ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Публикувай отговор
Аватар
biro
Мнения: 2629
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 61 пъти

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от biro » 02 Окт 2017 15:29

Задължително ли се сменя демпферния маховик при износен съединител?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от KiLLeR » 03 Окт 2017 08:43

Не е задължително, ако няма признаци все още че сдава багажа. Лошото е, че няма методика която със сигурност да ти каже колко още живот има в него. Но така или иначе ще сваляш всичко т.е. труда си го платил ми ако маховика хвърли кърпа след още 500 1000км? цялата хамалогия пак на ново и 2 3 дни без кола dry.gif това е моята гледна точка.
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

tora
Мнения: 1011
Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
Местоположение: Ст. Загора
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от tora » 03 Окт 2017 08:48

Не е възможно да няма методика за диагностиране.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от slowtraveler » 03 Окт 2017 09:18

Има методика - разглобяваш го, измерваш износване, 'омекване' на пружините (дали има свободно достъпна спецификация колко трябва да поддадат при определено усилие - не знам), луфтове... И за да си още по-сигурен - навярно трябва да направиш в специализирана лаборатория дефектоскопия (навярно рентген) на пружинките... За да установиш дали има вътрешна умора и вероятно в близко бъдеще - счупване...
Ама ти ако си разглобил до там, би ли се занимавал с целия този цирк, за да монтираш износен, макар и все още видимо здрав детайл?
Навярно бих измервал износването на маховика, и ако е що годе нормално - то навярно самият демпфер не е видял голям зор, и може да кара още (на свой риск)... Ако е към края на живота - бих го сменил...

А ако е потрошен - то ще се види при разглобяването ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
biro
Мнения: 2629
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 61 пъти

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от biro » 03 Окт 2017 10:43

KiLLeR написа: Не е задължително, ако няма признаци все още че сдава багажа. Лошото е, че няма методика която със сигурност да ти каже колко още живот има в него. Но така или иначе ще сваляш всичко т.е. труда си го платил ми ако маховика хвърли кърпа след още 500 1000км? цялата хамалогия пак на ново и 2 3 дни без кола dry.gif това е моята гледна точка.
Трудът за подмяна на съединител с маховик на мен ми излезе 150лв. При положение, че центата на съединител е 400лв, а на целия комплект 1900лв аз бих сменил само съединителя и спестил 1500лв пък ако след 500 или 1000км маховикът има нужда от ремонт ще прежаля още 150лв за труд. Не става на 120-150 000км да се сменя демпфер ако няма проблеми.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от KiLLeR » 03 Окт 2017 13:28

Щом ще ти излезе толкова. Аз за себе си калкулирам и времето, което оставам без превозно средство и риска да ме остави на път. Всеки си преценя tongue.gif
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

tora
Мнения: 1011
Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
Местоположение: Ст. Загора
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от tora » 03 Окт 2017 13:37

На някой може да му е интересно, тук има описани различни повреди в съединителя и причини за тях : https://media.repxpert.de/media/lokale_ ... _BGpdf.pdf

Аватар
ivanio
Мнения: 8
Регистриран на: 19 Мар 2012 22:26

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от ivanio » 27 Авг 2019 18:36

Днес и аз смених съединител с маховик на моя авенсис I D4D. На AISIN 850 лв. + 150 лв. труд = 1000 лв. Неприятно, но за 7 години и над 100 000 км. от мен + поне 300 000 от някой друг ... бих казал НОРМАЛНО.
Toyota Avensis 2.0 D-4D, Т22

Аватар
Harienko
Мнения: 2
Регистриран на: 04 Фев 2018 17:47
Местоположение: Хасково
Автомобил: Rav4

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от Harienko » 01 Ное 2019 21:31

айсин за 850лв от къде?

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от Kiki » 02 Ное 2019 10:27

ivanio написа: 27 Авг 2019 18:36 100 000 км. от мен + поне 300 000 от някой друг ... бих казал НОРМАЛНО.
Няма съединител и маховик, които да изкарат 400 000, освен, ако не се карани само извънградско по магистрала.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
ivanio
Мнения: 8
Регистриран на: 19 Мар 2012 22:26

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от ivanio » 05 Фев 2021 10:08

Kiki написа: 02 Ное 2019 10:27
ivanio написа: 27 Авг 2019 18:36 100 000 км. от мен + поне 300 000 от някой друг ... бих казал НОРМАЛНО.
Няма съединител и маховик, които да изкарат 400 000, освен, ако не се карани само извънградско по магистрала.
Възможно е д асъм купил автомобила на реални километри!
Тогава 100000 от мен + 156000 от някой друг :D
Toyota Avensis 2.0 D-4D, Т22

Аватар
ivanio
Мнения: 8
Регистриран на: 19 Мар 2012 22:26

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от ivanio » 05 Фев 2021 10:09

Harienko написа: 01 Ное 2019 21:31 айсин за 850лв от къде?
Мога да питам майстора / в гр. Чирпан / от къде го поръча!
Toyota Avensis 2.0 D-4D, Т22

Галин Русев
Мнения: 3
Регистриран на: 19 Апр 2021 17:04
Местоположение: Ямбол
Автомобил: Сив

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от Галин Русев » 20 Апр 2021 13:07

Колеги скоро станах собственик на D4D и сутрин като я запаля се вдига оборотите до 1100 и така докато хубаво загрее може ли някой да каже това нормално ли е за тойота?За първи път карам тойота!

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от veso_hds » 20 Апр 2021 16:50

За сив D4D е нормално,обаче като загрее хубаво трябва да паднат на около 800.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Галин Русев
Мнения: 3
Регистриран на: 19 Апр 2021 17:04
Местоположение: Ямбол
Автомобил: Сив

ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D

Мнение от Галин Русев » 05 Май 2021 16:23

Здравейте колеги!Скоро станах собственик на D4D116 кс,като натисна съеденителя си е доста твърд и сутрин преди да загрее включва малко по трудно,но като загрее е перфектна!Стария собственик ми каза че преди година го е сменял!Та въпроса ми е да се притеснявам ли или не?Благодаря

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 27 госта