Страница 1 от 1

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 14 Юни 2019 11:49
от irationalism
Здравейте, закупих корола 2008 на доказани 53000 км като предишния собственик я е купилa от тойота България клон от Варна. Бившият собственик е жена, която уж е извършвала необходимата профилактика в сервиците на Тойота. Когато я взех имаше проблем при тръгване като подобно на износен съединител. Реших, че не съм свикнал с чувствителността на газта и спецификата на колата но уви. В един сервиз ми казаха, че е вероятно е съединител и евентуално скоростна кутия, в което имаше доста логика. Днес бях при Тойота като ми казаха, че след като съм я паркирал за 20 м до въпросното помещение за диагностика е "излязла от движение" (20 м). Заяви ми се че трябва да бъде сменена или ремонтирана скоростна кутия, съединител, маховик и настройка на електрониката за прекрасната цена от приблизително 6000 лв. Въпросите ми от вашият опит са следните:
1. Възможно ли е проблемът да бъде само в съединителя и да не се налагат допълнителните лупинги?
2. Тази цена реална ли е и, има ли други алтернативи за ремонт на този проблем разплични от Тойота България?

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 14 Юни 2019 12:59
от mfandakov
Така е в тези сервизи,сменя се всичко и се решава проблема.Наистина добър вариант,ако самата кола не струваше толкова.Винаги можеш да намериш и алтернатива,...започни с диагностиката.Искай листа от диагностиката.

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 14 Юни 2019 13:55
от ufer
Не случайно някои хора казват, че в големите сервизи режат главата през кръста... И аз взех да употребявам този лаф. Отделно от това не вярвам на "доказани км" и "сервизна профилактика ". Виж другото може да е вярно - при жена собственик почти задължително съединителят е заминал... А бе я се обади на мехаННика. Това момче явно се е доказало! Аз съм купувал някои части от него и ако някога ми се наложи да ремонтирам нещо, с което не мога да се справя сам, бих му закарал колата от другия край на БГ или бих го докарал до плажа в Бургас, стига да иска, де... :thumbsup:

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 14 Юни 2019 15:27
от Оги
irationalism написа: 14 Юни 2019 11:49... имаше проблем при тръгване като подобно на износен съединител...
Аз не разбрах това. Ако съединителя е свършил мотора се форсира, а колата не върви. В почти всеки сервиз може да се смени съединител. Всъщност какво се случва, обясни по-подробно какво прави че си небедил съединителя и я караш по сервизи...

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 14 Юни 2019 15:48
от ppeneva
Най-добре разгледай тази тема - viewtopic.php?f=24&t=6317&start=720

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 14 Юни 2019 16:53
от Mishomax1
ufer написа: 14 Юни 2019 13:55 Не случайно някои хора казват, че в големите сервизи режат главата през кръста... И аз взех да употребявам този лаф. Отделно от това не вярвам на "доказани км" и "сервизна профилактика ". Виж другото може да е вярно - при жена собственик почти задължително съединителят е заминал... А бе я се обади на мехаННика. Това момче явно се е доказало!
Здравейте,
може ли телефон на мехаННика ако го имате, на ЛС

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 14 Юни 2019 18:37
от biro
Тая корола е карана по 4800км на година и е за смяна на съединител или ремонт на скорости?
Е не!

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 14 Юни 2019 19:11
от mfandakov
Ремонт на скорости,,,, едва ли.
Обаче за съединителя има шанс да е за смяна. Не че феродото е отишло а по друга причина. :thumbsup: Напълно вероятно е...
Обаче така от разстояние всичко си е "фърляне" на боб tooth.gif

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 16 Юни 2019 12:40
от irationalism
Оги написа: 14 Юни 2019 15:27 Всъщност какво се случва, обясни по-подробно какво прави че си небедил съединителя и я караш по сервизи...
При потегляне, ако постепенно и плавно се подаде газ, без значение дали е на автоматична или ръчна, колата запчва да се клати подобно на прекалено ниски обороти на по висока скорост. Има начин този симптом да се облекчи, като първоначално се даде много повече мощност и в точно определен момент се отпусне газта рязко. При ръчно симптома е по-слабо уловим. Допълнително когато ми се наложи да форсирам колата има забавяне между форсирането на двигателя и реалното увеличение на скоростта. Също така между първа и втора скорост се чува от време на време смяна на скорости с удар. Не знам как е при ММТ кутията, но когато е на автоматична скорост, колата не се застопорява на място а все едно е в неутрална - тоест ако има наклон колата си движи като се е едно не е на скрост.

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 16 Юни 2019 12:46
от mfandakov
irationalism написа: 16 Юни 2019 12:40 Също така между първа и втора скорост се чува от време на време смяна на скорости с удар
Пробвай с една инициализация,
irationalism написа: 16 Юни 2019 12:40 тоест ако има наклон колата си движи като се е едно не е на скрост.
Ами типично за ММТ,няма спасение. :thumbsup:

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 16 Юни 2019 20:23
от Petar555
irationalism написа: 16 Юни 2019 12:40 При потегляне, ако постепенно и плавно се подаде газ, без значение дали е на автоматична или ръчна, колата запчва да се клати подобно на прекалено ниски обороти на по висока скорост. Има начин този симптом да се облекчи, като първоначално се даде много повече мощност и в точно определен момент се отпусне газта рязко. При ръчно симптома е по-слабо уловим. Допълнително когато ми се наложи да форсирам колата има забавяне между форсирането на двигателя и реалното увеличение на скоростта. Също така между първа и втора скорост се чува от време на време смяна на скорости с удар. Не знам как е при ММТ кутията, но когато е на автоматична скорост, колата не се застопорява на място а все едно е в неутрална - тоест ако има наклон колата си движи като се е едно не е на скрост.
Ако си София мога да ти направя диагностика на ММТ-то.
Ако искаш пиши на лични за да ти дам телефона си.

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 04 Ное 2020 23:43
от Krasimir. K
Petar555 написа: 16 Юни 2019 20:23Ако
Здравей Petar555,

От днес имам проблемите, описани с червеното колело и невъзможността да включа на скорост. Понеже изглежда имаш опит и си от София, може ли контакт, за да се свържа с теб. Надявам се да си спестя много ходене по мъките.

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 06 Яну 2022 17:47
от revell
Krasimir. K, преборихте ли се с MMT кутията?

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 09 Мар 2023 13:53
от Herald
Здравейте, нов съм във форума. Имам ярис 1.3 2006г на около 70к км по километраж, от известно време сякаш съединителя е за смяна първоначално се форсира ше на 4 и 5 предавка при по рязко подава е на газ като след 40-50 мин каране това нещо изчезваше, направих обучение на кутията, започна да се държи много добре, да потегля плавно да не "рита" при смяна в ниските предавки и след 2-3 седмици каране 200-300 км пак започна да се форсира без да ускорява. След още 1000км вече е само за бабички колата кара се с галене на газта и без значение на коя от 2.3.4.5 предавка е си се форсира без да ускорява ако се даде малко повече газ. Понеже още няма. Право на лично съобщение ми се иска Perar555 или някой друг да ме насочи към правилното място за диагностика и ремонт. БЛАГОДАРЯ

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Публикувано на: 09 Мар 2023 14:29
от Akima
 ! Съобщение от: Akima
viewtopic.php?f=24&t=6317