Страница 43 от 129

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 19 Мар 2019 00:43
от Akima
Има тема за масла и каталози. bash.gif

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 26 Мар 2019 09:41
от Iton
Здравейте.Нов съм в форума , и предварително се извинявам ,ако не пиша на правилното място.Разглобих актуатора за съединителя,за да проверя дали има механично задържане.Оказва се ,че всичко се движи нормално,електродвигателя е наред,но колата не иска да включи на скорост.Трябва да сглобя актуатора,но не знам каква смазка трябва да сложа ,на движещите се вътре червяк и зъбна предавка.Моля за информация ако някой знае.Предварително благодаря.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 26 Мар 2019 19:04
от Petar555
Здравейте,
Аз лично слагам качествена графитна грес -40° + 200°
Поздрави,

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 26 Мар 2019 19:48
от ppeneva
Колеги, въпросче относно това как трябва да се кара ММТ. Като чакаме на светофар на спирачка и "Е" ли да стоим, на спирачка и "N" или друго? rolleyes.gif
А като я паркираме - "Е" и ръчна? А ако има наклон, има ли значение в коя посока е колата (с предницата нагоре или надолу)?

Благодаря предварително.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 26 Мар 2019 20:03
от Petar555
Аз лично като ме мързи да държа спирачката изключвам от скорост. За паркиране винаги съм на ръчна и изключена от скорост. Ако запалите колата на ръчна и пуснете крачната няма да тръгне докато не дадете газ.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 27 Мар 2019 14:14
от ppeneva
@Petar555, благодаря за отговора, но не получих кратък, точен и ясен отговор на въпросите си, а именно:

Кое е по-добре като спираме за 1-2 минути на светофара - на скорост "Е" или на неутрална "N"?
Питам защото на автомобил с ръчни скорости, ако стои на скорост и с натиснат съединител натоварваш излишно последния.

Аз питах как е правилно да се остави като е паркирана, на "Е" или "N", тъй като колата няма "P" като другите автоматици. Аз я държа на "Е", тъй като това е най-близо до "P" на другите автоматици, но... може да не е добре за MMT-то.
Ако я оставя на "N" паркирана по наклон не рискувам ли да не я видя повече, ако замине ръчната?! wacko.gif

И последно, моята кола не може да се запали на "Е", пали само на "N".

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 27 Мар 2019 19:48
от Petar555
:D Здравейте,

Колата когато спрете на светофар с натисната спирачка е като с натиснат съединител на ръчни скорости. Това не е вредно за колата. Тя е направена така. Ако не ви се държи постоянно натисната спирачка може да сложите на"N". Това на прави кой знае колко по-добре нещата по отношение на съединителя. Не е доказано че това удължава живота на съединителя.
Ако ръчната държи добре не е необходимо да се оставя на "E" или “R" при паркиране. Но ако не държи по-добре е да се остави на "R" ако муцуната е по наклона или на "E" ако задницата е по наклона.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 27 Мар 2019 19:59
от slowtraveler
Petar555 написа: 27 Мар 2019 19:48 Колата когато спрете на светофар с натисната спирачка е като с натиснат съединител на ръчни скорости. Това не е вредно за колата.
Напротив, това съвсем не е нормален режим за ръчните скорост - съединителя се натиска САМО когато се превключва предавка и след това без мотане се отпуска НАПЪЛНО.... За причината - може сами да се досетите :)
За държане на натиснат съединител по светофарите ни биеха през ръцете на времето инструкторите :)
За ММТ - не знам - не съм гледал в детайли конструкцията...

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 27 Мар 2019 20:04
от Petar555
Четете си книжките на колите, бе хора.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 27 Мар 2019 20:10
от Petar555
А иначе инструкторите ни учеха да палим с натиснат съединител, но рядко съм виждал някой да го прави. Въпреки че е много правилно. Особено зимата.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 27 Мар 2019 20:57
от slowtraveler
Палене с натиснат съединител е нещо съвсем друго - техническата обосновка е друга... И го правя ВИНАГИ на кола с ръчни скорости - автоматизъм, натрупан с времето....

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 28 Мар 2019 08:44
от ppeneva
Petar555 написа: 27 Мар 2019 20:04 Четете си книжките на колите, бе хора.
От Италия е, не се разбира почти нищо, преглеждах я десет пъти :D

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 28 Мар 2019 20:27
от Petar555
Значи със сигурност не проблем за колата да сте на светофар на Е. Много по-вредно е да я държите при изкачване на наклон със съединител, а не със спирачка.
Тогава прегрява съединителя.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 10 Апр 2019 14:49
от Drago_doikov
Здравейте! И аз карам от скоро аурис с ммт , прочетох темата и много ме притесни всичко написано! За сега при мен всичко е наред имам само положителни впечатления! Искам да попитам как да се подържа има ли казанче за някаква течност и т.н. а и в Ст Загора някой който да им разбира

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 10 Апр 2019 22:21
от mfandakov
Drago_doikov написа: 10 Апр 2019 14:49 прочетох темата и много ме притесни всичко написано!
Колега не се "филмирай", а си карай колата.Не са толкова зле работите с тази кутия. :thumbsup:
Да си чул ММТ да изключва от пета, tooth.gif или една смяна на масло да излиза 1000лв като нормалните автомати.