Страница 37 от 129

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 15 Ное 2018 09:47
от mfandakov
Една част само от диагностиката,явно актуатора клини.И тук идва човека с Техстрийм на Тойота и хваща къде.
А не ,. давай всичко да сменяме за 2/3 К и
ще се оправи.
Кой в София ,аз лично не знам но в милионен град да няма такъв?? Едва ли!
Просто си иска занимавка с опциите в Техстрийма,и при желание се открива проблема.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 15 Ное 2018 12:49
от liyan7
Здравейте, ще препоръчам сервиз в София в момента в който съм сигурен, че проблема е решен. При мен нещата за сега не са ясни. Бях сменял съединителя, но при посещението при последния сервиз човека ми каза, че е абсолютно сигурен, че не ми е било направена никаква адаптация на новия съединител и тези 6-7 хил км който съм карал са повредили новия съединител. Направиха и обучение и там каквото трябва и колата наистина подобри доста поведението си и грешката спря да се появява, но след месец и половина пак се появи. Сега не знам какво следва, вероятно ще се сменя на ред.....

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 15 Ное 2018 13:04
от mfandakov
Малко вероятно да не е направена никаква адаптация. Горе долу1%.
Мани тези приказки,там има три EXES без направени тези EXES колата след съединител смяна кара точко до портала на сервизс :thumbsup: Тези EXES там ли са какво още?

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 15 Ное 2018 19:07
от Petar555
Ооох! Аман от тия неграмотни майстори. Фандъков е прав. Високия ток (25А) може да е от заклинване. Трябва най-напред да закараш моторчето в хоум позиция и да го свалиш. По нататък да го разглобиш (не е трудно), да видиш червяка, втулките, лагерите на моторчето и четките и колектора. Често проблема е там, а не в съединителя. Вилката също трябва да се смаже със специална грес.
Червяка, ако не е износен сектора трябва да се почисти и смаже с качествена графитна грес. Може да е влизала вода, уплътнението също е важно. Засега това.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 19 Ное 2018 18:21
от Toyota365
Здравейте, аз имам проблем с Тойота Аурис, при превключване от трета на четвърта скорос се чува къркане, от пета към четвърта също го прави но не всеки път. Всички други скорости са си добре.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 20 Ное 2018 06:36
от Petar555
Здравей,

Това прилича на проблем със синхронизатора.
На колко километри е колата?
Сменявано ли е някога маслото на скоростната кутия?
И ако да кога и с какво масло?

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 20 Ное 2018 10:15
от Toyota365
Здвавейте колата е на 201433км. маслото нямам представа дали е сменяно и кога, но при мен в изминалата 1 година откакто я имамам не.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 20 Ное 2018 11:36
от Petar555
По принцип се сменя поне веднъж на 80-100 Хил.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 20 Ное 2018 13:13
от Petar555
download/file.php?mode=view&id=31331

Ето една сравнителна таблица на масла. Аз лично ползавм това на "Кастрол" и съм много доволен. Миналата зима на -20°C колата включваше като часовник. Без никакви проблеми. Някои ползват "Равенол". Казват също, че добро. Но всичките имат една характаерна особеност Pourpoint °C. Това трябва да е поне -40°C

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 20 Ное 2018 15:36
от Toyota365
Много благодаря Petar555 :)

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 20 Ное 2018 17:39
от Petar555
За нищо :)

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 22 Ное 2018 09:55
от guitar_maniak
Здравейте,
Проблем със MMT скоростна кутия на Toyota Corolla Е15 - при каране изключва от скорост /на дисплея е N, но лоста е на E/, N мига , а зъбното колеце е постоянно светнато. Случва се вече втори път за два дни. След като загася и запаля колата отново, проблема изчезва. Не би трябвало проблема да е от прегряване, защото лятото не ми се е случвало. От Варна съм. Има ли специалист по такъв тип скоростни кутии от Варна , на който мога да се доверя /ключовата дума е "доверя"/, разбира се срещу съответното заплащане или да тичам в Карком да ми съдерат кожата? Мога ли поне да опитам да реша проблема си сам чрез закупуване на Techstream? Благодаря предварително за отговорите!

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 22 Ное 2018 11:05
от Petar555
Здравей колега,

Проблемът ти най-вероятно е P0810. Имаш ли резултат от диагностика?
Може да използваш Techstream или Easydiag. И двете го хващат.

Поздрави

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 22 Ное 2018 12:04
от guitar_maniak
Здравей,Petar555 .Благодаря за бързия отговор.Все още нямам резултати от диагностиката , която засега мисля да направя в Тойота Варна. Остава въпроса дали има човек във Варна, който разбира от отстраняване на вече диагностициран проблем? Кой знае защо имам известни съмнения в специализираните сервизи ...едно е сигурно при тях, че ще се охарчиш яко, но....май това е единственото сигурно нещо. wink.gif Познатите ми майстори тук отказват дори да си помислят да се борят с този тип скоростни кутии. Явно колегите тук - във форума, които разбират, са с ниво на знания и умения на ядрени физици :) / това разбира се да го приемат като комплимент/.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 22 Ное 2018 13:21
от Petar555
Това ми е предишния пост.
Най-вероятно това трябва да се направи, но аз съм ситуиран в София, за съжаление.
Не съм ядрен физик, а прост машинен инженер с малко познания по електроника :)
Petar555 написа: 15 Ное 2018 19:07 Ооох! Аман от тия неграмотни майстори. Фандъков е прав. Високия ток (25А) може да е от заклинване. Трябва най-напред да закараш моторчето в хоум позиция и да го свалиш. По нататък да го разглобиш (не е трудно), да видиш червяка, втулките, лагерите на моторчето и четките и колектора. Често проблема е там, а не в съединителя. Вилката също трябва да се смаже със специална грес.
Червяка, ако не е износен сектора трябва да се почисти и смаже с качествена графитна грес. Може да е влизала вода, уплътнението също е важно. Засега това.