Страница 51 от 128

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 17 Юни 2019 12:19
от nikolay75
Уплътненията бяха добре.
Литиева грес. Извинявам се за грешката.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 17 Юни 2019 17:39
от Petar555
Добре. Малко споделен опит от моя страна:
Обикновено о-пръстена на сензора за положение се опича и напуква. Хубаво е да се сменя от време на време.
Намират се подобни силиконови или витонови.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 21 Юни 2019 11:43
от Mishomax1
Благодарности на МехаННика за професоинализма и перфекто свършената работа по подмяна и настройка на съединител за MMT скоростна кутия!

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 21 Юни 2019 13:43
от Petar555
Безаварийно! :D

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 21 Юни 2019 15:34
от Mishomax1
Благодаря! :)

Aygo и роботизирана кутия

Публикувано на: 24 Юни 2019 16:29
от ТТодоров
Здравейте,
жена ми иска "автоматична" кутия и намерихме едно Aygo 1.0 бензин с роботизирана.

Дали някой може да сподели информация относно поддръжката и издръжливостта на кутията.

Колата в момента е на под 80 хил км

Благодаря!

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 25 Юни 2019 11:39
от Petar555
ТТодоров написа: 24 Юни 2019 16:29 Здравейте,
жена ми иска "автоматична" кутия и намерихме едно Aygo 1.0 бензин с роботизирана.

Дали някой може да сподели информация относно поддръжката и издръжливостта на кутията.

Колата в момента е на под 80 хил км

Благодаря!
Здравейте,

Доста е изписано по темата тук. Прочетете го и питайте конкретни неща.

Поздрави,

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 01 Юли 2019 02:37
от nikkul
Здравейте. Възможно ли е да се замени ммт кутия с най обикновена ръчна?

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 01 Юли 2019 10:12
от Shift
Може би да,но на цена между тази на половината и цялата кола.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 02 Юли 2019 21:23
от Petar555
И освен това няма никакъв смисъл

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 26 Юли 2019 14:14
от richard96
Здравейте, един тъп въпрос, но винаги съм се чудил дали е възможно, а именно - може ли да се сложи автомат от бензинов двигател от Авенсис т25 на 2.0 D4-D 116кс пак на Авенсис т25?

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 26 Юли 2019 23:22
от mfandakov
Не става,пробвано от един който имаше много свободно време /едно време/ tooth.gif .
За CVT ako e .....не знам.
При дизела и бензина са съществени разликите в блока управаляващ кутията.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 05 Авг 2019 16:34
от Stefan0713
Petar555, Здравейте, нов съм във форума. Изчетох цялата тема - имам Тойота Корола 2005 година D4D, дизел, 2005 година (карам я няма и 2 години). С роботизирана кутия е. И вероятно познатият на всички проблем - светна удивителната лампа в червено със зъбното колелце около нея :) Казаха, че е грешката P-0810 - добре познатата на всички ни. Закарах я на сервиз - днес става повече от 1 месец. БУКВАЛНО НИЩО - започнаха от съединител и маховик, казаха, че съединителят е добре в крайна сметка, дисковете не били изтънели - а и той е каран 9000 км само. След това минаха на втулки - първо опитваха на струг да правят нещо, после да поставят други. И това не е. След това моторчето на актуатора - уж им пратиха само моторчето, смениха го и ГРЕДА. В крайна сметка ми казват, че не могат да я обучат. Не знам какво да правя - вече 1 месец в сервиз, искам да намеря някакво решение. Бихте ли ми казали какво мога да направя. От София съм. Видях, че в София и района може да помогнете. Бих се радвал, ако ми отговорите или пишете на лично, тъй като съм нов във форума. Благодаря Ви предварително. Ако някой, всъщност има други идеи за сервиз - аз я закарах в Хед в Надежда, неща помага

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 05 Авг 2019 19:57
от Petar555
Stefan0713 написа: 05 Авг 2019 16:34 Petar555, Здравейте, нов съм във форума. Изчетох цялата тема - имам Тойота Корола 2005 година D4D, дизел, 2005 година (карам я няма и 2 години). С роботизирана кутия е. И вероятно познатият на всички проблем - светна удивителната лампа в червено със зъбното колелце около нея :) Казаха, че е грешката P-0810 - добре познатата на всички ни. Закарах я на сервиз - днес става повече от 1 месец. БУКВАЛНО НИЩО - започнаха от съединител и маховик, казаха, че съединителят е добре в крайна сметка, дисковете не били изтънели - а и той е каран 9000 км само. След това минаха на втулки - първо опитваха на струг да правят нещо, после да поставят други. И това не е. След това моторчето на актуатора - уж им пратиха само моторчето, смениха го и ГРЕДА. В крайна сметка ми казват, че не могат да я обучат. Не знам какво да правя - вече 1 месец в сервиз, искам да намеря някакво решение. Бихте ли ми казали какво мога да направя. От София съм. Видях, че в София и района може да помогнете. Бих се радвал, ако ми отговорите или пишете на лично, тъй като съм нов във форума. Благодаря Ви предварително. Ако някой, всъщност има други идеи за сервиз - аз я закарах в Хед в Надежда, неща помага
Писах на лични smile.gif
Щом сте нов трябва да имате поне 2 публикации за да си видите личната поща.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 14 Авг 2019 09:56
от Pulev92
Здравейте, от скоро и аз съм собственик на Тойота Корола 2005 1.4 дизел с ммт. Дотук съм навъртял към 2000 км и лампата ми е светвала 2 пъти без звуков сигнал. Веднъж по подбалканския път за София на баирите и 2ри път на автомагистрала Тракия. Впечатление прави това , че и двата пъти инцидентът стана след като колата/кутията беше подложена на по-голямо натоварване. Първият път беше голяма жега първо и второ че на спусканията , когато си вдигах рязко крака от педала на газта за да намаля на приближаващия завой колата буташе надолу предавка на момента и по-високата скорост на двигателя на ниска предавка вдигаше оборотите на двигателя. Та въпросната първа лампа стана точно след такава ситуация. Втория път станана автомагистралата след рязкото намаляване при влизане в тунелите и съответно бързото смъкване на предавки, като също беше голяма жега. И при двата случая след спиране и изчакване и тръгване наново не съм имал проблем. След първият случай я карахме на сервиз със въпроснат програма като не отчете никакви грешки и ми казаха че може да е от температурата на маслото и че е хубаво да си сменя маслото на скоростната кутия. Съответно по съвет на mfandakov от форума си закупих 2 литра RAVENOL MTF3 75 W и се свързах с надежден сервиз тук в околията от където ми казаха че няма много смисъл да се сменя маслото понеже е механична кутията и едва ли това ще реши проблема. Другият еднократен проблем който съм имал е че веднъж пак по магистралата като пътувах към София имаше катастрофа, всичйи намалиха, подминахме и там карах със 60 км в час. И за да ускоря по-бързо натиснах по рязко газта. Тогва за да ми отговори на искането, кутията драпна рязко надолу предавки до 3та и бързо мина през 4та и 5та за да се изстреля. При което когато набра 110 км в час не искаше да ускорява повече колкото и да натискам газта. Но този път нямаше никаква лампа. Пак спрях изчаках и тръгнах и пак нямаше проблем ускоряваше си и всичко. Надявам се по-знаещите от Вас да ми дадат съвет как да процедирам при така създалата се ситуация и какво Вие имате като мисли за проблема. Като цяло колата е много стегната и запазена и е много приятна за каране. Когато всичко е наред което всъщност е през повечето време превключва много плавно и няма тези резки удари за които някои съфорумци говорят. Благодаея Ви предварително и ще очаквам отговори от Вас.