобен, обаче двата странични ръба на главата го "заключваха" в прорезите на прага да не се изплъзне настрани, и издадената част лягаше вътре в главата на крика. Съответно крика беше подсигурен да не се изплъзне във всички посоки, освен през долният му крак/пета (което си е моя отговорност, къде и как го ползвам).
Предполагам главата на този се върти за може да не стърчи, когато крика си е на мястото в багажника?
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта