Страница 107 от 128

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 14 Ное 2022 21:34
от mfandakov
Nikin написа: 13 Ное 2022 19:54 Млад шофьор съм и автомобила ще се кара в градски условия
Ярис 1,5 хибрид щом е за градско най-вече,и върви добре и казват че е здрав.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 15 Ное 2022 10:18
от Nikin
Благодаря за отговора но Ярис 1,5 ми надминава бюджета ,затова се интересувам за Ярис 1,3

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 16 Ное 2022 19:57
от mfandakov
В такъв случай мога да Ви посъветвам винаги да поглеждате автоматикът който сте избрали дали има позиция P.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 05 Дек 2022 09:47
от svilen0974
Здравейте колеги! Искам само да кажа, че когато става въпрос за майстора Petar555, единственото нещо, което мога да направя е да стана прав и да се поклоня! Закарах му колата Тойота Ярис с ММТ трансмисия в "будна кома" и след ден и половина си я взех като чисто нова. Благодаря от сърце. Жив и здрав бъди! worthy.gif

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 05 Дек 2022 14:50
от Petar555
svilen0974, много благодаря за хубавите думи!
Желая безаварийно движение, здраве и късмет!

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 08 Дек 2022 12:03
от Yoshi
Здравейте колеги
От 2 дни съм горд собственик на Тойота айго 2006 с ммт скоростна кутия. Възможно ли да ме насочите към съвестен майстор в София или региона където да се направи диагностика. Колата съм я карал 250км без проблеми, но като чета по-добре превантивно да се види има ли нещо. Не съм много грамотен по отношение на механика и тн. Ще съм ви много благодарен за съдействие.
Поздрави!

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 08 Дек 2022 20:05
от Mcl
Ами един пост по нагоре и ще разбереш,кой е твоя човек. С две ръце за него.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 09 Дек 2022 10:48
от Yoshi
Petar555, здравейте! Дали е възможно някакви данни за контакт? Все още не мога да пиша на лични, нов съм във форума.
Поздрави!

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 09 Дек 2022 11:58
от Petar555
Здравейте Yoshi,

Напишете още един пост с още подробности за състоянието на колата: километраж, сменян ли е съединителя, евентуално кога(километраж), вид двигател...
И тогава ми пишете на лични съобщения

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 09 Дек 2022 13:59
от Yoshi
Petar555, автомобилът е на 110 Хил км. Трицилиндров двигател бензин. За съединител нямам инфо.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 12 Дек 2022 22:52
от sly_lady
Здравейте, имам нужда от помощ и се надявам да съм дошла на правилното място. От няколко месеца колата ми създава проблем посетих един майстор общо 3 пъти, но отново съм в изходна ситуация. Прочетох темата тук и изглежда,че моят проблем се случва и на други.
От около година и половина имам Тойота Аурис (2009-2010) с ММТ. Купих я на 120 хиляди километра и сега е на 130 хиляди. Проблемът, който срещам е следният: в даден момент колата минава на неутрална скорост (N започва да мига на таблото) и светва просволутото червено зъбно колело с удивителната. Налага се да я изгася и да изчакам за да може да потегля отново. Последния път за да се прибера се наложи да направя тази процедура 3 пъти и беше кошмар. Както споменах съм посещавала майстор и първия път ми казаха, че четките на моторчето са били кофти и са ги сменили както и самото моторче. След това колата нямаше проблем около няколко месеца докато не стана пак това. Тогава ми казаха, че а се развалили едни елементи вероятно (не мога да ги цитирам точно), защото смяната на скоростите е била затруднена и те са "изгорели" заради това или нещо подобно. Казаха ми, че са ги сменили, но все пак на компютъра е показало, че съединителя е на 10% и е добре да се смени (все пак ще издържи още може би към 10 хиляди километра). Аз реших да го сменя и пред месец го смених. Колата определено се чувстваше много по-различно и по-добре. Нямаше го това задяване или задърпване при смяна на ниски скорости (от 1-ва на 2-ра най-вече). Но миналата седмица отново стана този проблем. Аз карам в пикови часове до работа и обратно и имам чувството, че това я тормози доста. Забелязах, че други хора споделят грешки от диагностика, но за съжаление аз не съм сигурна никак ако са ми казвали.

Всеки коментар би ми бил полезен! Благодаря предварително!

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 14 Дек 2022 18:06
от Zmiori
Здравейте, от около месец женами кара С1 кото си е тойота айго 2010 1000кубика ММТ кутия. Подменил съм масло на кутията с 75W на кастрол. /Тук някъде го прочетох че трябва да е такова/. Нещо друго трябвали да я глезя с нещо още? Колицата върви прилично. Оплаквасе само от слаба динамика. От 2 години живеем на село преди самото село има байр дълъг около 300-350 метра сравнително стръмен. Нагоре по баира трудно може да се кара с над 40 км/ч. В момента който се наеме на втора и хоп преминава на трета за нея няма душа и пак на втора и така докато се изкачи.
Старата и кола рено клио ръчка 100 коня и се дразни.
Някакъв съвет за това аз като я изръчкам до кикдауна и тръгва ама тя на смее а пък и си мисля че не е нормална чак такава агресия.
Иначе грубо казано на 3000оборота сменя нагоре и на 2000 сваля надолу предавките.
Имали някаква активна адаптация на кутията към начина на шофиране.
Благодаря предварително.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 14 Дек 2022 18:22
от Petar555
Просто я карайте на ръчен режим по баира. Например на 2-ра.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 14 Дек 2022 19:59
от Zmiori
Неще. "Иска си автомата". Принципно и много внимателна и педантична с техниката. Абе даскалска работа.
Като ми остане време трябва на изчистя оня сикиндрик дет е за ВВТ /аванса Р0011/
Не се оправи със смяна на маслото във ДВГ..
Минати са почти 1000 км. след смяната.
Да чакам ли още за само оправяне или да чостя?

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 14 Дек 2022 20:51
от cveiv
sly_lady написа: 12 Дек 2022 22:52 Здравейте, имам нужда от помощ и се надявам да съм дошла на правилното място. От няколко месеца колата ми създава проблем посетих един майстор общо 3 пъти, но отново съм в изходна ситуация. Прочетох темата тук и изглежда,че моят проблем се случва и на други.
От около година и половина имам Тойота Аурис (2009-2010) с ММТ. Купих я на 120 хиляди километра и сега е на 130 хиляди. Проблемът, който срещам е следният: в даден момент колата минава на неутрална скорост (N започва да мига на таблото) и светва просволутото червено зъбно колело с удивителната. Налага се да я изгася и да изчакам за да може да потегля отново. Последния път за да се прибера се наложи да направя тази процедура 3 пъти и беше кошмар. Както споменах съм посещавала майстор и първия път ми казаха, че четките на моторчето са били кофти и са ги сменили както и самото моторче. След това колата нямаше проблем около няколко месеца докато не стана пак това. Тогава ми казаха, че а се развалили едни елементи вероятно (не мога да ги цитирам точно), защото смяната на скоростите е била затруднена и те са "изгорели" заради това или нещо подобно. Казаха ми, че са ги сменили, но все пак на компютъра е показало, че съединителя е на 10% и е добре да се смени (все пак ще издържи още може би към 10 хиляди километра). Аз реших да го сменя и пред месец го смених. Колата определено се чувстваше много по-различно и по-добре. Нямаше го това задяване или задърпване при смяна на ниски скорости (от 1-ва на 2-ра най-вече). Но миналата седмица отново стана този проблем. Аз карам в пикови часове до работа и обратно и имам чувството, че това я тормози доста. Забелязах, че други хора споделят грешки от диагностика, но за съжаление аз не съм сигурна никак ако са ми казвали.

Всеки коментар би ми бил полезен! Благодаря предварително!
Здравейте! Имам абсолютно същият проблем. Колата ми е Ярис 2008 ММТ. Преди година и половина колата ми беше стигнала до там едва да успея да я закарам до сервиза. Дори от сервиза на Тойота я взеха с хиляди молби и уговорки. Накрая ми казаха, че трябва да се смени компютъра, съединителя и други консумативи. За всичко платих 2500 лв плюс... След тази смяна работи добре досега :crybaby: :crybaby: :crybaby: Днес пак ми направи същото нещо. Предстои отново обяснения в сервиза, молби и т.н. Тойота си знаят за проблема, явно си е фабричен недостатък при ммт, не че нещо ти обясняват... Не знам какво да правя вече и докога.