MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 09 Юни 2020 21:18
- Местоположение: Регенсбург
- Автомобил: Тойота Аурис
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте приятели,
смея да твърдя, че изчетох цялата тема във форума свързана с ММТ и техните проблеми. Живея в Бавария и от няколко месеца съм собственик на Тойота Аурис с такава скоростна кутия. Имах два проблема досега с колата.
Първият беше докато учих жена ми как да паркира по-добре и след известно ръчкане на Е и R(напред назад) се появи прословутия проблем с назъбеното колело. След известен престой на един светофар,колата си тръгна нормално. Тогава отдадох проблема на прекаленото ръчкане на скоростите.
Вторият път когато се случи и не искаше да превключва въобще и стоеше само на N ( не се появи зъбното колело) но под жабката когато се опитвах да сменям скоростите се чуваше прещракване. Колата въобще не потегли и дори се наложи да ме дърпа един приятел.
В момента върви добре, имам обаче час за ремонт с местния представител на Тойота(очевидно единствения сервиз в района, който се занимава с оправянето на такива скоростни кутии).
Майстора от Тойота я видя преди това и след като я покара (без да прави диагностика) ми каза, че е съединител, заедно с актуатор за смяна.
Искат ми 1300 евро за ремонта и след като прочетох обширно какво сте писали, ме хваща страх да не би, ремонта да се окаже некачествен и евентуално да пробвам да продам колата на следващата "загубена" душица.
И искам също така да благодаря на форумните герои Petar555 , фандъков и сие. Уважавам много, че се занимавате и помагате на заблудените души като мен.
смея да твърдя, че изчетох цялата тема във форума свързана с ММТ и техните проблеми. Живея в Бавария и от няколко месеца съм собственик на Тойота Аурис с такава скоростна кутия. Имах два проблема досега с колата.
Първият беше докато учих жена ми как да паркира по-добре и след известно ръчкане на Е и R(напред назад) се появи прословутия проблем с назъбеното колело. След известен престой на един светофар,колата си тръгна нормално. Тогава отдадох проблема на прекаленото ръчкане на скоростите.
Вторият път когато се случи и не искаше да превключва въобще и стоеше само на N ( не се появи зъбното колело) но под жабката когато се опитвах да сменям скоростите се чуваше прещракване. Колата въобще не потегли и дори се наложи да ме дърпа един приятел.
В момента върви добре, имам обаче час за ремонт с местния представител на Тойота(очевидно единствения сервиз в района, който се занимава с оправянето на такива скоростни кутии).
Майстора от Тойота я видя преди това и след като я покара (без да прави диагностика) ми каза, че е съединител, заедно с актуатор за смяна.
Искат ми 1300 евро за ремонта и след като прочетох обширно какво сте писали, ме хваща страх да не би, ремонта да се окаже некачествен и евентуално да пробвам да продам колата на следващата "загубена" душица.
И искам също така да благодаря на форумните герои Petar555 , фандъков и сие. Уважавам много, че се занимавате и помагате на заблудените души като мен.
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 23 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравей колега,
Направи теста на съединителя и кажи резултата.
Поздрави,
Направи теста на съединителя и кажи резултата.
Поздрави,
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 09 Юни 2020 21:18
- Местоположение: Регенсбург
- Автомобил: Тойота Аурис
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравей Petar555,
Благодаря за светкавичното включване. Да пробвах го, вдигнах до 5та скорост на Е , после преминах на ръчни (M) изчаках да падне до 50-60 км/ч без да натискам спирачка и рязко натиснах педала на газта. Така пробвах няколко пъти, двете стрелки на оборотомера и километража ще движиха синхронно, но лично на мен ми се струваше, че колата се тътри едвам, едвам. При това с натиснат до долу педал на газта.
Днес пак бях в сервиза на Тойота, общо взето не ми казват дали и съединителят трябва да се сменя. Изрично настоях да я закачат на компютъра и да видят грешките, но това ще стане чак когато дойде датата на ремонта.
Чудя се дали да не отида при един мой приятел, български майстор, само да ми прочете грешките.
Поздрави и от мен, останете си със здраве.
Благодаря за светкавичното включване. Да пробвах го, вдигнах до 5та скорост на Е , после преминах на ръчни (M) изчаках да падне до 50-60 км/ч без да натискам спирачка и рязко натиснах педала на газта. Така пробвах няколко пъти, двете стрелки на оборотомера и километража ще движиха синхронно, но лично на мен ми се струваше, че колата се тътри едвам, едвам. При това с натиснат до долу педал на газта.
Днес пак бях в сервиза на Тойота, общо взето не ми казват дали и съединителят трябва да се сменя. Изрично настоях да я закачат на компютъра и да видят грешките, но това ще стане чак когато дойде датата на ремонта.
Чудя се дали да не отида при един мой приятел, български майстор, само да ми прочете грешките.
Поздрави и от мен, останете си със здраве.
- WoLF
- Мнения: 2629
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 249 пъти
- Получена благодарност: 112 пъти
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14 Авг 2019 10:30
- Местоположение: Хасково
- Автомобил: Тойота Корола
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте ,имам един проблем с моята Тойота Корола 1.4D4D с Ммт кутия 2005 г. От няколко месеца има следния проблем както си карам ми изключва от скорост и ми светва червеното зъбно колело без да ми угасва колата ,след този проблем я занасят и я паля след доколко 30 секунди и няма проблем и така до другия път .Отидох в оторизиран сервиз на Тойота и ми я закачена на диагностика където показа,грешка P0810 което според тях беше някакъв сензор на съединителя който са три на брой еднаква на кутията и взех нов оригинален от Тойота и го сменихме но отново ми прави същия проблем в движение изключва от скорост и светва червено зъбно колело с удивителна ,след това реших да направя профилактика и на всички моторчета и четки ,смених но пак ми се появи същия проблем .Вече се чудя какво е дали да сменям съединителя или след като е ремонтирано моторчето и четите трябва да ново да се обучи или да има калибриране ,не знам какво да правя ,моля за съвет !!!
- mfandakov
- Мнения: 3357
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравей,
Сваля и ремонтирай,инфо в нета.
Някой те е подвел, трябва ти човек с Техстрийм който да ти прочете внимателно колата ,обаче това P0810 много често е от проблемен актуатор.
Сваля и ремонтирай,инфо в нета.
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14 Авг 2019 10:30
- Местоположение: Хасково
- Автомобил: Тойота Корола
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Може ли да кажете къде близо до Хасково ,може да ми оправят този проблем???Както казах,смених четите и профилактика моторчетата и към днешна дата са ок
- mfandakov
- Мнения: 3357
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Нямам представа.
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 23 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравей dragoman,
Моят съвет е да не караш още дълго така, защото ремонта на актуатора може да стане невъзможен в един момент.
Поздрави,
Моят съвет е да не караш още дълго така, защото ремонта на актуатора може да стане невъзможен в един момент.
Поздрави,
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14 Авг 2019 10:30
- Местоположение: Хасково
- Автомобил: Тойота Корола
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Аз съм лаик в тази област ! Както казах,смених ме четките всичко друго е ок .Не е съединител колата си върви ,а дали след като се сваля тозо актуатор трябва да се прави ново калибриране или не ?Дайте някакъв съвет какво може да е с това,че вече не знам на какъв майстор да ходя! Уж в Тойота хванаха грешка P0810 някакъв сензор на съединителя и него смених ме и пак същото ,те всъщност са три на кутията и трите бяха здрави ,не знам къде е проблема вече .
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14 Авг 2019 10:30
- Местоположение: Хасково
- Автомобил: Тойота Корола
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Какво трябва друго евентуално да се смени по този актуатор за да го ремонтирам и да нямам този проблем
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 14 Мар 2009 07:17
- Местоположение: Варна
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Какво масло да сложа в ММТ скоростна кутия на Ярис 1.3, бензин, 2008 г., на 70000 км.?
В един клип го смениха с https://shop.auto-oil.net/bg/mannol-maxpower/p148.html - подходящо ли е?
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 23 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Това масло не го познавам. Ето тези препоръчвам.
Аз карам с това
Castrol Syntrans Transaxle 75W-90*
Аз карам с това
Castrol Syntrans Transaxle 75W-90*
- Прикачени файлове
-
- Transmission crossref.pdf
- (200.34 KiB) Свалено 133 пъти
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте,
Преди 3 месеца някъде На Toyota 1.4 MMT 2006 година започна постоянно да се появява грешка Р0810 и колата просто спираше в движение със светеща лампа със зъбното колело. Дори да показваше, че е директна скорост, колата се държеше, все едно е на свободна. Гасене, палене и се оправяше...до едно време. В Тойота и още един сервиз веднага казаха нов актуатор за 2300 лева. Нямало да се занимават с ремонт и рециклиране.
Както и да е, с приятел направихме ремонт на актуатора (сменихме две втулки които бяха напълно сплескани и износени) както е описано по - напред в тази тема. После адаптация както е описано в темата стъпка по стъпка.
Проблемът изчезна и колата беше добре 3 месеца около 2000 км. След това обаче лека полека проблемът се върна.
Приложените снимки са преди и след адаптацията/ремонта. Някой може ли да погледне да види стойностите за някакви нередности?
Какъв може да е проблема този път? Същият или друг?
Благодаря предварително.
Поздрави!
Преди 3 месеца някъде На Toyota 1.4 MMT 2006 година започна постоянно да се появява грешка Р0810 и колата просто спираше в движение със светеща лампа със зъбното колело. Дори да показваше, че е директна скорост, колата се държеше, все едно е на свободна. Гасене, палене и се оправяше...до едно време. В Тойота и още един сервиз веднага казаха нов актуатор за 2300 лева. Нямало да се занимават с ремонт и рециклиране.
Както и да е, с приятел направихме ремонт на актуатора (сменихме две втулки които бяха напълно сплескани и износени) както е описано по - напред в тази тема. После адаптация както е описано в темата стъпка по стъпка.
Проблемът изчезна и колата беше добре 3 месеца около 2000 км. След това обаче лека полека проблемът се върна.
Приложените снимки са преди и след адаптацията/ремонта. Някой може ли да погледне да види стойностите за някакви нередности?
Какъв може да е проблема този път? Същият или друг?
Благодаря предварително.
Поздрави!
- Прикачени файлове
-
- Before.jpg (289.67 KiB) Преглеждано 3123 пъти
-
- After.jpg (289.77 KiB) Преглеждано 3123 пъти
-
- after1.jpg (300.94 KiB) Преглеждано 3118 пъти
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 09 Юни 2020 21:18
- Местоположение: Регенсбург
- Автомобил: Тойота Аурис
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте приятели,
да ви кажа и как приключи сагата (надявам се докато притежавам колата). От сервиза на Тойота ми взеха 1200 евро за смяна на съединител,масло и съответните ремонти свързани с това. Маслото е 85W надявам се да не е проблем.
Бих желал да ви попитам, как по-добре, да карам колата си, да не дава пак проблеми и в бъдеще. Нужно ли е, да натискам здраво спирачката докато чакам на някой светофар или да приключвам на N?
Може ли да превключвам на ръчни от време на време и кога това е най-удобно? Кога да ползвам режим Es? Как най-добре да карам колата през зимата и в планински райони, при скачване и спускане?
Благодаря предварително и се надявам въпросите ми да не са чак толкова глупави.
Имам опит с карането на автоматици, но очевидно ММТ трансмисията иска по-специално отношение.
Останете здрави.
Поздрави!
да ви кажа и как приключи сагата (надявам се докато притежавам колата). От сервиза на Тойота ми взеха 1200 евро за смяна на съединител,масло и съответните ремонти свързани с това. Маслото е 85W надявам се да не е проблем.
Бих желал да ви попитам, как по-добре, да карам колата си, да не дава пак проблеми и в бъдеще. Нужно ли е, да натискам здраво спирачката докато чакам на някой светофар или да приключвам на N?
Може ли да превключвам на ръчни от време на време и кога това е най-удобно? Кога да ползвам режим Es? Как най-добре да карам колата през зимата и в планински райони, при скачване и спускане?
Благодаря предварително и се надявам въпросите ми да не са чак толкова глупави.
Имам опит с карането на автоматици, но очевидно ММТ трансмисията иска по-специално отношение.
Останете здрави.
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта