MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

todor87
Мнения: 188
Регистриран: 04 яну 2010 21:39
Репутация: 10
Местоположение: Пловдив

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от todor87 » 29 май 2019 00:08

sunnyrain написа:
28 май 2019 01:00
Сложих го обратно на колата отидох на текстрийма да направя re learning на part exchange и не прави нищо.
А направи ли първо  "Step 1 Clutch Position Adjustment", преди да почнеш да обучаваш :whistle:
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща

Petar555
Мнения: 150
Регистриран: 12 юли 2009 22:04
Репутация: 13
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 29 май 2019 22:11

Здравейте,

Новата версия на Techstream 14.00.019 е много добра. Препоръчвам я.

Потребителски аватар
ppeneva
Мнения: 78
Регистриран: 02 яну 2019 10:33
Репутация: 3
Местоположение: София
Автомобил: Corolla Hatch 2005 1.4 D4D MMT

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от ppeneva » 30 май 2019 00:57

Petar555 написа:
29 май 2019 22:11
Здравейте,

Новата версия на Techstream 14.00.019 е много добра. Препоръчвам я.
От къде може да се сдобием с нея?

Petar555
Мнения: 150
Регистриран: 12 юли 2009 22:04
Репутация: 13
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 30 май 2019 07:27

ppeneva написа:
30 май 2019 00:57
Petar555 написа:
29 май 2019 22:11
Здравейте,

Новата версия на Techstream 14.00.019 е много добра. Препоръчвам я.
От къде може да се сдобием с нея?
Ами, ако имате кабел, то той е дошъл с някоя по-стара версия. Просто ъпгрейдвате до тази.
Аз моя го купих преди 5 години от някакъв български сайт за 70 лв, но ги има и в алиекспрес.

sesko86
Мнения: 9
Регистриран: 02 яну 2019 18:57
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Auris

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от sesko86 » 07 юни 2019 10:54

Колеги здравей имам 2008г. Аурис дизел автомат(ммт). Сутринта след като паля колата на тегленото се трепери колата. Дали е заминал съединитела? Или трябва да се прави калибрация? иначе върви без проблем и не губи мощност. След като се нагрял двигателя не прави този проблем. Имате ли някакви мнения?

Petar555
Мнения: 150
Регистриран: 12 юли 2009 22:04
Репутация: 13
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 08 юни 2019 10:31

Здравей,

Тествай го на пета

sesko86
Мнения: 9
Регистриран: 02 яну 2019 18:57
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Auris

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от sesko86 » 08 юни 2019 21:23

Petar555 написа:
08 юни 2019 10:31
Здравей,

Тествай го на пета
Как се тества на пета?

Petar555
Мнения: 150
Регистриран: 12 юли 2009 22:04
Репутация: 13
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 08 юни 2019 21:44

Ускоряваш на автоматичен режим докато включи на пета. Включваш на ръчен режим и сваляш плавно скоростта до 55 км/ч. Трябва да остане на пета. Даваш газ до ламарината. Колата трябва да започне бавно да ускорява. Ако изреве и оборотомера скочи значи съединителя е отишъл.

plimb0
Мнения: 1
Регистриран: 08 юни 2019 22:10
Репутация: 0
Местоположение: Германия
Автомобил: Ярис 1.3

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от plimb0 » 08 юни 2019 22:13

И ако ускори какви може да е другия проблем ?

Потребителски аватар
mfandakov
Мнения: 988
Регистриран: 20 апр 2015 21:00
Репутация: 155
Местоположение: Кричим

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 09 юни 2019 01:11

Ами умрел мотор 1.4 d4d ,така ще ускори на пета от 55км че ще те залепи за седалката.
Този тест от руските форуми работи само на бензинки,на дизелите поне от 60/65км е началото/


Но и за това си има диагностика и там си има всички параметри,само някой трябва да ги прочете.
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

Petar555
Мнения: 150
Регистриран: 12 юли 2009 22:04
Репутация: 13
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 09 юни 2019 06:48

Здравей,
И на "умрял" мотор става стига да е равно. Тук говорим за проба на съединителя, а не за проба на ускорение.
Иначе Фандъков е прав за втората стъпка - диагностиката.
Ако си от София и региона - при мен, ако си от Пловдив и региона - при него.

Petar555
Мнения: 150
Регистриран: 12 юли 2009 22:04
Репутация: 13
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 09 юни 2019 07:28

mfandakov написа:
28 юни 2018 10:12
Можеш да направиш следното.
Минаваш на М режим.
Превключваш до 5 скорост.
На 5 вдигаш около 55/60 км.
Натискаш рязко газта ,и гледаш дали оборотомера и скоростомера се движат в синхрон.Ако оборотите се вдигат а скоростта изостава.Това е сигурен признак че си за смяна на съединител.Сменя се всичко за да ти е мирна главата.Феродов диск,притискателен диск,лагер,вилка,опора на вилката.
Купуваш части по VIN номера ,за предпочитане
Aisin.
w00t.gif tooth.gif punk.gif

Потребителски аватар
mfandakov
Мнения: 988
Регистриран: 20 апр 2015 21:00
Репутация: 155
Местоположение: Кричим

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 09 юни 2019 10:55

Petar555 написа:
09 юни 2019 06:48
ако си от Пловдив и региона - при него.
За съжаление при мен сега е много натоварено с работата ми,но в Пловдив за разлика от София можеш лесно да намериш диагностик с Техстрийм.

А колкото за поста по-отгоре,....
-Това е валидно за бензинките,дизела там в тази скорост около 50км няма тяга ,турбинката развърта мотора на 5скорост около и над 60км.
Когато се прави теста е нужно мотора да може да "дръпне" и да натовари съединителя.
Но няма лошо ,всеки може да пробва по неговият си начин.Стига да усети дали плъзга диска. :thumbsup:
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

Petar555
Мнения: 150
Регистриран: 12 юли 2009 22:04
Репутация: 13
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 09 юни 2019 11:02

Аз лично съм го пробвал на няколко модела с 1.4 D4D: Yaris, Auris, Corolla и Aygo. Работи. Само трябва да е равно.
А диагностиката си я нося винаги с мен, защото освен Techstream, използвам и Easydiag за над 50 марки и софтуера за Toyota е с абсолютно същата функционалност. Мога дори да ти обуча съединителя с него. Но обучение не става без механично пипане, ако искаш да стане добре. А куфарът с инструментите не винаги е с мен. :D

sesko86
Мнения: 9
Регистриран: 02 яну 2019 18:57
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Auris

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от sesko86 » 09 юни 2019 17:39

Petar555 написа:
08 юни 2019 21:44
Ускоряваш на автоматичен режим докато включи на пета. Включваш на ръчен режим и сваляш плавно скоростта до 55 км/ч. Трябва да остане на пета. Даваш газ до ламарината. Колата трябва да започне бавно да ускорява. Ако изреве и оборотомера скочи значи съединителя е отишъл.
Пробвах го и всичко е наред. оборотомера не скочи внезапно.

Мисля да сменя маслото на скоростна кутия. Последно Сменено преди 50хил км.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта