MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувай отговор
Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 21 Авг 2019 21:44

Pulev92 написа: 21 Авг 2019 21:30 Така като чета във форума, този сервиз се ползва с добро реноме, така че в случая не виждам как това е лошо по някакъв начин.
Колега аз явно не съм се изразил добре или така е прозвучало, не казвам че е лошо пък и в сервиза сигурно са добри.


Исках просто да кажа че няма нищо сложно да се сменят едни втулки ако всичко друго е здраво,има в страниците назад целият път по който се правят инициализациите. Просто е.!!

Когато се свали по правилният път/който също е описан/ направи се нужната диагностика на актуатора и ако полумесеца и червяка/макар че и те се правят/ са здрави и всичко останало се замени с правилните части/качествени а не китайски лагерчета за 0.70 ст/ актуатора става с ресурс поне за още 50 000км/моят вече ги навъртя, е вярно няма задръствания около мен :D / Единстеното по сложно е да се "хване" и да се разбере как се диагностицира правилно с Техстрийма. :thumbsup:

Това с ММТ не е някаква космическа технология,напълно разбираема е :thumbsup:
worthy.gif

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 21 Авг 2019 21:55

Pulev92 написа: 21 Авг 2019 21:33 Каква е разликата при сваляне и отремонтирване и поставяне обратно и при поставянето на нов
Никаква разлика няма,при демонтаж/монтаж.Само и при двата случая е много важно който я извършва да може да прочете добре колата,понеже има риск при инициализаците блока управляващ ММТ да влезне в авариен режим.Там трябва да се внимава като преди самата инициализация се правят тестове на актуатора и се гледат амперите и стойностите за натиск върху диска и дължината на хода на актуатора.Ето тук вече ако не се знаят параметрите и някой от тях е извън граници/къс ход,прещракала LCC,висока консумация,проблем с лагера на притисквателя блока може да се бъгне.Ето само това е риска. :thumbsup:
worthy.gif

Pulev92
Мнения: 11
Регистриран на: 14 Авг 2019 09:28
Местоположение: Карлово
Автомобил: Toyota Corolla 2005 1.4 Diesel

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Pulev92 » 21 Авг 2019 22:13

Благодаря много. С риск да прозвуча като лаик, наистина 80 процента от нещата за които говорите ми звучат като чужд език. Както казах, в този сервиз ми се сториха съвестни хората и ме увериха че са правили доста такива кутии и ене са имали проблем, даже имаше още една кола която беше там за същото нещо. Стискам палци наистина да ги разбират всички тези неща и да отремонтират както трябва. Може би ако можех да почна отначало, първо бих помолил или Вас или колегата Petar555 да я погледнат първо. Понеже четох че сте помагали на много хора, но в случая стореното, сторено. Все пак се надявам че ако нататък пак имам проблеми с кутията, някой от Вас би могъл да я погледне. Разбира се единствено при наличието на желание и свободно време от Ваша страна. Поздрави и отново благодаря.

Petar555
Мнения: 528
Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
Благодарил/а: 10 пъти
Получена  благодарност: 21 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 22 Авг 2019 07:26

Pulev92 написа: 21 Авг 2019 21:21 Еми ок.. Може те да не са успявали да отремонтирст, не че въобще никой не може да го направи, тва е супер че Вие сте успяли. Така като чета Вие сте един от най-запознатите по въпроса и съм благодарен че взимате отношение по моя случай. Но тъй като вече съм дал капаро за да се закупи актуатора и съответно ще се сменя имате ли някаква препоръка към мен какво да имам предвид или за какво да внимавам в тази ситуация? Благодаря предварително
Здравейте,
Препоръчвам Ви да си вземете стария актуатор. Както е казал Фандъков, той може успешно да се ремонтира. Така че може да Ви потрябва някой ден. :D
Иначе и аз съм имал случай да ремонтирам актуатор вече веднъж "ремонтиран" от официалния представител.
Няма да коментирам повече.
Поздрави,

Petar555
Мнения: 528
Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
Благодарил/а: 10 пъти
Получена  благодарност: 21 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 22 Авг 2019 07:28

Pulev92 написа: 21 Авг 2019 21:33 Каква е разликата при сваляне и отремонтирване и поставяне обратно и при поставянето на нов?Извинявам се ако тази информация я има в темата, а съм я пропуснал.
Разликата е в цената. :D

Pulev92
Мнения: 11
Регистриран на: 14 Авг 2019 09:28
Местоположение: Карлово
Автомобил: Toyota Corolla 2005 1.4 Diesel

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Pulev92 » 22 Авг 2019 07:40

А не се ли предполага че новият има по-дълъг живот. Колегата mfandakov каза че отремонтиран актуатора става с ресурс за още едни 50 000 км. А новият, какъв му е ресурсът, не е ли по-голям? Поздрави

Petar555
Мнения: 528
Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
Благодарил/а: 10 пъти
Получена  благодарност: 21 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 22 Авг 2019 08:59

Pulev92 написа: 22 Авг 2019 07:40 А не се ли предполага че новият има по-дълъг живот. Колегата mfandakov каза че отремонтиран актуатора става с ресурс за още едни 50 000 км. А новият, какъв му е ресурсът, не е ли по-голям? Поздрави
Зависи какви материали са използвани: лагери, втулки, грес. Как са монтирани. Защото съм виждал качествени материали, но монтирани лошо. Специално за лагерите, говоря. Иначе според мен може да изкара и повече от 50хил.
Поздрави

todor87
Мнения: 188
Регистриран на: 04 Яну 2010 21:39
Местоположение: Пловдив

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от todor87 » 22 Авг 2019 16:35

Ремонтирания от @mfandakov актуатор за мен вече мина 100к км. :thumbsup:
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 22 Авг 2019 18:40

Верно ??? tooth.gif ,....макар че като помисля сега ти си с нов блок,нов съединител,нов мотор на актуатора . :thumbsup:
worthy.gif

Petar555
Мнения: 528
Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
Благодарил/а: 10 пъти
Получена  благодарност: 21 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 22 Авг 2019 19:03

Според мен навременно ремонтиран актуатор с качествени консумативи може да изкара много, дори и без смяна на моторчето или блока.

Pulev92
Мнения: 11
Регистриран на: 14 Авг 2019 09:28
Местоположение: Карлово
Автомобил: Toyota Corolla 2005 1.4 Diesel

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Pulev92 » 27 Авг 2019 18:00

Колеги, значи ситуацията е следната. От последното включване на лампа, диагностика и триене на грешки съм изминал над 1000 км без никакви проблеми, превключването е плавно, няма удари, няма нищо. Като тия километри са били и градско и междуградско, всякакво. Актуаторът е поръчан, но още не е дошъл. Мисля да си го доплатя, да си го взема в нас и при следващия път ако и като ми светне да ходя да го сменят. Но ми се струва малко пресилено да ходя още сега при положение че е навъртяла над 1000 км от последнияпът без никакъв проблем. Вие кка мислите? Мерси предварително

Petar555
Мнения: 528
Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
Благодарил/а: 10 пъти
Получена  благодарност: 21 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 27 Авг 2019 19:23

Pulev92 написа: 27 Авг 2019 18:00 Колеги, значи ситуацията е следната. От последното включване на лампа, диагностика и триене на грешки съм изминал над 1000 км без никакви проблеми, превключването е плавно, няма удари, няма нищо. Като тия километри са били и градско и междуградско, всякакво. Актуаторът е поръчан, но още не е дошъл. Мисля да си го доплатя, да си го взема в нас и при следващия път ако и като ми светне да ходя да го сменят. Но ми се струва малко пресилено да ходя още сега при положение че е навъртяла над 1000 км от последнияпът без никакъв проблем. Вие кка мислите? Мерси предварително
Ако не ти е позициониран актуатора правилно или има нужда от ремонт може да караш още 1000 и пак да ти светне лампата. Само с триене на грешки не става. Диагностиката не е просто да се прочете грешката, а да се анализира и оправи причината.
От тия байовци в сервиза няма ли кой да го разглоби този актуатор и да види какво му е?

Pulev92
Мнения: 11
Регистриран на: 14 Авг 2019 09:28
Местоположение: Карлово
Автомобил: Toyota Corolla 2005 1.4 Diesel

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Pulev92 » 27 Авг 2019 20:30

Еми на грешката която даде, пишеше clutch actuator position, което е позиция на актуатора на съединителя. В същото време те искат да го сменят. Казаха, че не ремонтират стари, щото няколко пъти са го правили и нито веднъж не е било сполучливо, а за сметка на това като са поставяли нов, не са имали проблеми. Обясниха ми че тея актуатори се износвали и най добре да се смени. Принципно аз новият актуатор ще го купя така или иначе. Но не мисля да го сменям веднага. Поне докато не светне пак. Ако искате и имате желание и време мога да я докарам при Вас междувременно да я погледнете. Ще съм Ви благодарен ако Ви се занимава. Поздрави.

Pulev92
Мнения: 11
Регистриран на: 14 Авг 2019 09:28
Местоположение: Карлово
Автомобил: Toyota Corolla 2005 1.4 Diesel

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Pulev92 » 28 Авг 2019 06:46

Искам да благодаря на колегата Petar555 за детайлния разговор по телефона и за готовността за помощ. Такива знаещи, загрижени и отзивчиви хора са рядкост в днешно време. Горещо Ви препоръчвам да се свържете с него ако сте несигурни и имате въпроси по темата. А както е видно от предишни постове, човекът може и да отремонтирва качествено проблемите по тази кутия. Благодарности още веднъж и да сте жив и здрав!

Petar555
Мнения: 528
Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
Благодарил/а: 10 пъти
Получена  благодарност: 21 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 28 Авг 2019 07:15

Pulev92 написа: 28 Авг 2019 06:46 Искам да благодаря на колегата Petar555 за детайлния разговор по телефона и за готовността за помощ. Такива знаещи, загрижени и отзивчиви хора са рядкост в днешно време. Горещо Ви препоръчвам да се свържете с него ако сте несигурни и имате въпроси по темата. А както е видно от предишни постове, човекът може и да отремонтирва качествено проблемите по тази кутия. Благодарности още веднъж и да сте жив и здрав!
Колега, благодаря за добрите думи. Както съм казвал и преди ние с колегата Фандъков сме се учили от неволята.
:D

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта