MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувай отговор
Аватар
StaKo
Мнения: 39
Регистриран на: 05 Яну 2010 14:25
Местоположение: София

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от StaKo » 02 Май 2018 08:31

Здравейте. Предлагат ми Корола 1.4 Д4Д 2009 та година с дефектирало ММТ за около 9000 лв. Има ли вариант да махна тази кутия и да си потърся ръчка и грубо колко ще струва удоволствието. Колата като цяло е много запазена и много малко карана, поради постоянните ядове, които са имали с ММТ-то.
Във всеки звяр има поне какпка милост- в мен не - значи аз не съм звяр!

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 02 Май 2018 11:24

Здравейте,
Може да се случи това,но дали си заслужава.Много части от донор,и много нерви.
Готов съм да закупя всичко свалено от колата свързано с ММТ,на разумна цена разбира се :thumbsup:
worthy.gif

Аватар
StaKo
Мнения: 39
Регистриран на: 05 Яну 2010 14:25
Местоположение: София

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от StaKo » 03 Май 2018 14:15

Явно няма да я взимам. друг кандидат купувач ме е надцакал с 3000 лв отгоре. Пожелах му успех и да няма ядове.
Във всеки звяр има поне какпка милост- в мен не - значи аз не съм звяр!

Аватар
sokola
Мнения: 35
Регистриран на: 22 Дек 2008 10:23
Местоположение: София
Обратна връзка:

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от sokola » 14 Май 2018 14:46

Здравейте, имам си един проблем, който майче се задълбочава!
Карам си колата на скорост след което изключва и преминава на N (светва зъб.колело), а лоста е на Е, превключвам на N и връщам на Е и се оправя. В последно време особено при намаляване на скоростта преди кръстовище минава на N и горната процедура не действа. Единственото спасение е да изключа колата, бутам я малко напред и след като запаля превключва.
Ходих при един майстор да я диагностицира, но каза неразпозната грешка.
Кажете ако знаете какъв е проблема и къде да отида на добър диагностик за София без ТМ ауто.
Toyota Corolla 1.4 D4D MMT 90hp 2006г

http://www.bgshoping.com

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 14 Май 2018 21:51

Неразпозната грешка......какво ще рече.
Трябва ти човек с Techstream,а кой в София ....нямам представа.
Имам догатки за проблема но ,така без запис живи данни,си остават само догатки.
Трябва ти човек наясно с параметрите по диагностиката,Freeze frame Data..И там ако клини и вдига Амперите ,отговорите са ясни. :thumbsup:
worthy.gif

Аватар
sokola
Мнения: 35
Регистриран на: 22 Дек 2008 10:23
Местоположение: София
Обратна връзка:

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от sokola » 14 Май 2018 22:30

Търся го тоз майстор, но никой не се оповестява за съжаление. Дори и на л.с. писах.
Toyota Corolla 1.4 D4D MMT 90hp 2006г

http://www.bgshoping.com

Аватар
sokola
Мнения: 35
Регистриран на: 22 Дек 2008 10:23
Местоположение: София
Обратна връзка:

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от sokola » 15 Май 2018 14:02

.....
Последно промяна от sokola на 15 Май 2018 15:51, променено общо 1 път.
Toyota Corolla 1.4 D4D MMT 90hp 2006г

http://www.bgshoping.com

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 15 Май 2018 14:24

P0806 не е грешка сензор скорости,ако се не лъжа.Понеже съм на обект и не мога да бъда сигурен.Май бе сензора горе на актуатора.Виж да не се е ракопчала буксата горе.
worthy.gif

valen79
Мнения: 27
Регистриран на: 08 Апр 2015 17:25
Местоположение: Бургас

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от valen79 » 21 Май 2018 14:16

sokola написа: 14 Май 2018 14:46 Здравейте, имам си един проблем, който майче се задълбочава!
Карам си колата на скорост след което изключва и преминава на N (светва зъб.колело), а лоста е на Е, превключвам на N и връщам на Е и се оправя. В последно време особено при намаляване на скоростта преди кръстовище минава на N и горната процедура не действа. Единственото спасение е да изключа колата, бутам я малко напред и след като запаля превключва.
Ходих при един майстор да я диагностицира, но каза неразпозната грешка.
Кажете ако знаете какъв е проблема и къде да отида на добър диагностик за София без ТМ ауто.
Колега, 2 пъти ми се е случвало това и двата пъти се оказа, че съединителя е за смяна. Направи си диагностика и най-добре си смени съединителя преди да те е оставил на пътя! Правеше ми така 1-2 седмици докато накрая не светна N за постоянно със звуков сигнал и примигване, оказа се съединителят. Обслужвал съм и актуатори, като ми слагаха нови втулки. Много е важно да си сложиш оригинален съединител за ММТ, а не обикновен защото след 2 години пак ще го правиш! Успех!

п.с Сега съм в бокса по същата причина.
Тойота Корола Версо 1.8, 129 к.с 2005 г. с ММТ кутия

Petya
Мнения: 2
Регистриран на: 24 Май 2018 11:30
Местоположение: Hoofddorp
Автомобил: Toyata Corolla 1.4 diesel auto

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petya » 24 Май 2018 11:53

Здравейте, бих искала спешен съвет по следното: преди 2 седмици взехме corolla 1.4 diesel automaat 2006 на 108 хил км от частни лице(колата е внос от Италия със сервизна книжка и изглежда много запазена).
Колата е взета за баща ми, който след прекаран инсулт движи трудно лявата ръка и затова искахме да е автомат и също ние да я ползваме като сме в България лятото. Платихме 5500 лв. Вчера баща ми ме изненада неприятно, че веднъж, когато я е изкарвал като е дал на задна и задната не е влизала и е излезнало зъбно колело на дисплея. Той я е изключил, изчакал е и след това проблемът се оправил. Вчера е карал колата в Тойота Пловдив и са му казали, че компютърът на кутията, съедидинител и включвател са за смяна и частите ще струват 3050 лв и труда 350, общо 3400 лв. Дилемата е да я оправяме ли и струва ли си, или това е проблем, който ще се появи скоро пак? Или да я пуснем за продан с обявен проблем( в момента колата на външен вид не дава индикация, че е развалена, вчера баща ми е ходил на собствен ход от Карлово до Пловдив и не е правила проблем. Не искаме да лъжем, че е Ок, когато не е. Друго нещо, от Тоуота Пловдив ми казаха, че частите се поръчват от Гърция и не могат да ми гарантират, че ще пристигнат до 13 юни, ние тогава се прибираме и ще ни трябва кола. Ако я отремонтираме отива към 10 000 лв с еко такса, регистрация, летни гуми, което за 12 годишен автомобил си е доста. Но ако другите неща са Ок, може да го направим. Опасяваме се да не стана пак така със скоростната след 5000 км. Ако я пуснем за продан, то за колко с такъв голям проблем? Много моля за съвет! Благодаря предварително?!

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 24 Май 2018 12:09

Не ги давайте тези пари,колата явно си има проблеми но пък 3500лв bash.gif .
Да я погледнем преди да скочите в големите разходи.Поне сте около Пловдив и няма да плащате репатрак . :D
worthy.gif

Petya
Мнения: 2
Регистриран на: 24 Май 2018 11:30
Местоположение: Hoofddorp
Автомобил: Toyata Corolla 1.4 diesel auto

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petya » 24 Май 2018 14:10

Благодаря за бързия отговор. Вие от сервиз ли сте или просто човек, който разбира от Тойоти? Какво точно предлагате, да се докара до пловдив и да видите двигателя и ходовата част или нещо друго?

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 24 Май 2018 15:10

Не аз не съм сервиз,аз съм същата жертва като Вас.Купих си ММТ и се видях в чудо :D ,за това сега помагам на такива разочаровани като Вас.
Занимавам се с други дейности,и съм доста зает.Ако не бързате и колата е при мен ,мога да Ви помогна.
Вече десетки коли минаха през мен,от цялата страна.Основно идват с репатраци,и доста разочаровани. :)
Но изборът си е Ваш, :thumbsup:
worthy.gif

cochi75
Мнения: 5
Регистриран на: 18 Ное 2015 19:58
Местоположение: Варна

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от cochi75 » 29 Май 2018 16:51

Значи айгото започна да изключва от скорост при преминаване от 2 към 3 или от 3 към 4...започва на таблото да мига например 3 и двигателя започва да се форсира все едно е на свободна и светва червеното зъбно колело на таблото. При преминаване от Е и N спира да мига и угасва зъбчатката и започват да си превключват скоростите нормално.Интересното е , че това го направи преди 2 седмици и после нямаше никакъв проблем до вчера когато го повтори...
Грешките са :
Р0915-gear shift position Circuit(Range performance)
Р0916-gear shift position Circuit(Low)
Р0917-gear shift position Circuit(Hight)
Р0715-Input turbine Speed sensor Circuit Malfunction
Първите три ги дава HISTORY, а последната HISTORY и CURRENT.
Какъв съвет ще дадете?
(Имам съмнения за слаби връзки , защото над актуатора на съединителя има снопове с кабели които са разкачени от скобите и се движат наляво надясно ...може ли проблема да е в някой куплунг на актуатора и моторчето?)

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от mfandakov » 29 Май 2018 20:30

Тези грешки са за датчика на актуатора за смяна на скоростите.
worthy.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта