Затягане на волана Карина
Затягане на волана Карина
Здравейте,
от няколко дни ми се яви следния проблем: когато въртя волана на колата се усеща едно силно затягане на волана (все едно хидравличната помпа не работи) и след това се нормализира. Независимо дали въртя за десен или ляв завой това затягане го има. Лошо е че при движение и в завой волана понякога не се връща сам а остава на затегнатото половение и трябва аз да го връщам в неутрално положение. Масло в съда има. Няма никакви течове от системата. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен на някакъв съвет че вече не знам какво да проверя. Мерси предварително
от няколко дни ми се яви следния проблем: когато въртя волана на колата се усеща едно силно затягане на волана (все едно хидравличната помпа не работи) и след това се нормализира. Независимо дали въртя за десен или ляв завой това затягане го има. Лошо е че при движение и в завой волана понякога не се връща сам а остава на затегнатото половение и трябва аз да го връщам в неутрално положение. Масло в съда има. Няма никакви течове от системата. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен на някакъв съвет че вече не знам какво да проверя. Мерси предварително
Потропване не усещам, но това за завоя е сериозно. Дефекта се получи докато естествено не бях на паркинга пред нас. Та се прибирах 10-на километра, през които завоите бяха доста натоварващи... за малко да взема два три завоя направо. Ако се окаже карето на волана, предполагам няма да е скъпо като смяна и част. Нямам условия да го ремонтирам на паркинга...
- zi_zi_top
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Получена благодарност: 11 пъти
Цената само на карето е около 450-500 лв. Така, че не бързай с купуване на части преди да си установил точната причина за проблема.
Цената на труда е според сервиза.
Цената на труда е според сервиза.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- zi_zi_top
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Получена благодарност: 11 пъти
Знам за кое каре говориш, намира се над педалите. Толкова струва за моята Корола и то не в ТМ Ауто, а от другиге магазини-доставчици.
Преди 2 години ми се беше появило чукане в кормилния вал и бяха започнали да ме "сапунисват" от кормилна рейка до каре на вала, та тогава се интересувах от цени на части. После се оказа, че проблема е елементарен и често срещан - луфт в шлиците на вала - и го реших с един пръст и малко медна грес (от тогава няма чук, няма мук biggrin.gif ).
А колегата не е споделил каква му е Тойотата ? По това, че говори за хидравлична течност предположих, че става дума за Авенсис и едва ли неговото каре е по-евтино.
Преди 2 години ми се беше появило чукане в кормилния вал и бяха започнали да ме "сапунисват" от кормилна рейка до каре на вала, та тогава се интересувах от цени на части. После се оказа, че проблема е елементарен и често срещан - луфт в шлиците на вала - и го реших с един пръст и малко медна грес (от тогава няма чук, няма мук biggrin.gif ).
А колегата не е споделил каква му е Тойотата ? По това, че говори за хидравлична течност предположих, че става дума за Авенсис и едва ли неговото каре е по-евтино.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Още в името на темата е споменато каква му е тойотата.zi_zi_top написа:Знам за кое каре говориш, намира се над педалите. Толкова струва за моята Корола и то не в ТМ Ауто, а от другиге магазини-доставчици.
Преди 2 години ми се беше появило чукане в кормилния вал и бяха започнали да ме "сапунисват" от кормилна рейка до каре на вала, та тогава се интересувах от цени на части. После се оказа, че проблема е елементарен и често срещан - луфт в шлиците на вала - и го реших с един пръст и малко медна грес (от тогава няма чук, няма мук biggrin.gif ).
А колегата не е споделил каква му е Тойотата ? По това, че говори за хидравлична течност предположих, че става дума за Авенсис и едва ли неговото каре е по-евтино.
A car without TURBO is like a man without BALLS!
Re: Затягане на волана Карина
Възможно е да се е натрупал лед м/у предната гума и подкалника.Siviq написа:Здравейте,
от няколко дни ми се яви следния проблем: когато въртя волана на колата се усеща едно силно затягане на волана (все едно хидравличната помпа не работи) и след това се нормализира. Независимо дали въртя за десен или ляв завой това затягане го има. Лошо е че при движение и в завой волана понякога не се връща сам а остава на затегнатото половение и трябва аз да го връщам в неутрално положение. Масло в съда има. Няма никакви течове от системата. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен на някакъв съвет че вече не знам какво да проверя. Мерси предварително
- LEXUS
- Мнения: 3718
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Те от рейка почват в сервиза на ТМ-Ауто, та тогава стигат до карето!!!...но нали японците плащат гаранционен сервиз или пък клиентът ще е натоварен след гаранционно-почват от най-сложното и стигат до най-простото-типично за мързеливи и безотговорни майстори. Проблемът може да се реши със смазване на карето,защото при новите Короли потропването се появява заради недостатъчна грес,която изтича,но не съм чувал за затягане на волан при новите.zi_zi_top написа:Преди 2 години ми се беше появило чукане в кормилния вал и бяха започнали да ме "сапунисват" от кормилна рейка до каре на вала, та тогава се интересувах от цени на части.
Да,затова предложих на колегата с Карината да смаже карето,но ако карето е разбито много,е по-добре да се смени,особено като затяга волана. Може да пробва да го смаже и ако затягането изчезне,да кара още.zi_zi_top написа:После се оказа, че проблема е елементарен и често срещан - луфт в шлиците на вала - и го реших с един пръст и малко медна грес (от тогава няма чук, няма мук biggrin.gif ).
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- zi_zi_top
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Получена благодарност: 11 пъти
Не съм казал, че със сигурност е карето, НАПРОТИВ!zi_zi_top написа:Цената само на карето е около 450-500 лв. Така, че не бързай с купуване на части преди да си установил точната причина за проблема.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Не сме го решили но е много вероятно да е от там . Може и да е от лагерите на макферсона . Но от помпата/маслото няма как да ти стегне волана .4a-fe написа:Защо, всички решихте, че е от каренцето, аз имах същия проблем преди време, бях решил че помпата е заминала но смених маслото, в старото имаше доста боклуци, налях ново масло и проблема се реши.
А също така, такова затягане може да се получи от заминали лагери на макферсоните.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 44 госта